Vliegenkampstraat 81
5923AT Venlo

Tom Buiten beoordeelde op 2017-11-12

Tevreden, snelle levering. Het artikel is niet onnodig verpakt met extra verpakking. Dat wat nodig is. Top.

J.W.M. Steenbergen beoordeelde op 2017-10-28

Geheel volgens de verwachting. Dit is de tweede en ook correcte bestelling en levering. Zondag besteld en dinsdag geheel volgens de track and trace afgeleverd. Dit stond niet op de site, maar na een opmerking door mij aan Ionclean werd dit direct aangepast en aan mij gemeld. Super goed verpakt tegen beschadigingen enz.

Frans Hasenbalg beoordeelde op 2017-10-17

Snelle afhandeling.
De volgende dag al in huis

Louis Käller beoordeelde op 2017-10-17

Product, (tijdigheid van) verzending en telefonische contacten allemaal oke en correct. Het enige wat gebrekkig is de te beknopte en naar mijn mening onvolledig handleiding bij het product. Dit was bekend bij leverancier en deze had fabrikant daarvan al eerder van in kennis gesteld. Eerlijke informatie hierover en klantvriendelijke, bereidwillige en klantvriendelijke bejegening. Volhouden meneer S.

Robert Beckmans beoordeelde op 2017-10-15

Eenvoudig bestellen en snelle levering.
Duidelijk.

Sonja Sint beoordeelde op 2017-09-18

Helemaal goed. Snelle levering, goede informatie.

A Demirel beoordeelde op 2017-09-15

ik ben correct behandelt bij ionclean ..bestelling was een dag later bij mij...eerlijke afspraken.. Top...

Ineke Kok beoordeelde op 2017-09-07

Heel tevreden, snelle levering.

Klant beoordeelde op 2017-08-18

Ik beschouw de klantenservice als heel slecht.
- In my opinion the webpage does not contain the latest information of the products offered (i.e. not reflecting the changes in the box content, quantities)
- I find that it takes excessive amount of time for the owner to provide the stock information and update the webshop
- by personal contact (rather argumentative) it seems that the owner simply does not enjoy the work what she is doing

Reactie van ionClean.nl:
Beste C. Spijker (Robert) te IJsselstein. Jammer dat u ons zo laag beoordeelt. Onze informatie is altijd up to date. U bestelde helaas net op het moment dat we bezig waren het product aan te passen. Daarna hebben wij u aangeboden de lampen na te versturen met gratis verzending. Een week niets van u gehoord en toen u de lampen toch wilde hebben, had u ze een dag later met korting en gratis verzending in huis. We hebben u altijd netjes benadert, maar dat blijkt wel uit de rest van onze beoordelingen. We hebben het vanaf het begin al niet goed kunnen doen bij u wat we ook probeerde. Beetje jammer dat u niet tevreden te stellen bent. En Schandalig dat Webwinkelkeur.nl niet beter bemiddelt tussen klanten en winkeliers om tot een oplossing te komen. Wellicht toch niet de juiste keuze achteraf om met Webwinkelkeur.nl in zee te gaan.

Latife Sonmez beoordeelde op 2017-07-30

Reinigt het lucht optimaal!

Jacqueline Hoogkamer beoordeelde op 2017-07-21

Heel tevreden! Ik had het produkt vrijdag besteld en het zaterdagochtend al in huis! Geweldig apparaat, ik kan (ondanks mijn astma!) veel beter ademhalen in huis!

W. Triest beoordeelde op 2017-07-01

Prima webshop, snel antwoord op vragen.

L Granger beoordeelde op 2017-06-26

18u besteld, volgende dag in huis! Jammer dat PostNL te laat bezorgd heeft. Product bevalt prima.

Wilma Rijkers beoordeelde op 2017-06-18

Zeer goede service en levering!! Doordat ik het formulier niet goed had ingevuld konden ze mij geen bericht sturen.maar toen zolang doorgegaan totdat ze me bereikt hadden.erg attent o.a van de klantenservice.volgende keer bestel ik hier zeker weer mijn producten

S Baas beoordeelde op 2017-05-12

Enige minpunt: besteld artikel kleur bleek niet zeart maar grijs

R Evers beoordeelde op 2017-04-08

Perfect afgeleverd en werkt heel goed

Ingrid Heijden beoordeelde op 2017-03-29

snelle levering,

Arlette Hoeven beoordeelde op 2017-02-13

Prima geregeld

Harold Tijs beoordeelde op 2017-02-01

Prima en snel

Huub Janssen beoordeelde op 2017-01-26

Snelle levering, op vrijdag besteld en betaald. Zaterdag al in huis.