Hendrik Figeeweg 3F unit B10
2031BJ Haarlem

Dick beoordeelde op 2017-09-14

Snel, goed verpakt, goede kwaliteit

Jantine Urban beoordeelde op 2017-09-13

prettig contact, duidelijke uitleg en snelle service!

Mirjam Zonderman beoordeelde op 2017-09-09

Keurige snelle levering.
Nog net laatste 1.5m van een mooi stofje weten te bemachtigen.

Margriet Deddens beoordeelde op 2017-09-07

Goed materiaal

Ruud Hoogenboom beoordeelde op 2017-09-01

Prima toelichting op assortiment, advies bij kleurstelling, snelle levering.

jb rooswinkel beoordeelde op 2017-09-01

Snelle levering en goede kwaliteit stof.
Leuke reactie's op ons bootje
Johan & Carolien

Belinda van der Lingen beoordeelde op 2017-08-29

Ik had de stof op zeer korte termijn nodig en het was geen probleem ze te komen bekijken en meteen mee te nemen! Stof gebruikt voor 3 kussens en een zitting voor een bankje in Italië. Ze zijn fantastisch geworden en de stof bevalt uitstekend, is zacht en comfortabel!

Tineke van Vulpen beoordeelde op 2017-08-18

Heb nog niets ontvangen. Al weken terug besteld.
Zag pas na bestellen en betalen dat jullie wegens vakantie gesloten waren.
Ik had de artikelen nodig voor een verjaardag begin augustus

Debbie beoordeelde op 2017-08-17

Snelle levering, netjes bezorgd, goede kwaliteit producten. Twee prachtige strandstoelen die mooi staan in de woonkamer in beachstyle!

Elma Timmer beoordeelde op 2017-08-09

Zeer snelle levering. Prima kwaliteit

peter bergman beoordeelde op 2017-08-02

Per internet besteld net voor de aangegeven vakantie, netjes verstuurd en goed op de hoogte gehouden en mooie tas gescoord!

Sabrina Jansen beoordeelde op 2017-07-31

Vorige week een strandstoel voor mijn dochter besteld voor haar verjaardag en hij staat super leuk in haar kamer! Uiteraard volgende week ook mee op vakantie. De hulp die ik van de klantenservice kreeg om de juiste kinderstrandstoel te bestellen was top.

Janet Bisschop beoordeelde op 2017-07-30

Snelle levering.
Alleen jammer dat ik niet van de site begrepen had dat de stoelen met armleuning langere lopers hebben en niet zelfvervangbaar. Nu 2 reservelopers voor de stoel zonder leuning...

Marjo Tenten beoordeelde op 2017-07-25

snelle levering, goed produkt

Gerie de Leeuw beoordeelde op 2017-07-25

Snelle levering, kleur klopt exact met voorbeeld op site.

Betty Depret beoordeelde op 2017-07-24

Echt wat ik zocht en snelle levering, smaakt naar nog.

Toos Latour beoordeelde op 2017-07-24

snelle levering en duidelijke informatie

Dennis beoordeelde op 2017-07-24

Wat een prachtige strandstoel, super service , snelle levering en een prachtige kwaliteit.

Sonia Burggraeve beoordeelde op 2017-07-23

Ik heb wel een slechte ervaring met de bestelling van mijn pakket via de pakjesdienst van DPD, zij komen nl. één keer aan huis leveren, zonder via email aan te geven hoe laat en op welke dag ze komen. Ik was die bewuste dag niet thuis en ik kon enkel het pakje zelf ophalen op een adres 5 km van mijn woning verwijderd. Ik had wel 9,00 euro verzendingskosten betaald. Na contact met mevr. Iris Smits-de boer van kleurmeester beloofde men mij om die 9,00 euro terug te storten daar ik iemand moest inschakelen om het pakket op te halen. Dat was wel een faire oplossing. Verder ben ik zeer tevreden over de strandzetelstof die ik besteld heb

Paula Middendorp beoordeelde op 2017-07-20

Zeer snelle levering, wel had ik het op prijs gesteld als ik per email informatie over de levering had gekregen.