Hendrik Figeeweg 3F unit B10
2031BJ Haarlem

marcel hilbers beoordeelde op 2018-10-19

keurig afgeleverd netjes op tijd en een persoonlijk kaartje er bij .met een leuke tekst .betekend dat je met je klanten goed bezig bent .

ECBM de Groot beoordeelde op 2018-10-18

Het bestelde product voldeed aan alle verwachtingen. Voor de verwerking helaas nog geen tijd gehad.

Sabrina De Bruyne beoordeelde op 2018-10-10

prachtige stoffen: alle 4 de placemats zijn uniek. Inclusief kaartje en wasvoorschrift

Daniel De Zutter beoordeelde op 2018-10-10

snel en accuraat geleverd. zeer goede kwaliteit

Elly van Egmond beoordeelde op 2018-10-05

Annet van de Lisdonk beoordeelde op 2018-09-28

Supersnelle levering. Met een leuk persoonlijk kaartje erbij ! Dankjewel

m van den sigtenhorst beoordeelde op 2018-09-24

Janneke beoordeelde op 2018-09-18

Goede kwaliteit stof, heldere kleuren. Goed advies via de mail en snelle levering.

Kees Hessing beoordeelde op 2018-09-17

Kleurmeester bleek na bestelling de maand augustus gesloten i.v.m. vakantie. Maar verdere info en levering waren prima in orde.

Josje beoordeelde op 2018-09-08

leuk contact per mail. Goed ingepakt en snel geleverd. Mooie (regisseurs)stoel van goede kwaliteit.

Janneke beoordeelde op 2018-09-06

Na veelvuldig heen en weer mailen plaatste ik mijn bestelling. Vandaag kwamen er twee kleurrijke lopers voor mijn strandstoelen binnen. Ze waren keurig afgewerkt, zoals afgesproken, met een persoonlijk kaartje van Iris erbij. Ik ben dik tevreden!

Harry wedema beoordeelde op 2018-09-05

Blij met de mooie stof. Moeten het nu eerst nog even afwerken voor we het kunnen gebruiken!

Rita Van Steerteghem beoordeelde op 2018-09-04

Levering van topkwaliteit👍👍👍👍

G. van Dijken beoordeelde op 2018-08-25

Ria Collard beoordeelde op 2018-08-16

prachtige kleuren zorgden voor een prima resultaat!

A Ten Bokum beoordeelde op 2018-08-15

Snelle levering. Product lijkt goed op de foto's op de website

henk rutgers beoordeelde op 2018-08-14

Norain Van haastert beoordeelde op 2018-08-13

Miel de Zwart beoordeelde op 2018-08-10

Greet Reilman Wegkamp beoordeelde op 2018-08-08

Ik ben heel tevreden, snelle levering en goede check of de bestelling correct was overgekomen !!
vriendelijke groeten, Greet