Stadionlaan 50 Begane grond
7606JZ Almelo

Google Plus/Places - 9,4

Dennis Laarman beoordeelde op 2019-04-08

Het scherm van mijn macbook pro retina 15" was kapot en na veel offertes te hebben opgevraagd was iphone repair twente verreweg de goedkoopste. Na een afspraak te hebben gemaakt hebben ze het scherm vernieuwd en ook gelijk de laptop schoon gemaakt van binnen. Vriendelijke mensen en zeer tevreden mee en alles werkt weer goed, een echt aanrader..

Lies Snippe beoordeelde op 2019-03-28

De haperende accu van mij iPhone S5 werd vakkundig en snel vervangen door een nieuw exemplaar. We konden er op wachten. Prima service. Hulde!

Wilfred Strijk beoordeelde op 2019-03-13

Vandaag een 2e hands iPhone 6s gekocht. Goede voorlichting en perfecte service!!

Rolf Stroo beoordeelde op 2019-02-01

Zeer tevreden , vakkundig en professioneel mijn telefoon gerepareerd !

Stéphanie beoordeelde op 2019-01-02

Keurige en vooral snelle afhandeling.

Frans W. beoordeelde op 2018-12-08

De batterij van mijn iPhone 6 liep snel leeg. Ik probeerde online een afspraak te maken, maar om één of andere reden lukte dat niet. Daarom maar even een telefoontje er aan gewaagd en een afspraak gemaakt voor de volgende dag. Op de afgesproken tijd werd de batterijdata uitgelezen en de batterij binnen no time vervangen. TOP service en een aanrader voor alle iPhone gebruikers! Bedankt iPhone Repair Twente!

Henk beoordeelde op 2018-12-07

De afhandeling van het probleem met de iPhone was snel en adequaat. Bovendien een zeer gunstig tarief!

Mariska beoordeelde op 2018-11-17

Perfecte service, snel geholpen !

H van der Wal beoordeelde op 2018-11-10

Prima en snel geholpen

Arnoud beoordeelde op 2018-10-30

MacBook Air met waterschade uitstekend opgelost. Toetsenbord deed het niet meer en bleek geoxideerd. Alles weer schoongemaakt zodat het moederbord intact blijft. TOP!

W. Norbert beoordeelde op 2018-10-25

Verstand van zaken, professioneel en net tarief

Klussenbedrijf K.C.C. beoordeelde op 2018-10-03

Mijn MacBook Pro had problemen met de accu/laden.
Na een kort onderzoek was voor Iphone-repair duidelijk wat het probleem was en de onderdelen zijn besteld en zsm gemonteerd. Alles werkt weer super !!
Wederom zeer tevreden over de service en kwaliteit !
Als ik weer problemen met Iphone, iPad of MacBook heb kom ik hier zeker weer !
Echt een vakman die weet waar hij het over heeft !

p.l.hendriks beoordeelde op 2018-09-20

Onze i-Phone werd een opgeblazen kikker,na een telefoontje werd gezegd ;kom maar DIRECT langs !
Wat een geweldige SERVICE meteen gerepareerd met een nieuwe accu er in even wachten en kon direct weer meenemen naar huis. GEWELDIG!
Onze hartelijke dank hiervoor.
Dus voortaan weten wij U te vinden.
Met vriendelijke Groet ,Peter H.

Tom beoordeelde op 2018-09-13

Scherm iPad was gebarsten, deze laten vervangen. Prima prijs en een goede service. Zeker een aanrader!

Anoniem beoordeelde op 2018-09-10

Eindelijk iemand die betrouwbaar is. Snel geholpen, goede adviezen. Bedankt.

Alexander Wesselink beoordeelde op 2018-09-10

Het glas van mijn iphone 7 is binnen 30 minuten vervangen. Ik kon direct langskomen, wat ik ook erg prettig vond. Verder bijzonder aardig personeel. Wanneer nodig zal ik zeker weer gebruik maken van de diensten van iphonerepairtwente.

Oude breuil beoordeelde op 2018-09-09

Heel snel en vriendelijk geholpen vandaag bestelt morgen geleverd top👍

Erik beoordeelde op 2018-09-04

Nieuwe batterij in de iPad laten zetten. Werkt nu weer prima. En de kosten vielen mee.

Marjolein beoordeelde op 2018-08-19

Is prima gegaan. Heb de harde schijf van mijn Mac laten vervangen en data laten overzetten. Offerte maken duurde een beetje lang, maar verder is in goed overleg schijf vervangen en alle data staan er weer. Ik kon zelf de schijf uitzoeken die ik wilde hebben en kreeg daar advies over.

Maria Smeijers beoordeelde op 2018-08-07

Plotseling ging mijn Iphone 6 op zwart.
Ik kreeg hem niet meer aan de praat.
Ik kon direct langskomen. Binnen enkele minuten was het probleem opgelost en werd ook de batterij even getest.
Die was nog goed en hoefde dus niet vervangen te worden.
De service was eerlijk gratis.
Kortom aanbevolen.
Mocht wij ooit weer een probleem hebben dan weten we de weg.