Tuurdijk 10
+31 (0)30 601 26 20

8,5

Beslist.nl 296 9,0

B van Dijk beoordeelde op 2018-02-25

De bestelling duurde erg lang voor het werd afgeleverd.
Ik heb een paar moeten bellen om te horen hoe of het zat.
Verder had ik de rekening betaald , maar kreeg toch een mail dat ik nog niet had betaald.
Overigens het product die heb gekregen was prima in orde.
B.dijk.

E.C.H. Opdam beoordeelde op 2018-02-24

Goede service, snelle levering

D'haen Jean-Pierre beoordeelde op 2018-02-19

Te lang moeten wachten op de levering en dan was er nog een deel vergeten dat pas een week later werd gebracht.

Martin van der Horst beoordeelde op 2018-02-18

bestelling goed uitgevoerd,en op tijd geleverd.

gertie lemmens beoordeelde op 2018-02-12

Zeer tevreden , prijs ok , levering ok.

S Phlaikaew-Stegerman beoordeelde op 2018-02-09

Ik vind het goed.

J.R.L. Tyhof beoordeelde op 2018-02-09

Prima service, en goede prijs.

John Verkuyten beoordeelde op 2018-02-04

9 dagen onderweg en zeer slecht verpakt
Resulteerde in 1 kapotte cardridge
Nemen geen telefoon op en beantwoorden geen mail
Al bij al voor mij is Inktpatronenshop ende verhaal

frederic derynck beoordeelde op 2018-02-02

5 weken geleden besteld en nog steeds niks. Al meerdere emails gestuurd maar geen antwoord. Oplichters!

T. ter Beest beoordeelde op 2018-02-02

Super goede service en zeer klantvriendelijk. en natuurlijk zeer goede kwaliteits Inkt.

John Verkuyten beoordeelde op 2018-02-01

Heb 9 dagen op m'n bestelling moeten wachten
Op mail wordt niet gereageerd
Wel 10 keer gebeld telefoon wordt niet opgenomen
Ik zag al bij een cardridge dat de chip niet aanwezig was

Voor mij de laatste bestelling geweest bij inktpatroonshop.nl

Roelof Renting beoordeelde op 2018-02-01

Besteld 1set Canon nr.571 betaald en bericht terug ontvangen dat betaald is en dat het pakketje gereed staat.
Dit is ruim 2 weken geleden, en pakketje nog niet ontvangen.Via kpn zou het pakket worden verzonden.
Kpn heeft het pakket niet ontvangen. Geprobeerd inktpatronen te bellen ,doch het telefoonnummer is niet
Beschikbaar. Nog steeds niets gehoord.

Betty Termorshuizen beoordeelde op 2018-01-26

Ik had 2 maal 6 stuks printerinkt besteld en betaald, mocht er maar 1 ontvangen. Heb direct een mail gestuurd, je krijgt dan direct een standaardmailtje terug, dat ze er binnen 48 uur er op terug komen, tot op heden nog niets gehoord. Dit is al een paar weken geleden, heel vervelend dat er niet gereageerd wordt.

Ria le Rutte beoordeelde op 2018-01-26

Snelle levering, keuze om kleur inktpatronen te veranderen, prima

karel kikkert beoordeelde op 2018-01-26

Donderdag besteld, woensdag pas geleverd. Totaal niet gecommuniceerd. Adverteren vandaag besteld morgen geleverd. Klopt niet.

C.J. Mallens beoordeelde op 2018-01-26

Na 2,5 weken nog geen bestelling binnen. Via mail krijg ik alleen automatische reacties en telefonisch geen gehoor. Gewoon schandalig hoe dit verloopt. In het verleden altijd goede en snelle service gehad, helaas nu niet meer.

Reactie van inktpatroonshop.nl:
Geachte Klant,

Wij hebben u bestelling op 16 Januari 2018 om 11:08 naar u opgestuurd via de brievenbus post,Wij gaan het hier uitzoeken,En we sturen u een nieuwe bestelling naar u op,
Excuses voor het ongemak,

Louise

V. Lubbers beoordeelde op 2018-01-21

Mijn bestelling was voor het weekend gedaan. Dinsdag geleverd. Keurig zorgvuldig en netjes verpakt. Heb het inkt nog niet getest, maar zal wel in orde zijn.

Han van Lente beoordeelde op 2018-01-20

Jammer dat de levering veel vertraging opliep, 2 cartridges moeten worden nageleverd, na 1 week nog steeds niet ontvangen, hoop dat dit volgende keer toch echt beter gaat, anders naar andere leverancier.

J.D. van Doorn beoordeelde op 2018-01-19

Overzichtelijke site, makkelijke afhandeling en prima levering.

R Dirkx beoordeelde op 2018-01-15

Snelle en goede levering volgens aankondiging.