Hendrik Figeeweg 3F unit B10
2031BJ Haarlem

Sonia Burggraeve beoordeelde op 2017-07-23

Ik heb wel een slechte ervaring met de bestelling van mijn pakket via de pakjesdienst van DPD, zij komen nl. één keer aan huis leveren, zonder via email aan te geven hoe laat en op welke dag ze komen. Ik was die bewuste dag niet thuis en ik kon enkel het pakje zelf ophalen op een adres 5 km van mijn woning verwijderd. Ik had wel 9,00 euro verzendingskosten betaald. Na contact met mevr. Iris Smits-de boer van kleurmeester beloofde men mij om die 9,00 euro terug te storten daar ik iemand moest inschakelen om het pakket op te halen. Dat was wel een faire oplossing. Verder ben ik zeer tevreden over de strandzetelstof die ik besteld heb

Paula Middendorp beoordeelde op 2017-07-20

Zeer snelle levering, wel had ik het op prijs gesteld als ik per email informatie over de levering had gekregen.

Annemiek Koolen beoordeelde op 2017-07-19

Karen Scherjon beoordeelde op 2017-07-18

Jan Soeters beoordeelde op 2017-07-17

hans coppens beoordeelde op 2017-07-16

gewoon goed!!!!
zeer goeie overzichtelijke website ,en gemakkelijk om te bestellen.
betalen met PayPal ook gemakkelijk en snelle levering.

grtn,Hans

Paul Van der stap beoordeelde op 2017-07-16

TJERKJE DUINKERKEN beoordeelde op 2017-07-16

Elly aan de Wiel beoordeelde op 2017-07-14

Mw A. Jimmink beoordeelde op 2017-07-10

Snelle levering, vriendelijke mensen

E.H. Bosman beoordeelde op 2017-07-06

Staal met gewenste stof is zonder problemen geleverd

Veronique Gielissen beoordeelde op 2017-07-04

Stof is van goede kwaliteit en ziet er erg mooi en kleurrijk uit.

Mirjam Assendorp beoordeelde op 2017-07-03

Prima verzorgd en zeer vriendelijk aan de telefoon en via het mailcontact. De verzending ook op tijd en goed verpakt.
Groetjes, Mirjam Assendorp

ingeborg timmerman beoordeelde op 2017-07-01

Arda Nederveen beoordeelde op 2017-06-30

Marlene Knippenbergh beoordeelde op 2017-06-29

Fabian Meijndert beoordeelde op 2017-06-28

bert bosma beoordeelde op 2017-06-27

René van Wijk beoordeelde op 2017-06-27

Els boot beoordeelde op 2017-06-12

Een hele persoonlijke site, met mooie stoffen en duidelijke uitleg.
Snelle verzending met daarbij weer een personlijk berichtje.