Hendrik Figeeweg 3F unit B10
2031BJ Haarlem

A68716452 van Zantvoort beoordeelde op 2018-06-20

Supersnelle levering mét een attent, geschreven kaartje erbij!

Fraukje Van Tienen beoordeelde op 2018-06-20

Heel tevreden. Goed bereikbaar, behulpzaam en vriendelijk. Goede service, snel in huis.

Christi Bakker beoordeelde op 2018-06-20

Natasja Wanders beoordeelde op 2018-06-18

Prima website en service, snelle levering, mooie strandstoel bekleding en kleur perfect!

Edith Seebregts beoordeelde op 2018-06-18

Goede en snelle levering!!
Zijn super blij met de strandstoelen!!

nele claes beoordeelde op 2018-06-17

Uitstekende service, mooie kleuren en zeer vlotte en vriendelijke levering!
De strandstoelen moeten echter nog behandeld worden vooraleer je ze buiten kan laten staan.

Bregje Holla beoordeelde op 2018-06-17

Snelle levering, prachtige strandtas en het persoonlijke, handgeschreven kaartje is erg leuk!

Mona beoordeelde op 2018-06-13

Aangezien ik de stoelen op een bepaalde datum geleverd wilde hebben, heb ik deze ruim op tijd besteld. Helaas ging het toch mis. Kleurmeester heeft zich ingespannen om de stoelen een dag later te laten bezorgen. De stoelen lagen los in een slappe doos van de transporteur. Het viel me tegen, dat ze niet ter bescherming ingepakt waren. De canvas stof kwam er verkreukelt uit. Kleurmeester gaf aan hier volgende keer op te letten.

Enée La Gro beoordeelde op 2018-06-13

Ans Nillesen beoordeelde op 2018-06-12

Na telefonisch contact, waarop mijn bestelling volgde, werd alsnog door Kleurmeester met mij contact opgenomen uit voorzorg, om zeker te zijn van het goede.
Zeer vriendelijk en klantgericht.

N Hoekstra beoordeelde op 2018-06-12

xavier buysschaert beoordeelde op 2018-06-12

Monique te Wierik beoordeelde op 2018-06-09

Snelle en correcte levering. Leuk en attent om een handgeschreven kaartje van Iris erbij te ontvangen. Stof voor de strandstoel is erg mooi van kleur en goede kwaliteit. Zo knapt een oude stoel weer op!

Liesbeth Van Houwelingen beoordeelde op 2018-06-09

Remke van Doorn beoordeelde op 2018-06-08

Frank Spijkerman beoordeelde op 2018-06-07

Goede kwaliteit en snelle levering

Edith beoordeelde op 2018-06-06

Snel, persoonlijk en ook nog eens hele mooie stof.

j. Hoeij beoordeelde op 2018-06-05

Snelle service. Kwaliteit stof is erg goed!! Helemaal blij mee!

Linda beoordeelde op 2018-06-05

Zeer snelle levering. Mooi product.

Wolfgang Hambach beoordeelde op 2018-06-04

Heel tevreden over de stof kwaliteit en kleur, en ook over de vlugge en correcte levering.
Alvast bedankt.