Hendrik Figeeweg 3F unit B10
2031BJ Haarlem

Susan beoordeelde op 2017-05-29

Prachtig blauw tafelkleed (met beschermlaagje) en bijpassende servetten gekocht en een nieuwe strandstoel in dezelfde blauwe tinten. Dit weekend voor onze familie-bbq het tafelkleed en de servetten voor het eerst gebruikt, stond prachtig. Ik heb even in dubio gestaan over het beschermlaagje van het tafelkleed, maar ontzettend blij dat ik die optie wel genomen heb (dank Iris voor de tip!) zelfs met mijn vier kliederpotten aan tafel was een nat doekje genoeg om het weer schoon en vetvrij te krijgen. Beetje een investering maar dubbel en dwars waard!

Ellen Grootewal beoordeelde op 2017-05-11

Al eens eerder poefjes besteld, erg blij mee. Nu waren mijn rookstoelen aan nieuwe bekleding toe, bij kleurmeester mooie stof uitgezocht (lastig..want allemaal mooi;-)) en nieuwe hoezen laten maken. We mochten de kussens afleveren en kregen ze voorzien van een mooi nieuw hoesje weer terug. Superblij met het resultaat!

Catharina van Zon beoordeelde op 2017-05-11

Prachtige stof gezien op de stoffenmarkt in Delft. Helaas was de gewenste lengte niet meer aanwezig. Er is mij toen geadviseerd de stof via de website te bestellen, waarbij de verzendkosten zijn kwijtgescholden. Binnen 3 dagen had ik alsnog de gewenste stof in huis.
Inmiddels zijn de kussens ermee bekleed en het is prachtig geworden!

Gonny Timmerman beoordeelde op 2017-04-25

De stoffen en de kleuren van kleurmeester.nl zijn werkelijk gaaf. Ik heb al eerder placemats laten maken en laatst een prachtig tafelkleed. Alle beide zijn van gecoate stof. Ideaal want ik heb kleinkinderen die graag mogen verven en er gaat regelmatig een glas drinken om en dan is het een kleine moeite om het schoon te maken.

Monique uit Amsterdam beoordeelde op 2017-02-17

Beste Kleurmeester,

de kussens voor mijn serre zijn vandaag binnen gekomen. Wat wordt je daar blij van! Zelf in de winter krijg je een 's zomers gevoel. Keurige afwerking en zelfs eerder ontvangen dan verwacht. Top!
Nogmaals dank voor de goede service.

Liesbeth beoordeelde op 2017-02-15

Wij hebben onze kussens laten bekleden door kleurmeester.nl met een super mooie stof. Ze kunnen ook in de wasmaschine en blijven jaren goed! Onlangs ook weer een op maat gemaakt tafelkleed besteld. Heel leuk als er gasten komen maar ook om het op een doordeweekse dag extra gezellig te maken in huis.

Brigid beoordeelde op 2017-01-31

We are so happy with our beach chairs and outdoor cushions - they are so comfortable, and look absolutely great. Iris gave us excellent advice and service, cushions were made to measure and fitted perfectly and everything was ready in a couple of days. The outdoor fabric is such good quality - even after a whole summer they look like new.

Mayra beoordeelde op 2017-01-19

Inmiddels al gordijnen voor de kinderkamers, kussens voor de bank, buitenkussens en strandstoelen besteld! Heel blij mee! Snelle en persoonlijke service en altijd zeer goede kwaliteit!!

sandra beoordeelde op 2017-01-04

Super leuke stof voor mijn strandstoelen gescoord. En toen ook nog maar een paar mooie gestreepte kussens erbij. Snelle service en alles is bespreekbaar. Dank je wel Iris!

Brechje beoordeelde op 2016-12-22

kleurmeester.nl heeft voor ons de strandstoelen bekleed. Wat een mooie stoffen en veel keuze hebben ze. We zijn goed geholpen, goede adviesen gekregen.
We zijn heel blij met de stoelen die heel mooi geworden zijn. Nogmaals bedankt!

Laurentia van Rossem beoordeelde op 2016-12-21

Ruim anderhalf jaar geleden heb ik ons strandhuisje kleur gegeven met behulp van de prachtige stoffen van Kleurmeester. De stoffen van Kleurmeester zijn bijzonder mooi, vervagen niet en zijn van stevige kwaliteit.
Vorig voorjaar hebben we ook ons balkon een lift gegeven. Wat een verschil maakt een vrolijke streep van Kleurmeester! Dank, Iris! Het os heel prettig met je samenwerken en je adviezen zijn enorm waardevol!

anita zijlstra beoordeelde op 2016-12-21

Fantastische service bij de Kleurmeester. Denken heel erg met je mee en de kwaliteit is geweldig van de stoffen.

Sonja Evers beoordeelde op 2016-12-13

Ben echt super blij met mijn nieuwe tafellaken. Snelle service en geweldig goed geholpen.

Maarten Smits beoordeelde op 2016-12-12

de strandstoel is vanmiddag gearriveerd. hij is prachtig en zit erg prettig. iedereen die de stoel ziet vindt hem prachtig; vooral de kleuren en de stevige stof. ik ben er ontzettend blij mee!

2016