Hendrik Figeeweg 3F unit B10
2031BJ Haarlem

Erik Meijers beoordeelde op 2017-11-22

Wij waren op zoek naar een stukje maatwerk voor de afwerking van een dj meubel. Iris heeft dit perfect opgelost en maatwerk geleverd. Absoluut een aanrader!

Ineke beoordeelde op 2017-11-20

Heel blij met de gordijnen, wat een vondst! Mooie kleuren en kwaliteit. Professioneel advies over de maatvoering (incl. mogelijkheid tot stomen om krimp te beperken vooraf). Stalenservice ook handig, fijn de kleuren even in het echt te zien voor je bestelt. Super!

kathinka fortuin beoordeelde op 2017-11-17

Op tijd geleverd, mooi materiaal, adequaat antwoord met retourneren.
Kathinka Fortuin

Joke Thijs beoordeelde op 2017-10-23

Super goede service, zowel via mail als wat betreft het opsturen van de stof! Heel mooie en degelijke stof!

Jannette beoordeelde op 2017-10-19

Snelle levering. Mooie placemats, vrolijke kleuren, goed materiaal. Hoop dat ze lang mooi blijven, want er gaat (helaas) wel eens op geknoeid worden natuurlijk.

Dick beoordeelde op 2017-09-14

Snel, goed verpakt, goede kwaliteit

Jantine Urban beoordeelde op 2017-09-13

prettig contact, duidelijke uitleg en snelle service!

Mirjam Zonderman beoordeelde op 2017-09-09

Keurige snelle levering.
Nog net laatste 1.5m van een mooi stofje weten te bemachtigen.

Margriet Deddens beoordeelde op 2017-09-07

Goed materiaal

Ruud Hoogenboom beoordeelde op 2017-09-01

Prima toelichting op assortiment, advies bij kleurstelling, snelle levering.

jb rooswinkel beoordeelde op 2017-09-01

Snelle levering en goede kwaliteit stof.
Leuke reactie's op ons bootje
Johan & Carolien

Belinda van der Lingen beoordeelde op 2017-08-29

Ik had de stof op zeer korte termijn nodig en het was geen probleem ze te komen bekijken en meteen mee te nemen! Stof gebruikt voor 3 kussens en een zitting voor een bankje in Italië. Ze zijn fantastisch geworden en de stof bevalt uitstekend, is zacht en comfortabel!

Tineke van Vulpen beoordeelde op 2017-08-18

Heb nog niets ontvangen. Al weken terug besteld.
Zag pas na bestellen en betalen dat jullie wegens vakantie gesloten waren.
Ik had de artikelen nodig voor een verjaardag begin augustus

Debbie beoordeelde op 2017-08-17

Snelle levering, netjes bezorgd, goede kwaliteit producten. Twee prachtige strandstoelen die mooi staan in de woonkamer in beachstyle!

Elma Timmer beoordeelde op 2017-08-09

Zeer snelle levering. Prima kwaliteit

peter bergman beoordeelde op 2017-08-02

Per internet besteld net voor de aangegeven vakantie, netjes verstuurd en goed op de hoogte gehouden en mooie tas gescoord!

Sabrina Jansen beoordeelde op 2017-07-31

Vorige week een strandstoel voor mijn dochter besteld voor haar verjaardag en hij staat super leuk in haar kamer! Uiteraard volgende week ook mee op vakantie. De hulp die ik van de klantenservice kreeg om de juiste kinderstrandstoel te bestellen was top.

Janet Bisschop beoordeelde op 2017-07-30

Snelle levering.
Alleen jammer dat ik niet van de site begrepen had dat de stoelen met armleuning langere lopers hebben en niet zelfvervangbaar. Nu 2 reservelopers voor de stoel zonder leuning...

Marjo Tenten beoordeelde op 2017-07-25

snelle levering, goed produkt

Gerie de Leeuw beoordeelde op 2017-07-25

Snelle levering, kleur klopt exact met voorbeeld op site.