Hendrik Figeeweg 3F unit B10
2031BJ Haarlem

Rene Huls beoordeelde op 2019-05-18

Heel attent. Werd nog gebeld of de maten van de stoelbekleding wel klopten. Top

Marjan beoordeelde op 2019-05-18

We hebben de stoelen/voetenbankje en stof nu aantal jaren. Kwaliteit van de outdoor stoffen is echt goed. Helaas is het zitcomfort van de stoel (zonder leuningen) niet optimaal; de lat aan de zijkant is vrij hoog en daardoor word je arm in een wat onnatuurlijke houding geduwd. Persoonlijk en eerlijk advies en snelle levering met een hartelijk en handgeschreven kaartje maakt dat ik steeds weer graag terugkom!

Monique beoordeelde op 2019-05-16

Gisteren hele mooie strandstoelen ontvangen met een hele mooie stof en kleuren die precies zo zijn als we hadden verwacht.
De levering was snel het was alleen jammer dat de mail in de spam terecht kwam waardoor we niet wisten of de betaling in goede orde was ontvangen.

Petra Lubberts beoordeelde op 2019-05-14

Prachtige stoffen! Goed advies en keurig gemaakt!!

K. Tirez beoordeelde op 2019-05-13

Voor de derde keer strandstoelen en stof besteld. Zoals altijd zeer tevreden over de stoelen (mooie stof) en snelle levering.

Rob Rasch beoordeelde op 2019-05-12

Kathleen Vermeiren beoordeelde op 2019-05-12

Alles was prima in orde.

kris meert beoordeelde op 2019-05-10

Zeer snelle levering.
Duidelijke en snelle communicatie rond het product.
Leuk om een persoonlijk kaartje te ontvangen bij het pakket.

Philippe Vanderwegen beoordeelde op 2019-05-09

Johannes Berris beoordeelde op 2019-05-09

Magda Hectors beoordeelde op 2019-05-08

Ik ben heel tevreden over wat er uit de doos kwam. Omdat ik niet thuis was had ik een briefje bij de bel gehangen. Gelukkig zag de persoon die de deur open zou maken de auto aankomen. De brenger heeft mogelijk niet begrepen dat hij door mijn afwezigheid de spullen moest afgeven op een ander huisnummer. En nu mag de zon komen!!!

Diana beoordeelde op 2019-05-05

Snelle verzending, goede stoffen. Leuke touch, een handgeschreven kaartje. Top!

Peter De Craemer beoordeelde op 2019-05-05

Christa De Clippel beoordeelde op 2019-05-04

Heel snel en nog een persoonlijk vriendelijk woordje
Nu nog de stof verwerken en dan alleen prima

Jan Oud beoordeelde op 2019-05-03

Jaap van de Klomp beoordeelde op 2019-04-30

Christine Wisman beoordeelde op 2019-04-25

Supersnelle levering van regisseur stoel: mooie stevige stof, kleuren prachtig en overeenkomstig foto ! Wel nog zelf beitsen. Ik ben blij

natalie paradiek beoordeelde op 2019-04-23

goede stof, op tijd bezorgd, jammer dat het pakket al open was!?

ton hendriks beoordeelde op 2019-04-20

Prima

Sanne Verhoef beoordeelde op 2019-04-20

Prima en snelle levering! Goed materiaal!