Duifpolder 92

waarom

Beslist.nl 6 9,0
Google Plus/Places - 10,0

Marina beoordeelde op 2017-06-06

Zijn erg blij met onze zitzak !!!
Mooie kwaliteit en zit prima !!!
Dank je wel 👍🤗

Beste Marina,

Bedankt voor je leuke reactie en nog veel plezier van de mooie zitzak!

Hedy van den Bos beoordeelde op 2017-06-06

Levering keurig. Heb alleen nooit reactie gekregen op mijn mail waarom men adverteert met 4% korting als men met iDeal betaalt en dat niet in de factuur wordt verwerkt. Vind ik wel een slordige zaak. Na deze reactie ben ik meteen benaderd door ikwilzitzakken.nl en hebben ze keurig de 4% korting op mijn rekening gestort en hun site aangepast. Prima opgelost 👍🏼

Beste Hedy,

In het verleden hebben wij als actie een periode een 4% iDEAL betaalkorting gehad. Dit is inmiddels helaas al een tijdje niet meer zo. We adverteren zover wij hier kunnen zien ook nergens meer met de 4% betaalkorting. Ik zie dat uw mail nog in behandeling is, ik zal zorgen dat de 4% betaalkorting bij u nog verwerkt wordt. Nog heel plezier van uw poef!

PS. mocht u de 4% betaalkorting nog ergens terugvinden, zouden we dit heel graag horen, zodat we het kunnen aanpassen.

Pit beoordeelde op 2017-06-05

Snelle levering, geen op of aanmerking.

Cleo beoordeelde op 2017-06-03

Prima, zit lekker en water afstotend!

Beste Cleo,

T.H. Vd Hoogen beoordeelde op 2017-06-03

Hans beoordeelde op 2017-06-03

Ik ben zeer tevreden. Het zitblok bevalt goed. De bestelling werd snel afgeleverd!

Rob de vries beoordeelde op 2017-05-19

Goede website, goede producten, goede service, goede prijs/kwaliteit verhouding

Marieke beoordeelde op 2017-04-17

Super blij met mn poefjes. Heb er 3 besteld in verschillende kleuren en bekleding en het staat geweldig. Levering was prima!

Reactie van ikwilzitzakken.nl:
Leuk om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier van de poefjes!

Lubberts beoordeelde op 2017-04-13

na bestelling en betaling geen enkele communicatie meer vanuit de winkel over levertijd en datum. Toen ik de mail kreeg met de vraag om de winkel te beoordelen, ben ik maar eens gaan bellen (23-3 besteld) de dame aan de telefoon kwam niet geïnteresseerd over, en gek genoeg had ik dezelfde middag 2 mails. in de eerste stond dat een afleverpoging was mislukt, toevallig dezelfde dag als dat ik geklaagd had, een tweede mail, 10 minuten later, zei dat de vorige mail een foutje was en dat ze alles gingen uitzoeken.
uiteindelijk werd de dag na mijn telefoontje en de mails, de bestelling geleverd. 3 weken na besteldatum!

Beste mevrouw Lubberts,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Er is bij u echt van álles mis gegaan, wat echt onacceptabel is. We hadden uw bestelde zitzak niet op voorraad, wat al erg vervelend is. U had hier uiteraard een melding over moeten krijgen, dat dit niet gebeurd is, is een samenloop van omstandigheden. We gaan contact met u opnemen om u een compensatie aan te bieden, dit is absoluut niet de service die wij nastreven. We hebben intern overleg gehad om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen.

Nogmaals hartelijk dank voor uw beoordeling, werk aan de winkel!

Math beoordeelde op 2017-04-12

Aardig en correct

yvonne jansen beoordeelde op 2017-04-12

Perfect

Sjaak beoordeelde op 2017-04-11

Tevreden. Product kwam wel 1 dag later dan beloofd op de website.
Op mijn telefonische navraag waar mijn bestelling bleef/zou zijn, zou ik een reactie per mail ontvangen, maar deze helaas niet ontvangen.

Jorick beoordeelde op 2017-04-09

Matig tevreden, het product is prima maar de communicatie is slecht. Ik had vrijdag voor 15:00 besteld en het zou volgens de site de volgende dag in huis zijn. Toen ik zaterdags geen verzendbevestiging had gezien heb ik contact opgenomen met de online chat. Daar werd gereageerd dat het systeem eruit lag en of er een email gestuurd mocht worden zodra het systeem weer in de lucht was, waarop ik aangaf dat dat wat mij betreft prima was. Hierna heb ik niks meer vernomen tot dinsdag ineens de bestelling op de stoep stond.

Beste Jorick,

Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend dat de track&trace niet is aangekomen, we hebben in de periode van uw bestelling inderdaad problemen gehad in ons computersysteem, helaas heeft dit probleem bijna 5 dagen geduurd, ik ben bang dat de zitzak al bij u op de stoep stond toen dit verholpen was.

We wensen u nog veel plezier van uw aankoop!

Angelique beoordeelde op 2017-04-09

Top bedrijf met zeer goede service

Carla beoordeelde op 2017-04-09

Snelle en correcte levering

John Kriele beoordeelde op 2017-03-03

Onlangs een Terapy zak besteld. Bestellen ging makkelijk en vlug. De Terapy zak werd al snel geleverd. Zit als gegoten! Best wel groot, kwestie van wennen denk ik.

Linda beoordeelde op 2017-03-03

Top kwaliteit en snelle levering

Judith beoordeelde op 2016-11-29

Ik had het product na 15.00 besteld maar ze hebben alle moeite gedaan zodat het de volgende dag toch bezorgd werd!! Kortom geweldige snelle service!!!

Ruud beoordeelde op 2016-11-29

Heel tevreden. Direct reactie op mijn vragen gehad. Top !

Anoniem beoordeelde op 2016-11-29

Nog niet bekend. Het word zaterdag gegeven aan onze kleindochter.