Eerste Helmersstraat 238

Trustpilot 10 8,8

M Zwan beoordeelde op 2018-05-02

Goed

Geertje Beukers van Gameren beoordeelde op 2018-02-23

Goede aanbieding gekregen voor Mn Joolz.

Tom en Anne-Marie beoordeelde op 2018-01-23

Goede service. Kende de site nog niet maar heb wel een hele goede deal nu.

Brent beoordeelde op 2018-01-20

Prima deal en korting op Joolz! Snelle reactie en bezorging.

Geesje beoordeelde op 2018-01-12

Fijne Mima kinderwagen aanbieding gevonden via kinderwagendeal. Inmiddels thuis ontvangen.

Marjanne beoordeelde op 2017-12-19

Kinderwagendeal heeft de beste aanbieding georganiseerd voor mijn Joolz Geo 2 met adapters en slaapzak. Snelle service, goed afhandeling!

Leona Blom beoordeelde op 2017-12-13

Nog geen week na het aanvragen/ inschrijven al bericht gekregen dat er een deal was gesloten met een dealer. Gelijk alles geregeld en onze Joolz Day2 met toebehoren was sneller binnen dan verwacht met ruim 150 euro korting.

Fleur v. Kloostermann-Kappel beoordeelde op 2017-12-13

Zeer tevreden. Meeste korting gekregen op Mn Joolz geo2 en stokke trip trap kinderstoel. Kom snel terug voor een buggy 😜

Sanne beoordeelde op 2017-12-12

Super! Heel blij verrast met deze korting voor mijn bugaboo Buffalo. Toch in totaal ruim €150 bespaart en allemaal goed verlopen :)

Marlou beoordeelde op 2017-12-11

Mooie deal gekregen! Super blij met Mn nieuwe Joolz Geo. Goede service.