Kantelen 18
5151XV Drunen

Monique Sprenkeling beoordeelde op 2019-05-23

Pakketje kreeg ik heel snel en werd goed op de hoogte gehouden na besteld te hebben. Kortom niks om op aan te merken en daarom uitstekend tevreden!

Nathalie van der Heijden beoordeelde op 2019-05-22

Snelle levering, niet duur en leuke aanbiedingen.

José beoordeelde op 2019-05-21

Eenvoudig bestellen, snelle levering. Toen met de levering iets mis bleek is dat direct en snel rechtgezet. Super!

Elena Both beoordeelde op 2019-05-21

Snelle service! Gratis verzenden

Christel Van den Berg beoordeelde op 2019-05-20

Super mooie kraagjes, snel geleverd. Ben er blij mee.

Bedankt

Nienke De Graaf beoordeelde op 2019-05-20

Lieke Wiegman beoordeelde op 2019-05-20

D. van Dijk beoordeelde op 2019-05-19

Genoeg keus, duidelijk, snel in huis, netjes en volgens verwachting

Anne Baars beoordeelde op 2019-05-18

Femke Blokker beoordeelde op 2019-05-18

Esmee Rots beoordeelde op 2019-05-16

Prima webwinkel! Nadat ik mijn bestelling geplaatst had kreeg ik een mail dat de bestelling verzonden was, maar er werd niet vernoemd hoe snel ik deze zou ontvangen. 2 dagen na deze mail had ik het brievenbuspakketje binnen.

Indy Hollenberg beoordeelde op 2019-05-16

Norah Van Den Berg beoordeelde op 2019-05-16

jolanda Sint beoordeelde op 2019-05-14

Vlot afgehandeld

Mariel Bergema beoordeelde op 2019-05-13

Daniëlle van de Mortel beoordeelde op 2019-05-13

Ik ben heel tevreden. Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling. Mijn dochter is superblij met de scrunchies.

Rosita Stevens beoordeelde op 2019-05-10

Uitgebreide keuze en goede prijs.

xandra de vries beoordeelde op 2019-05-10

Prima kwaliteit en super snelle levering.

Marja Driever beoordeelde op 2019-05-10

Bestelling wat kater bezorgd dan verwacht
Maar door goede communicatie keurig opgelost

Ingrid Buekers beoordeelde op 2019-05-09