st vincentiusstraat 52
5981VM panningen

8,3

Bol.com 24 8,0

Willy beoordeelde op 2018-04-03

Tevreden, maar zou toch sneller kunnen geleverd worden.

Reactie van ieniemieniepartys:
Hi Willy, dank je wel dat je de moeite hebt genomen om feedback achter te laten. Daar zijn we blij mee. Willen echter wel even reageren op de levertijd. De levertijd naar belgie is standaard 3-5 dagen (bij alle postbedrijven), uw bestelling is 27/3 geplaatst en 30/3 bij u thuis bezorgd. Nog sneller naar het buitenland is helaas niet mogelijk (normale bezorgdiensten/geen express)

Nora beoordeelde op 2018-03-19

Snelle levering naar België en super mooie kleedjes voor een mooie prijs 😊.

Nicky Baudot beoordeelde op 2018-03-12

Perfecte service en snelle levering!!

Reactie van ieniemieniepartys:
Dank je voor je feedback! Heel fijn dat het naar wens was. Graag tot een volgende keer ;)!

Stefan beoordeelde op 2018-03-11

Snelle levering. Gewoon goed

Familie uit Peer beoordeelde op 2018-03-02

Onlangs heb ik er voor mijn dochters de kleedjes voor hun lentefeest gekocht .
Jammer genoeg bleek er 1 kleur niet meer voorradig er is onmiddellijk contact met ons opgenomen met een voorstel van andere kleuren en of model. Met de nodige compensatie omdat ze die kleur niet meer hadden. Kei toffe service en goede afhandeling.

Reactie van ieniemieniepartys:
Wij willen natuurlijk niet op ons geweten hebben dat een feest in duigen valt ;) Wij zullen altijd onze uiterste best doen om een oplossing te vinden. Heel fijn dat u tevreden bent, en hoop dat het een geslaagd feest was! Graag tot een volgende keer. :)

Chantal Schweig beoordeelde op 2018-02-24

Het was snel in huis en de jurk is alleen niet zo als het wordt laten zien op de foto de onderjurk is een hele andere kleur en op de foto maak dat juist waanzinnig dus het viel behoorlijk tegen.

Dana beoordeelde op 2018-02-23

Mooi carnavalsoutfit. Maat valt wat kleiner als verwacht. Rits op de rug aan korte kant. Kind wel assisteren met aan en uit doen. Het masker heeft een licht en of geluidsfunctie, geen batterij meegeleverd maar ook niet op verpakking vermeld welk type dit moet zijn. Snelle levering kind erg blij!

T beoordeelde op 2018-02-22

Snelle reactie
Product volledig volgens beschrijving

Reactie van ieniemieniepartys:
Heel fijn dat alles naar wens is verlopen. Graag tot een volgende keer!

M. Stenssen beoordeelde op 2015-07-23

Super goede service en het bestelde artikel snel in huis!

2015