Stadionlaan 50 Begane grond

Google Plus/Places - 9,2

H van der Wal beoordeelde op 2018-11-10

Prima en snel geholpen

Arnoud beoordeelde op 2018-10-30

MacBook Air met waterschade uitstekend opgelost. Toetsenbord deed het niet meer en bleek geoxideerd. Alles weer schoongemaakt zodat het moederbord intact blijft. TOP!

W. Norbert beoordeelde op 2018-10-25

Verstand van zaken, professioneel en net tarief

Klussenbedrijf K.C.C. beoordeelde op 2018-10-03

Mijn MacBook Pro had problemen met de accu/laden.
Na een kort onderzoek was voor Iphone-repair duidelijk wat het probleem was en de onderdelen zijn besteld en zsm gemonteerd. Alles werkt weer super !!
Wederom zeer tevreden over de service en kwaliteit !
Als ik weer problemen met Iphone, iPad of MacBook heb kom ik hier zeker weer !
Echt een vakman die weet waar hij het over heeft !

p.l.hendriks beoordeelde op 2018-09-20

Onze i-Phone werd een opgeblazen kikker,na een telefoontje werd gezegd ;kom maar DIRECT langs !
Wat een geweldige SERVICE meteen gerepareerd met een nieuwe accu er in even wachten en kon direct weer meenemen naar huis. GEWELDIG!
Onze hartelijke dank hiervoor.
Dus voortaan weten wij U te vinden.
Met vriendelijke Groet ,Peter H.

Tom beoordeelde op 2018-09-13

Scherm iPad was gebarsten, deze laten vervangen. Prima prijs en een goede service. Zeker een aanrader!

Anoniem beoordeelde op 2018-09-10

Eindelijk iemand die betrouwbaar is. Snel geholpen, goede adviezen. Bedankt.

Alexander Wesselink beoordeelde op 2018-09-10

Het glas van mijn iphone 7 is binnen 30 minuten vervangen. Ik kon direct langskomen, wat ik ook erg prettig vond. Verder bijzonder aardig personeel. Wanneer nodig zal ik zeker weer gebruik maken van de diensten van iphonerepairtwente.

Oude breuil beoordeelde op 2018-09-09

Heel snel en vriendelijk geholpen vandaag bestelt morgen geleverd top👍

Erik beoordeelde op 2018-09-04

Nieuwe batterij in de iPad laten zetten. Werkt nu weer prima. En de kosten vielen mee.

Marjolein beoordeelde op 2018-08-19

Is prima gegaan. Heb de harde schijf van mijn Mac laten vervangen en data laten overzetten. Offerte maken duurde een beetje lang, maar verder is in goed overleg schijf vervangen en alle data staan er weer. Ik kon zelf de schijf uitzoeken die ik wilde hebben en kreeg daar advies over.

Maria Smeijers beoordeelde op 2018-08-07

Plotseling ging mijn Iphone 6 op zwart.
Ik kreeg hem niet meer aan de praat.
Ik kon direct langskomen. Binnen enkele minuten was het probleem opgelost en werd ook de batterij even getest.
Die was nog goed en hoefde dus niet vervangen te worden.
De service was eerlijk gratis.
Kortom aanbevolen.
Mocht wij ooit weer een probleem hebben dan weten we de weg.

Gerard beoordeelde op 2018-08-04

Prima service, luidspreker iPhone werkte niet goed. Probleem direct verholpen !

Henk beoordeelde op 2018-06-23

Ik wil Bart zeer hartelijk bedanken voor het vervangen van de batterij van mijn MacBook pro uit 2012. Hij heeft heel veel moeite gedaan om een goede batterij te plaatsen. De eerste twee waren niet goed maar door het zoeken naar en vinden van een andere leverancier van batterijen werkt mijn MacBook met een uitstekende en nieuwe batterij. Super. Ik ben zeer tevreden over deze service en de moeite die is gedaan om mij te helpen. KLASSE!!

Chantal beoordeelde op 2018-05-19

Prutwerk, voor 3 keer terug moeten komen voor reparatie van een iPhone 6, scherm binnen 3 maand weer defect maar viel niet onder garantie, nieuw scherm in laten zetten, deze gaf binnen 2 weken weer problemen maar wederom weer geen garantie. Derde scherm erin, ook dit gaf geen oplossing, verlies maar genomen en andere iPhone gekocht. Hier thuis nu totaal 11 apple devices gehad zonder problemen. Ons zien ze hier nooit weer terug. Mensen kijk uit, goedkope imitatie uit china is niet altijd de oplossing.

Reactie van iPhone repair twente:
Beste Chantal,
Wij hebben nog geen reactie ontvangen. we gaan er van uit dat uw recensie gebaseerd is op een ervaring van een ander bedrijf.

Lito Fernandez beoordeelde op 2017-12-08

Klantvriendelijk, snelle service en professioneel!

T Venem beoordeelde op 2017-10-30

Marleen Hagedoorn beoordeelde op 2017-10-15