Duifpolder 92

waarom

Beslist.nl 6 9,0
Google Plus/Places - 8,2

katti beoordeelde op 2018-02-09

Er ging iets mis vanuit DHL uitsland met de levering waardoor ik wel 2 weken moest wachten op de levering. Om dit te compenseren kreeg ik een heel mooie korting en mijn mails ( en zeker de chat) werden netjes opgevolgd. Tevens heeft deze site de mogelijkheid een geschil te melden. Ook dit wordt goed opgevolgd. Erg betrouwbare webwinkel dus, en mooie producten! Ze slaagden er in een negatieve ervaring om te buigen naar een 'cadeautje' ! Aanrader!!

Arja Huisman beoordeelde op 2018-02-07

Zitzak besteld voor mijn dochtertje! Ik had per ongeluk een veel te grote besteld. Gelukkig mocht ik de zak retour sturen en ze kwamen zelfs de zak thuis ophalen. Door een domme fout van mij is de zak geretourneerd zonder een doos eromheen en uiteindelijk vies aangekomen. Door de ontzettende goede service heb ik de zak niet hoeven te betalen terwijl het eigenlijk mijn eigen verantwoording was. Ik raadt iedereen aan om bij dit bedrijf te bestellen de service is voor mij echt een dikke 10. Bedankt voor jullie TOP service!!!!!

Arja

Dirk beoordeelde op 2018-02-04

Wij hebben onze zitzak xl en hij ziet er nog altijd nieuw uit en hij word alle dagen gebruikt het is een top product 👍

Schaik beoordeelde op 2018-01-15

Bestellen en levering ging uitstekend, maar ze laten het volledig liggen bij de nazorg. Wilde een zitbal terugsturen. Moet ik eerst contact opnemen, omdat het retouradres kan afwijken. Na gemaild te hebben en een week lang niks van ze te horen, heb ik maar gebeld. Daarna nog steeds een dag moeten wachten op een retouradres. Vervolgens de bal teruggestuurd en 3 weken lang niks gehoord. Ook zag ik geen terugstorting op mijn rekening. Toen zelf maar weer gebeld, bleek er van alles fout te zijn gegaan. Meteen die middag een mailtje ontvangen dat de retour was verwerkt en het geld gestort. Aantal dagen later stond het geld nog steeds niet op mijn rekening en dus daar weer over gemaild. Tot op heden op dat mailtje ook nog geen antwoord. Daarnaast werkt het echt irriterend dat de telefonist(e) die je spreekt je boodschap doorgeeft aan de betreffende persoon die daarover gaat. Daarna moet je wachten op antwoord, i.p.v. dat het meteen aan de telefoon kan worden geregeld. Vaak bel je om meteen antwoord te krijgen, maar dat gaat bij deze webwinkel dus niet op. Misschien is hier een reden voor, maar er is niet geweldig goed over nagedacht. Erg teleurgesteld met de gang van zaken

Kinderopvang 't Goudvisje BV beoordeelde op 2017-10-03

Erg blij op al diverse kinderopvang- & BSO-vestigingen met de zitzakken van B-bag!! Zowel de Old aged leather van Polyester variant als de normale Polyester versie. Vriendelijke klantenservice en snelle levering.

Alexia beoordeelde op 2017-08-10

De zitzak nog niet ontvangen maar door de uitgebreide website en juiste info makkelijk een zitzak kunnen vinden voor op balkon!

Marina beoordeelde op 2017-06-06

Zijn erg blij met onze zitzak !!!
Mooie kwaliteit en zit prima !!!
Dank je wel 👍🤗

Beste Marina,

Bedankt voor je leuke reactie en nog veel plezier van de mooie zitzak!

Hedy van den Bos beoordeelde op 2017-06-06

Levering keurig. Heb alleen nooit reactie gekregen op mijn mail waarom men adverteert met 4% korting als men met iDeal betaalt en dat niet in de factuur wordt verwerkt. Vind ik wel een slordige zaak. Na deze reactie ben ik meteen benaderd door ikwilzitzakken.nl en hebben ze keurig de 4% korting op mijn rekening gestort en hun site aangepast. Prima opgelost 👍🏼

Beste Hedy,

In het verleden hebben wij als actie een periode een 4% iDEAL betaalkorting gehad. Dit is inmiddels helaas al een tijdje niet meer zo. We adverteren zover wij hier kunnen zien ook nergens meer met de 4% betaalkorting. Ik zie dat uw mail nog in behandeling is, ik zal zorgen dat de 4% betaalkorting bij u nog verwerkt wordt. Nog heel plezier van uw poef!

PS. mocht u de 4% betaalkorting nog ergens terugvinden, zouden we dit heel graag horen, zodat we het kunnen aanpassen.

Pit beoordeelde op 2017-06-05

Snelle levering, geen op of aanmerking.

Cleo beoordeelde op 2017-06-03

Prima, zit lekker en water afstotend!

Beste Cleo,

T.H. Vd Hoogen beoordeelde op 2017-06-03

Hans beoordeelde op 2017-06-03

Ik ben zeer tevreden. Het zitblok bevalt goed. De bestelling werd snel afgeleverd!

Rob de vries beoordeelde op 2017-05-19

Goede website, goede producten, goede service, goede prijs/kwaliteit verhouding

Marieke beoordeelde op 2017-04-17

Super blij met mn poefjes. Heb er 3 besteld in verschillende kleuren en bekleding en het staat geweldig. Levering was prima!

Reactie van ikwilzitzakken.nl:
Leuk om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier van de poefjes!

Lubberts beoordeelde op 2017-04-13

na bestelling en betaling geen enkele communicatie meer vanuit de winkel over levertijd en datum. Toen ik de mail kreeg met de vraag om de winkel te beoordelen, ben ik maar eens gaan bellen (23-3 besteld) de dame aan de telefoon kwam niet geïnteresseerd over, en gek genoeg had ik dezelfde middag 2 mails. in de eerste stond dat een afleverpoging was mislukt, toevallig dezelfde dag als dat ik geklaagd had, een tweede mail, 10 minuten later, zei dat de vorige mail een foutje was en dat ze alles gingen uitzoeken.
uiteindelijk werd de dag na mijn telefoontje en de mails, de bestelling geleverd. 3 weken na besteldatum!

Beste mevrouw Lubberts,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Er is bij u echt van álles mis gegaan, wat echt onacceptabel is. We hadden uw bestelde zitzak niet op voorraad, wat al erg vervelend is. U had hier uiteraard een melding over moeten krijgen, dat dit niet gebeurd is, is een samenloop van omstandigheden. We gaan contact met u opnemen om u een compensatie aan te bieden, dit is absoluut niet de service die wij nastreven. We hebben intern overleg gehad om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen.

Nogmaals hartelijk dank voor uw beoordeling, werk aan de winkel!

Math beoordeelde op 2017-04-12

Aardig en correct

yvonne jansen beoordeelde op 2017-04-12

Perfect

Sjaak beoordeelde op 2017-04-11

Tevreden. Product kwam wel 1 dag later dan beloofd op de website.
Op mijn telefonische navraag waar mijn bestelling bleef/zou zijn, zou ik een reactie per mail ontvangen, maar deze helaas niet ontvangen.

Jorick beoordeelde op 2017-04-09

Matig tevreden, het product is prima maar de communicatie is slecht. Ik had vrijdag voor 15:00 besteld en het zou volgens de site de volgende dag in huis zijn. Toen ik zaterdags geen verzendbevestiging had gezien heb ik contact opgenomen met de online chat. Daar werd gereageerd dat het systeem eruit lag en of er een email gestuurd mocht worden zodra het systeem weer in de lucht was, waarop ik aangaf dat dat wat mij betreft prima was. Hierna heb ik niks meer vernomen tot dinsdag ineens de bestelling op de stoep stond.

Beste Jorick,

Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend dat de track&trace niet is aangekomen, we hebben in de periode van uw bestelling inderdaad problemen gehad in ons computersysteem, helaas heeft dit probleem bijna 5 dagen geduurd, ik ben bang dat de zitzak al bij u op de stoep stond toen dit verholpen was.

We wensen u nog veel plezier van uw aankoop!

Angelique beoordeelde op 2017-04-09

Top bedrijf met zeer goede service