Hendrik Figeeweg 3F unit B10
2031BJ Haarlem

Ria Collard beoordeelde op 2018-08-16

prachtige kleuren zorgden voor een prima resultaat!

A Ten Bokum beoordeelde op 2018-08-15

Snelle levering. Product lijkt goed op de foto's op de website

henk rutgers beoordeelde op 2018-08-14

Norain Van haastert beoordeelde op 2018-08-13

Miel de Zwart beoordeelde op 2018-08-10

Greet Reilman Wegkamp beoordeelde op 2018-08-08

Ik ben heel tevreden, snelle levering en goede check of de bestelling correct was overgekomen !!
vriendelijke groeten, Greet

Merlijn Pruis beoordeelde op 2018-08-07

Peet Velzen beoordeelde op 2018-08-07

Dina beoordeelde op 2018-08-07

Stof netjes en op tijd ontvangen. Precies voldaan aan mijn verwachtingen

Charlotte Michels beoordeelde op 2018-08-06

Prima bestel en leveringsproces, ook als de bestelling een beetje complexer is

Oswald Becks beoordeelde op 2018-08-06

Goede en snelle communicatie want ik had in eerste instantie de verkeerde stof besteld en deze. kon gemakkelijk retour worden gestuurd en vervolgens ontving ik de goede stof

Liidia de Koning beoordeelde op 2018-08-06

Phine van Doorne beoordeelde op 2018-08-04

Els Heijnen beoordeelde op 2018-08-03

prima, ik had mijn huisnummer vergeten, kreeg een mailtje en telefoon toen ik nog niet had gereageerd op de mail. Heel attent. Snel ontvangen per post.

Marleen De Kock beoordeelde op 2018-08-02

Onlangs heb ik twee bestellingen gedaan bij Kleurmeester. Daarbij werd ik uiterst vriendelijk geholpen. Ook bij het kiezen uit de brede collectie van prachtige kleurige stoffen werd ik deskundig bijgestaan. De bestelling was snel leverbaar en uiterst zorgvuldig ingepakt.

Sjoukje Lei beoordeelde op 2018-08-02

Vlot en goed verpakt verstuurd.

Rheny v Oudvorst beoordeelde op 2018-08-02

Goede service

mark koppenberg beoordeelde op 2018-08-02

snelle levering, product zoals verwacht, heldere communicatie, vriendelijke behandeling.

Rene Vergnes beoordeelde op 2018-07-31

Anoniem beoordeelde op 2018-07-31