st vincentiusstraat 52

8,8

Bol.com 46 8,5

Jessica Pardon beoordeelde op 2019-06-18

Estelle Zijp beoordeelde op 2019-06-18

Voor 16uur besteld volgende dag in huis,dat is niet waar maar voor de rest prima

Reactie van ieniemieniepartys:
Ten eerste hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen Estelle! Dat vinden we altijd fijn. Alleen denk ik dat je ons verward met een andere webshop, wij hebben namelijk geen leveringsquote vóór een bepaalde tijd besteld volgende dag in huis
!! Wij leveren binnen 1-2 dagen (indien voorradig). Zoals ook aangegeven staat op onze webshop ;)

Lian van der Heijde beoordeelde op 2019-06-17

Ad de Groot beoordeelde op 2019-06-13

Joanna Kozak beoordeelde op 2019-06-12

Leo Borsboom beoordeelde op 2019-06-10

Carmina Verhofstadt beoordeelde op 2019-06-09

Saskia Poppe beoordeelde op 2019-06-01

leuke kleding en ook snel antwoord op de vragen als je die had.

Lynn Lannoo beoordeelde op 2019-05-13

Gr.Oma Wilma beoordeelde op 2019-04-09

Was binnen 16 dagen binnen en de maat was ook goed,zoals gezegd viel hij een maat groter,perfect.
Mijn kleindochter was heel blij met de feestjurk

Anoniem beoordeelde op 2019-03-20

Anoniem beoordeelde op 2019-03-03

Anoniem beoordeelde op 2019-02-19

Danielle beoordeelde op 2019-02-15

Levering binnen de aangegeven termijn, netjes en degelijk verpakt. Product is naar wens en zoals weergegeven op de website. Helemaal tevreden!

Bianca beoordeelde op 2019-02-12

Zeer tevreden. Levertijd binnen de vooraf doorgegeven termijn. Duidelijke website waar de verwachte levertijden ook goed vermeld staan.
Meerdere producten besteld om te kunnen passen. De niet gekozen producten geretourneerd en ook op korte termijn het bedrag teruggestort gekregen.
Goede service en goed bereikbaar per mail en app.

Anoniem beoordeelde op 2019-02-03

Bianca Eurelings beoordeelde op 2019-01-14

Prima levering, correcte levering en mooie producten.
Retourneren is ook duidelijk en gelukt.

Marlijn beoordeelde op 2018-12-25

Jurken zijn geweldig , ik ben echt blij met jullie

Wendy beoordeelde op 2018-12-23

Dochter was super blij met haar "gala" jurk. Snelle levering!

Anoniem beoordeelde op 2018-12-21