Westeinde 2
5141AC Waalwijk

7,6

Gerard Scheffer beoordeelde op 2018-06-14

Omdat ik nog een vraag had over een product heb ik eerst gebeld. Ik ben vakkundig te woord gestaan en werd verteld dat ik altijd terug kon bellen als ik nog een vraag had. Mijn bestelling is vlot bezorgd. Uitstekende ervaring dus.

Roel De Bie beoordeelde op 2018-02-07

Weinig communicatie bestelling duurde 2 maand

R van Dijk beoordeelde op 2018-01-09

2 derailleurpaden besteld (1 reserve) voor mijn ridley na een derailleur breuk. Na een keuze uit de catalogus deze gelijk besteld en na 2 dagen in huis. Top

Cor van Dijk beoordeelde op 2018-01-02

Vlot afgehandeld en gebruikersvriendelijke website

Henk Schra beoordeelde op 2017-12-05

Prima voor elkaar, levering was snel