Hendrik Figeeweg 3F unit B10

ingrid carnewal beoordeelde op 2019-07-15

S.C. Oranje beoordeelde op 2019-07-15

Tirsa Hofstee beoordeelde op 2019-07-13

Cor Veenstra beoordeelde op 2019-07-13

De kwaliteit die via de Web-site is weergegeven trok mij aan om een bestelling te doen van twee ligstoelen. Toen de stoelen geleverd waren bleken de stoelen voor mij te klein. Ik kon ze natuurlijk terugsturen maar heb de moeite gedaan om naar Haarlem te rijden om te overleggen hoe verder. Nu de stoelen geruild voor een grotere maat. Super geholpen. De stoffering van de stoelen (wat een schitterende stoffen!) is ter plekke op maat gemaakt. In tussentijd heerlijke koffie gedronken in het naast gelegen restaurant. Al met al zeer goed geholpen. Top! Een aanrader.

Herwig Mertens beoordeelde op 2019-07-13

Jan Jouko Mulder beoordeelde op 2019-07-11

Ondanks dat het digitaal gaat is het toch in een zeer persoonlijke sfeer verlopen. Echte klant-interresse!

erwin Helderman beoordeelde op 2019-07-11

Prima geholpen aan de telefoon

Dirk Lemmens beoordeelde op 2019-07-11

A Breunissen beoordeelde op 2019-07-10

Marja Van marsbergen beoordeelde op 2019-07-10

Snelle levering en goede kwaliteit.

Adeline beoordeelde op 2019-07-10

Wat een mooie producten! Onze strandstoelen zijn weer als nieuw! Snelle levering en een heel attent handgeschreven kaartje. Kan deze winkel van harte aanbevelen!

Marja De Bruin beoordeelde op 2019-07-09

Ik ben heel blij met mijn strandstoellopers, de stoelen zien er weer als nieuw uit. Ook de levering verliep soepel, kortom ik ben heel tevreden.

Fleur Crolla beoordeelde op 2019-07-09

HC de Vijlder beoordeelde op 2019-07-09

Eric Verheyden beoordeelde op 2019-07-07

Zeer mooie strandstoelen besteld bij de kleurmeester. Echt topkwaliteit en snel geleverd bovendien. Aanrader!

Helga Holthuizen beoordeelde op 2019-07-05

snelle levering en heel attent een kaartje erbij!

roy wanders beoordeelde op 2019-07-04

snelle levering, goedproduct Top!

Anneke Kimmel beoordeelde op 2019-07-03

Jan Clocquet beoordeelde op 2019-07-01

Oude stoelen zijn weer als nieuw

Twan Janssen HZ Industrial BV beoordeelde op 2019-07-01

Zeer mooi product en snelle levering, aan te raden!