Hendrik Figeeweg 3F unit B10
2031BJ Haarlem

Willy De Vliegher beoordeelde op 2019-03-17

Snelle verzorgde levering

Monique De beer beoordeelde op 2019-03-11

Snel geleverd inclusief nagekomen bestelling! Mooie stoffen en prachtige stoelen

KAREN beoordeelde op 2019-03-10

prima snelle levering, maar nog niet gebruikt, dus kan over de stoel zelf nog weinig zeggen.

Gerda Brand beoordeelde op 2019-03-10

Eerste keer te weinig besteld doordat we niet gezien hadden per meter, 3.40 cm werd afgerond op 3 meter!
Kleur en stof precies zoals we gezien hadden op de site👍
Snelle levering, en je weet precies wanneer het bezorgd wordt.

E Kinwel beoordeelde op 2019-03-09

Fred Homminga beoordeelde op 2019-03-09

walter gielen beoordeelde op 2019-03-06

snel,keurig prettig

AnneMarie Mazel beoordeelde op 2019-03-05

Canvas moeilijke stof om tas mee te maken, is beter voor strandstoel. De zijnaden zijn al gestikt en daardoor te dik om onder machine te krijgen. Naalden gebroken 😢 en draden verstrikt. Stof is vrolijk van kleur!

Barbara van der Bij beoordeelde op 2019-03-04

Jannie Verhage beoordeelde op 2019-03-04

Heel tevreden . Prachtig tafellaken en correcte levering. Jannie

Ank de Lange beoordeelde op 2019-03-01

Perfect!!
Bedankt

Monique De beer beoordeelde op 2019-03-01

Ik heb een nabestelling gedaan en alles kwam in één pakket binnen twee dagen! En dat na een week vakantie, super efficient.

Anna beoordeelde op 2019-02-27

Had a very good experience, quick service, quick response and really awesome fabrics. Coming for more very soon

Corrie de Ruiter beoordeelde op 2019-02-17

Anja van der Velden beoordeelde op 2019-02-08

Snelle en nette levering voor herhaling vatbaar👍

Anthony van Diepen beoordeelde op 2019-02-08

RA beoordeelde op 2019-02-07

Service gaat heel ver. Alle moeite werd genomen om onze tafellopwrs geschikt te maken voor onze tafel. We waren heel plezierig verrast!

Faye Blake beoordeelde op 2019-02-07

Herman Peeters beoordeelde op 2019-02-05

Super snelle levering , canvas tegen een leuke prijs en goede kwaliteit

Marjolijn Sissingh beoordeelde op 2019-01-14