Dissel 79
6026 DE Maarheeze

2016

Ben beoordeelde op 2016-11-08

Er ging even iets fout met mijn bestelling maar na één mailtje helemaal én naar volle tevredenheid opgelost.
Als ik weer wat nodig heb bestel ik het zeker weer bij deze webshop !

Marcel Ceelen beoordeelde op 2016-08-15

ISurvive is een klantvriendelijke webshop. Prijzen zijn erg goed en nazorg ook. Ze denken mee met de klant en dat spreekt me erg aan.

sjef beoordeelde op 2016-07-02

Allereerst mijn complimenten voor de zeer snelle levertijd naar België. Top product besteld voor de laagste prijs die ik kon vinden. Nazorg en bijbehorende communicatie waren meer dan perfect. Een absolute aanrader ! Zal zeker NIET mijn laatste bestelling zijn geweest. Trouwens een site met een leuk en uitgebreid gamma voor de "buitenmens" met kwaliteitsproducten voor een zeer interessante prijs. TOP !!

Robin beoordeelde op 2015-08-28

Ik heb hier een tarp besteld, nette correspondentie op mijn vragen, snelle respons en volgens afspraak is de bestelling ontvangen. Helemaal tevreden!

Tim beoordeelde op 2015-01-29

Dit is een prima webshop en ik kan hem iedereen aanraden. Ik had een bestelling gedaan waar ik zeer snel op terug ben gekomen. Nog voor de bestelling was verzonden heb ik mijn bestelling geannuleerd ( ik had besloten een ander product bij een andere winkel te kopen)
I survive heeft direct de volgende dag mijn geld terug overgemaakt en hiermee was alles snel en netjes geregeld.

Een aanrader dus!

Daniel beoordeelde op 2014-12-17

Snelle levering, klantvriendelijk, goede communicatie en prima prijs.
Kortom een hele goede webwinkel.

Frans beoordeelde op 2014-10-31

Snelle levering, goed product en goede service
De bestelde iSurvive® Leviathan zaklamp is echt goed en geeft veel licht.

EHBO afd Scheemda beoordeelde op 2014-09-19

uitstekende service via email en mijn bestelling precies op tijd geleverd zoals beloofd!

Mickael beoordeelde op 2014-08-07

Dit maakt internetshoppen leuk!
Een webwinkel met een top service in alle opzichten, snel, betrouwbaar en servicegericht.
Ik heb een aantal bestellingen gedaan, de levertijd was snel en communicatie over één vertraagd item zoals het hoort.
Orders waren zeer correct verpakt, met extra's dus het was prettig zaken doen.
Ik kan isurvive.nl zeker aanraden, waren alle webwinkels maar zo!

Peter van Elderen beoordeelde op 2014-05-04

Kwam via kennis op de site van I Survive. Zeer overzichtelijk, professioneel uitziende site. Mijn bestelling werd binnen afzienbare tijd keurig verpakt afgeleverd.

Gekochte producten van goede kwaliteit/prijsverhouding, en op tijd geleverd.

Duidelijke en overzichtelijke website. Van garantie geen gebruik behoeven te maken daar producten van goede kwaliteit waren.

2014