st vincentiusstraat 52

8,8

Bol.com 38 8,6

Anoniem beoordeelde op 2018-08-06

Ramona beoordeelde op 2018-07-31

Ik ben keurig geholpen bij deze winkel.
De jongens kunnen nu lekker dobberen in hun zwembad.

Anoniem beoordeelde op 2018-07-26

Anoniem beoordeelde op 2018-07-16

Samantha klijn beoordeelde op 2018-07-13

Heel tevreden! Had meerdere jurken besteld en een had er een een langere levertijd maar kon de andere jurken gewoon die tijd houden, zodat mijn dochter alsnog haar droomjurk kon uitkiezen!

Anoniem beoordeelde op 2018-07-11

Anoniem beoordeelde op 2018-07-05

Anoniem beoordeelde op 2018-06-17

Veronique beoordeelde op 2018-06-10

Goede informatie via mail en snelle levering, zelfs in België!

A Honderd beoordeelde op 2018-06-01

snel, korte lijntjes, adequaat reagerend, goede kwaliteit. Alleen jammer dat DHL het schandalig heeft laten afweten.

Maaike Zaremba beoordeelde op 2018-05-30

De jurk op de foto zag er vele keren voller uit dan dat de jurk in werkelijkheid is. Dat was nogal een telleurstelling.

Reactie van ieniemieniepartys:
Dank voor je reactie, wij waarderen deze moeite altijd zeer. Erg jammer dat de jurk tegenvalt, maar deze jurk is geen "volle" jurk, maar een sluike jurk met sleep.....spijtig dat u wel die indruk heeft gekregen dmv de foto. Aangezien u de jurk heeft behouden denk ik dat de dochter er alsnog heel blij mee was ;)

De Vries beoordeelde op 2018-05-11

Artikel bestellen ging makkelijk, duidelijke webshop.
Over de bestelling en levering goed geïnformeerd en op tijd geleverd! Erg tevreden!

H. Reijnders beoordeelde op 2018-04-30

Snelle levering en direct reactie op vragen. Helemaal top!

Anoniem beoordeelde op 2018-04-10

Anoniem beoordeelde op 2018-04-09

Willy beoordeelde op 2018-04-03

Tevreden, maar zou toch sneller kunnen geleverd worden.

Reactie van ieniemieniepartys:
Hi Willy, dank je wel dat je de moeite hebt genomen om feedback achter te laten. Daar zijn we blij mee. Willen echter wel even reageren op de levertijd. De levertijd naar belgie is standaard 3-5 dagen (bij alle postbedrijven), uw bestelling is 27/3 geplaatst en 30/3 bij u thuis bezorgd. Nog sneller naar het buitenland is helaas niet mogelijk (normale bezorgdiensten/geen express)

Nora beoordeelde op 2018-03-19

Snelle levering naar België en super mooie kleedjes voor een mooie prijs 😊.

Anoniem beoordeelde op 2018-03-16

Reactie van ieniemieniepartys:
Top, bedankt voor je tijd om ons te beoordelen!

Nicky Baudot beoordeelde op 2018-03-12

Perfecte service en snelle levering!!

Reactie van ieniemieniepartys:
Dank je voor je feedback! Heel fijn dat het naar wens was. Graag tot een volgende keer ;)!

Stefan beoordeelde op 2018-03-11

Snelle levering. Gewoon goed