Ambachtsweg 5F
5531 AC Bladel

8,7

Bol.com 1795 8,7

Ton van Lint beoordeelde op 2017-07-08

Zeer goede klantenservice. Na een half jaar begon een IPad Ait toetsenbord vreemde kuren te vertonen. Klantenservice gebeld en kon kosteloos toetsenbord terugsturen. 1 probleem kon niet worden opgelost en hebben een vervangend toetsenbord ontvangen. Ook over de communicatie met Maud van de klantenservice zijn wij zeer tevreden.

P. Troost beoordeelde op 2017-06-08

Super service en enorm snelle levering!
Blij mee!

Ilse beoordeelde op 2017-06-01

Heel tevreden van de klantenservice en opvolging toen er een probleem was met de dienstverlener van de verzending van van mijn bestelling.

Tanja Gerdes beoordeelde op 2017-03-21

Net binnen de garantietermijn deed mijn toetsenbord voor de iPad het niet meer. Na mailcontact opgestuurd en direct een nieuwe ontvangen. Super service!

Sylvana beoordeelde op 2016-07-09

Per ongeluk verkeerde hoesje besteld en kreeg na telefonisch contact de volgende dag het juiste hoesje binnen zonder extra kosten inclusief gefrankeerde retourenveloppe. Super goed en klantvriendelijk bedrijf!

Frank beoordeelde op 2016-06-24

Bestelde iphone4s coverhoesje was eerst zoek in de post. Bij telefonische contactopname bestelde een vriendelijke dame onmiddellijk een tweede. Twee dagen later lag hoesje in brievenbus. Eerste hoesje werd uiteindelijk ook geleverd. Toen ik het wilde retourneren, kreeg ik mailtje dat ik het mocht houden. Wat een service en mooie commerciele geste!

Annemarie beoordeelde op 2016-04-13

Ik had na een lange werkdag, nog even snel, hoesjes besteld voor mijn dochters. En inderdaad haastige spoed is zelden goed... Nog in mijn werkmodus heb ik per abuis het huisnummer van mijn werk doorgegeven. Dat verschilt niet erg veel, alleen het is een wereld van verschil omdat dat huisnummer in onze straat niet bestaat. De hoesjes werden weer retour afzender gestuurd, gelukkig was de klantenservice van iparts4u erg behulpzaam. De volgende dag had ik ze alsnog in thuis. En ik hoefde er niet eens voor te betalen. Iedereen blij! Wat een goede service. En de hoesje vielen ook in de smaak.

Mandy beoordeelde op 2016-03-19

Das nog eens service! Houder voor in de auto besteld, helaas werkte deze niet naar behoren. Word gewoon kosteloos omgeruild voor juiste! Helemaal top!

Alicia beoordeelde op 2016-03-08

Goede service & mooie producten!
iPhone 6 hoesje besteld, welke de volgende dag al werd geleverd.

Top service, aanrader!

Jan van Kuijk beoordeelde op 2015-11-20

Wederom iPhone toebehoren besteld bij iParts4u (daar bestel ik eigenlijk altijd).
Laadkabel besteld voor mijn iPhone 6 en netjes een mail van iParts4u dat ik beter een andere lader kan bestellen omdat ie ook toekomstige versies van IOS gaat ondersteunen. Kijk! Dat is service!
Ook deze levering weer netjes en op tijd ontvangen.

erik loots beoordeelde op 2015-10-20

Het is de eerste keer ooit dat ik een review schrijf en wil via deze weg mijn waardering tonen voor de klantenservice. Een fout ontstaan aan mijn kant werd snel opgelost door een ontzettend vriendelijke dame. Een voorbeeld voor andere webwinkels zou ik zeggen!

Esan beoordeelde op 2015-05-07

Perfecte service top!.
Mijn hoesje was beschadigd en binnen 2 dagen hebben ze een nieuw hoesje naar me toegestuurd, top bedrijf! en perfecte service!

Ruud beoordeelde op 2014-11-15

iPhone4S,reparatie van aan/uit schakelaar.Tijdens reparatie kunnen wachten,koffie erbij.Zeer tevreden

Rachel beoordeelde op 2014-05-07

Gisteren een nieuwe oplader voor mijn iphone 4 besteld, kreeg snel een mailtje dat mijn betaling was ontvangen en dat mijn pakketje verzonden was. Heb hem net binnen gekregen, mooi verpakt en werkt prima! Chapeau!

Richard van Hout beoordeelde op 2013-12-28

opladen deed het niet van mijn 4s, gebeld naar Jan.
Kon binnen een half uur komen.
Jan, bekeek en controleerde het toestel, het leek dat het scherm kapot was. Maar na enkele handelingen werkte de 4s weer.
Kosten nul euro.
Super service in korte tijd een hele boel ellende voorkomen.
Richard

Fred beoordeelde op 2013-12-11

Drie artikelen besteld en de volgende dag waren ze al geleverd. Een van de bestelde artikelen was verkeerd besteld, na email contact kon het gewoon terug gestuurd worden. Vier dagen later stond het geld al op de rekening. Dus betrouwbaar en goede service.
Bestelling geplaatst op 3 december 2013 13:51:29 CET)

Maurice beoordeelde op 2013-06-05

Ik had een dual sim adapter besteld voor mijn iPhone 5. Nadat ik
heb besteld had ging ik deze afhalen in Bladel. Ik dacht ophalen
en weer weg maar hij zei dat hij 'm voor me er in ging zetten
zodat hij zeker wist dat ik met een werkend exemplaar de deur uit
ging. Uiteindelijk bleek het niet geschikt te zijn voor mijn situatie
en kreeg ik meteen het geld terug. Eerlijk advies! Top!

Rob 'Dn Diego' Milek beoordeelde op 2013-05-31

Geweldige service en aftercare!
Dag en nacht bereikbaar!
Supersnelle levering!

Paul beoordeelde op 2013-04-20

Ik heb al meerdere malen iets bij Jan gekocht. Telkens meer dan
een super service. Hier kunnen enorm veel bedrijven iets van
leren.

Maikel beoordeelde op 2013-03-23

Ik had zelf helaas het verkeerde product besteld. Na een
telefoontje direct geholpen, de volgende dag het juiste product
in huis! Snelle service en erg netjes behandeld.