Vliegenkampstraat 81

P.M.R. Fechner beoordeelde op 2018-04-01

Snel geleverd. Makkelijke site

Maikel Moors beoordeelde op 2018-03-30

Snelle reactie op mail
Snel opgestuurd en goed verpakt gewoon tevreden over alles

Henk IJmker beoordeelde op 2018-03-19

Makkelijk te bestellen on line en prima verzorging van de verzending. Via Track en Trace was het voortdurend in het sorteercentrum terwijl het al afgeleverd werd.

Jeffrey Kerkhof beoordeelde op 2018-03-09

Wat probleempjes met een model maar zeer snel reactie en de oplossing aangeboden. Netjes

Isabela Wonderen beoordeelde op 2018-02-13

Goed product gekocht PR 369 luchtreiniger . Het ging minder goed met ontvangen van een email met track en trace nummer. Gelukkig ben ik op tijd thuis gekomen en mijn apparaat kunnen ontvangen

Anne Jan Graaf beoordeelde op 2018-02-09

Snelle bezorging

Marlies Jansen-Budie beoordeelde op 2018-01-29

Zondagavond besteld en dinsdagmorgen geleverd perfect. Super verpakt en factuur ontvangen. Alles zeer goed

S Pinto beoordeelde op 2018-01-02

Ik ben niet gewend dat de webwinkel zelf kontact opneemt om de bestelling naar wens af te ronden ,geen aandringing gewoon fatsoenlijk

Herman Wijers beoordeelde op 2018-01-02

snelle levering, product werkt uitstekend.

J.a Boxel beoordeelde op 2017-12-16

Het product is 'savonds besteld, en de volgende dag al bezorgd

Rene Landgraf beoordeelde op 2017-12-15

Snelle levering apparaat naar wens

John Schmidt beoordeelde op 2017-12-15

top

Tom Buiten beoordeelde op 2017-11-12

Tevreden, snelle levering. Het artikel is niet onnodig verpakt met extra verpakking. Dat wat nodig is. Top.

J.W.M. Steenbergen beoordeelde op 2017-10-28

Geheel volgens de verwachting. Dit is de tweede en ook correcte bestelling en levering. Zondag besteld en dinsdag geheel volgens de track and trace afgeleverd. Dit stond niet op de site, maar na een opmerking door mij aan Ionclean werd dit direct aangepast en aan mij gemeld. Super goed verpakt tegen beschadigingen enz.

Frans Hasenbalg beoordeelde op 2017-10-17

Snelle afhandeling.
De volgende dag al in huis

Louis Käller beoordeelde op 2017-10-17

Product, (tijdigheid van) verzending en telefonische contacten allemaal oke en correct. Het enige wat gebrekkig is de te beknopte en naar mijn mening onvolledig handleiding bij het product. Dit was bekend bij leverancier en deze had fabrikant daarvan al eerder van in kennis gesteld. Eerlijke informatie hierover en klantvriendelijke, bereidwillige en klantvriendelijke bejegening. Volhouden meneer S.

Robert Beckmans beoordeelde op 2017-10-15

Eenvoudig bestellen en snelle levering.
Duidelijk.

Sonja Sint beoordeelde op 2017-09-18

Helemaal goed. Snelle levering, goede informatie.

A Demirel beoordeelde op 2017-09-15

ik ben correct behandelt bij ionclean ..bestelling was een dag later bij mij...eerlijke afspraken.. Top...

Ineke Kok beoordeelde op 2017-09-07

Heel tevreden, snelle levering.