Tuurdijk 10

Beslist.nl 296 9,0

John De Wit beoordeelde op 2017-11-19

Super service!!

Nico Van der Kooij beoordeelde op 2017-11-17

Niet geleverd op de dag zoals beloofd wordt op de webside , pas dagen later

Edwin beoordeelde op 2017-11-16

De bestelling had ik de volgende dag in huis de sluban bouwstenen zijn zeker een aanrader het is mooi en stevig speelgoed

M.C. WARRENS beoordeelde op 2017-11-16

ALTIJD TEVREDEN GEWEEST. MEN HEEFT MEERDERE 10 TAL CASSETTES GELEVERD.. ALTIJD TEVREDEN. SLECHTS 1 X EEN RETOUR.

kevin korver beoordeelde op 2017-11-16

Na de verkeerde inktpatronen te hebben ontvangen contact opgenomen .De inktpatronen terugstuurd .3.95 euro porto betaald en en een paar dagen later de juiste inktpatronen ontvangen.

Wim de Rooij beoordeelde op 2017-11-14

Goede prijs maar levering door gebrek aan voorraad pas na enkele dagen. Zou netjes zijn als de site voorraad nul aangeeft zodat je een keuze hebt om te bestellen of naar een ander te gaan. Nu heb je betaald en zit enkele dagen zonder. Trouwens eerste keer dat me dit bij inktpatroonshop overkomt.

H G Vlastuin beoordeelde op 2017-11-13

langere levertijd

C de Zeeuw beoordeelde op 2017-11-11

Snelle levering. En mooie aanbieding.

nescio beoordeelde op 2017-11-09

Snel besteld snel geleverd en een snel antwoord op facebook

J.M.P. van Vugt beoordeelde op 2017-11-06

Concurrerende prijzen en zeer snelle levering.

Jos Heerkens beoordeelde op 2017-11-05

Besteld en vrij snel de levering gehad.!!

Enid Tomkinson beoordeelde op 2017-11-04

Ik had de bestelling eerder verwacht. Nu heb ik één patroon in mijn fotokopieapparaat gedaan en het werkt.

Jantien Hofkamp beoordeelde op 2017-11-04

Vlotte behandeling van de bestelling.

Lotte ten Thije beoordeelde op 2017-11-03

H. Verkuijlen beoordeelde op 2017-11-03

Prima.

P Berends beoordeelde op 2017-10-31

bestelling in weekend geplaatst verwacht dan de bestelling dinsdag maar ervaring levert op geen levering gelijk de volgende dag geen bericht ontvangen niet op voorraad beetje jammer tekst vandaag voor ... uur besteld volgende dag in huis
Verder prima service goede patronen netjes verpakt

JHN Veldhuysen beoordeelde op 2017-10-29

Vlotte verzending. Ben tevreden.

Dirk Jonas beoordeelde op 2017-10-29

Op een vraag "waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?" kreeg ik een bevredigend antwoord. Overigens vind ik dat als "volgende dag in huis" niet lukt, men (inktpatroonsshop) zelf moet reageren. Ik ontving de bestelling in goede orde met daarbij een verrassing. Was leuk!

Tim Reitsema beoordeelde op 2017-10-27

Mooi verzorgde website. Backoffice was helaas vergeten mijn bestelling te verzenden... 1 mailtje en de fout werd hersteld met een excuus mail. Dat is dan wel weer te netjes.

G Beltman beoordeelde op 2017-10-26

De patronen zijn goed over gekomen maar ik heb ze nog niet gebreukt om dat er nog patronen die nog niet leeg zijn.