st vincentiusstraat 52
5981VM panningen

8,8

Bol.com 42 8,4

Bianca Eurelings beoordeelde op 2019-01-14

Prima levering, correcte levering en mooie producten.
Retourneren is ook duidelijk en gelukt.

Marlijn beoordeelde op 2018-12-25

Jurken zijn geweldig , ik ben echt blij met jullie

Wendy beoordeelde op 2018-12-23

Dochter was super blij met haar "gala" jurk. Snelle levering!

Anoniem beoordeelde op 2018-12-21

Mascha beoordeelde op 2018-12-20

Vragen werden snel beantwoord, vervangend product aangeboden gekregen ivm levering die voor kerst niet meer ging lukken.. dezelfde dag verstuurd. 👌

Anoniem beoordeelde op 2018-12-12

Marja beoordeelde op 2018-12-05

Mooie jurk,prachtige kleur en mijn dochter dolgelukkig

Anoniem beoordeelde op 2018-12-02

Anoniem beoordeelde op 2018-11-27

Anoniem beoordeelde op 2018-11-25

Miranda beoordeelde op 2018-11-19

als je iets retour stuurt kost je veel meer dan als je verzendkosten betaald
erg slecht
dus je betaald verzendkosten en als je het weer retourneerd betaal je het dubbele zowel 3.95 als 6.95 terug sturen

Reactie van ieniemieniepartys:
Hi Miranda,

Het klopt dat de verzendkosten voor het retourneren van produkten die je niet wilt behouden, voor eigen rekening zijn. Dit staat ook netjes beschreven in onze webshop onder rubriek "ruilen/retourneren". De kosten hiervoor ligt natuurlijk eraan of het als brievenpost of pakketpost verstuurd dient te worden. Daarbij zit er prijsverschil in de bezorgdiensten. Pakket via dhl is bv €5,75 online en post.nl is va €6,60 online. Het is natuurlijk aan jou welke keuze je maakt. Het verschil tussen verzendkosten en retourkosten is natuurlijk omdat wij voor verzending, de extra kosten bóven de 3.95 voor onze rekening nemen, en voor de klant betalen. Maar dit hadden we je al besproken via de mail vandaag. Toen bleek ook dat je je vergist had en bij de kosten van verzending had gekeken ipv kosten van retourneren. We vinden het wel een beetje jammer dat je dit ons aanrekend met een negatieve beoordeling. Vandaar even deze uitleg erbij. We wensen je iig veel plezier van het jurkje toe dat je gehouden hebt, en zien je natuurlijk alsnog graag een volgende keer terug!

Anoniem beoordeelde op 2018-11-18

Samantha beoordeelde op 2018-11-15

Onze dochter is super blij met het jurkje van elsa.
Ze heeft het nu al heel vaak aangehad😍

Anoniem beoordeelde op 2018-11-15

Claudine beoordeelde op 2018-11-10

Via mail en app contact gehad. Werd snel gereageerd en advies gegeven.
Geen moeilijkheden gehad qua bestelling, levering (lekker snel) en betalen.

Anoniem beoordeelde op 2018-11-05

Anoniem beoordeelde op 2018-10-30