Nijverheidstraat 9
+31631936835

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Bol.com 58 8,8

Sandra van Hattum beoordeelde op 2019-03-26

Uitstekende service, al verschillende keren iets besteld.
Wordt altijd snel geleverd, bovendien is “De Duizendpoot” telefonisch goed bereikbaar.

Charlotte van Hellenberg Hubar beoordeelde op 2019-03-26

Erg tevreden! Bestelling wordt snel verstuurd en goed ingepakt:

Maud van Waardhuizen beoordeelde op 2019-03-24

Al twee keer zeer prettig geholpen, De losse waxmeltblokjes zijn ideaal om geurtjes uit te proberen!

Anja Smit beoordeelde op 2019-03-21

Jjh Vav Erp beoordeelde op 2019-03-21

Shirley ceder beoordeelde op 2019-03-21

Wendy Tollenaar beoordeelde op 2019-03-20

Hele goede webwinkel! Bij vragen krijg je snel antwoord, snelle verzending, netjes ingepakt, klantvriendelijk. Gewoon top!

Anja Bakker beoordeelde op 2019-03-15

Het artikel zag er mooi uit,geheel naar verwachting. Was netjes ingepakt. Contact was fijn, reageerde gelijk op mijn vraag. Zeer aan te bevelen.

l Van der Kemp beoordeelde op 2019-03-15

Altijd een feestje om je bestelling uit te pakken!

INGRID VERMANT beoordeelde op 2019-03-14

Mijn bestelling was zoals altijd snel geleverd en perfect in orde ! Ook telkens een extra cadeautje erbij, zalig ! Ben zeer tevreden klant !

Christa Mulder beoordeelde op 2019-03-14

Snelle levering en goed verzorgd

M. van Gellecum beoordeelde op 2019-03-14

Veel keus,superverpakt en vaak n gratis kadootje erbij

suzan brom beoordeelde op 2019-03-14

Altijd top en altijd een leuk presentje erbij. Altijd leuk om te zien wat je extra's krijgt.

Yvonne den Turck beoordeelde op 2019-03-14

Conchita Rosheuvel beoordeelde op 2019-03-12

D. Hoogervorst beoordeelde op 2019-03-12

Snelle levering, mooie producten, altijd een attentie erbij en alle producten worden zo feestelijk ingepakt! Online Winkelen bij Kadoshop de Duizendpoot ervaart in zijn geheel als n feestje!
Een aanrader!

jolanda peerdeman beoordeelde op 2019-03-10

Yvonne Kriek beoordeelde op 2019-03-06

Super snelle levering en keurig verpakt, helemaal Toppie ga zo door. Dus ik ga zeker voor uitdtekendšŸ‘

M. van Baest beoordeelde op 2019-03-06

Kadoshop de Duizendpoot heeft een fraai assortiment en de service is werkelijk uitstekend. Een aanrader!

Aranka Rutgers beoordeelde op 2019-03-06