Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

inktpatroonshop.nl

Tuurdijk 10
3997MS 't Goy
+31 (0)30 601 26 20
KvK 64373851

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
inktpatroonshop.nl

Gemiddelde beoordeling

8,5

802 beoordelingen

Beoordeling van klanten

84%

9%

7%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Beslist.nl 296 9,0
Facebook 58 8,2
2018
inktpatroonshop.nl

B van Dijk beoordeelde op 2018-02-25

De bestelling duurde erg lang voor het werd afgeleverd.
Ik heb een paar moeten bellen om te horen hoe of het zat.
Verder had ik de rekening betaald , maar kreeg toch een mail dat ik nog niet had betaald.
Overigens het product die heb gekregen was prima in orde.
B.dijk.

inktpatroonshop.nl

E.C.H. Opdam beoordeelde op 2018-02-24

Goede service, snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
inktpatroonshop.nl

D'haen Jean-Pierre beoordeelde op 2018-02-19

Te lang moeten wachten op de levering en dan was er nog een deel vergeten dat pas een week later werd gebracht.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
inktpatroonshop.nl

Martin van der Horst beoordeelde op 2018-02-18

bestelling goed uitgevoerd,en op tijd geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
inktpatroonshop.nl

gertie lemmens beoordeelde op 2018-02-12

Zeer tevreden , prijs ok , levering ok.

inktpatroonshop.nl

S Phlaikaew-Stegerman beoordeelde op 2018-02-09

Ik vind het goed.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
inktpatroonshop.nl

J.R.L. Tyhof beoordeelde op 2018-02-09

Prima service, en goede prijs.

inktpatroonshop.nl

John Verkuyten beoordeelde op 2018-02-04

9 dagen onderweg en zeer slecht verpakt
Resulteerde in 1 kapotte cardridge
Nemen geen telefoon op en beantwoorden geen mail
Al bij al voor mij is Inktpatronenshop ende verhaal

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
inktpatroonshop.nl

frederic derynck beoordeelde op 2018-02-02

5 weken geleden besteld en nog steeds niks. Al meerdere emails gestuurd maar geen antwoord. Oplichters!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
inktpatroonshop.nl

T. ter Beest beoordeelde op 2018-02-02

Super goede service en zeer klantvriendelijk. en natuurlijk zeer goede kwaliteits Inkt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
inktpatroonshop.nl

John Verkuyten beoordeelde op 2018-02-01

Heb 9 dagen op m'n bestelling moeten wachten
Op mail wordt niet gereageerd
Wel 10 keer gebeld telefoon wordt niet opgenomen
Ik zag al bij een cardridge dat de chip niet aanwezig was

Voor mij de laatste bestelling geweest bij inktpatroonshop.nl

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
inktpatroonshop.nl

Roelof Renting beoordeelde op 2018-02-01

Besteld 1set Canon nr.571 betaald en bericht terug ontvangen dat betaald is en dat het pakketje gereed staat.
Dit is ruim 2 weken geleden, en pakketje nog niet ontvangen.Via kpn zou het pakket worden verzonden.
Kpn heeft het pakket niet ontvangen. Geprobeerd inktpatronen te bellen ,doch het telefoonnummer is niet
Beschikbaar. Nog steeds niets gehoord.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
inktpatroonshop.nl

Betty Termorshuizen beoordeelde op 2018-01-26

Ik had 2 maal 6 stuks printerinkt besteld en betaald, mocht er maar 1 ontvangen. Heb direct een mail gestuurd, je krijgt dan direct een standaardmailtje terug, dat ze er binnen 48 uur er op terug komen, tot op heden nog niets gehoord. Dit is al een paar weken geleden, heel vervelend dat er niet gereageerd wordt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
inktpatroonshop.nl

Ria le Rutte beoordeelde op 2018-01-26

Snelle levering, keuze om kleur inktpatronen te veranderen, prima

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
inktpatroonshop.nl

karel kikkert beoordeelde op 2018-01-26

Donderdag besteld, woensdag pas geleverd. Totaal niet gecommuniceerd. Adverteren vandaag besteld morgen geleverd. Klopt niet.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
inktpatroonshop.nl

C.J. Mallens beoordeelde op 2018-01-26

Na 2,5 weken nog geen bestelling binnen. Via mail krijg ik alleen automatische reacties en telefonisch geen gehoor. Gewoon schandalig hoe dit verloopt. In het verleden altijd goede en snelle service gehad, helaas nu niet meer.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van inktpatroonshop.nl:
Geachte Klant,

Wij hebben u bestelling op 16 Januari 2018 om 11:08 naar u opgestuurd via de brievenbus post,Wij gaan het hier uitzoeken,En we sturen u een nieuwe bestelling naar u op,
Excuses voor het ongemak,

Met vriendelijke groet,
Louise
inktpatroonshop.nl

V. Lubbers beoordeelde op 2018-01-21

Mijn bestelling was voor het weekend gedaan. Dinsdag geleverd. Keurig zorgvuldig en netjes verpakt. Heb het inkt nog niet getest, maar zal wel in orde zijn.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
inktpatroonshop.nl

Han van Lente beoordeelde op 2018-01-20

Jammer dat de levering veel vertraging opliep, 2 cartridges moeten worden nageleverd, na 1 week nog steeds niet ontvangen, hoop dat dit volgende keer toch echt beter gaat, anders naar andere leverancier.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
inktpatroonshop.nl

J.D. van Doorn beoordeelde op 2018-01-19

Overzichtelijke site, makkelijke afhandeling en prima levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
inktpatroonshop.nl

R Dirkx beoordeelde op 2018-01-15

Snelle en goede levering volgens aankondiging.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.