Assendorperstraat 120
8012 CC Zwolle
+31384217950

Lotte Blaauw beoordeelde op 2018-05-24

Toen de site het weer deed ging het prima.

Claudia beoordeelde op 2018-05-21

Hele fijne website. Goede filters. Snelle levering en ruime keus voor smalle voetjes.

Irma van der Wiel beoordeelde op 2018-05-19

Goede kwaliteit schoen. Levering zou iets sneller kunnen.

Marieke van ‘t Noordende beoordeelde op 2018-05-05

Heel tevreden. De schoenen zijn er heel snel. Vragen worden snel beantwoord. En ook retouren gaat snel. De schoenen waren te groot. Dus we hebben ze terug gestuurd en een maat kleiner besteld.

L.B. beoordeelde op 2018-04-28

Super snelle service!

Diana beoordeelde op 2018-04-25

De service is top! Bij eerste bestelling paste de laarsen niet. Na contact te hebben gehad toch naar de winkel gegaan, laarsen waren al uit de winkel ivm de zomer. De medewerkers hebben toch uit het magazijn mij geholpen aan laarsen :). Toen schoenen besteld via de site en om een maat groter te kunnen passen zijn deze zonder te betalen opgestuurd. Medewerkers zijn vriendelijk en reageren snel. De keus en de schoenen die verkocht worden zijn van goede kwaliteit.

Wilma Raedts-Peters beoordeelde op 2018-04-25

Snel in huis.

I.E. Spaans - Hardus beoordeelde op 2018-04-24

Snelle levering, pakket was goed te volgen online. Helaas moest mijn bestelling retour. De terugbetaling op mijn rekening ging zo snel wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt met andere websites, mijn complimenten... Géén verzend- en retourkosten! Helaas helaas kan ik door mijn moeilijke voeten geen confectie schoenen meer aan. Heb het nu voor de laatste keer weer geprobeert maar anders zou ik hier meerdere malen mijn schoenen bestellen!!!

Andrea Vijfhuizen beoordeelde op 2018-04-24

De ene dag schoenen besteld en de andere dag al in huis. Super!

N van 't Klooster beoordeelde op 2018-04-23

Prima service zowel telefonisch als online !

Gerrie beoordeelde op 2018-04-23

Goede service. Maat van de schoen viel anders uit dan gedacht, ander model viel ook weer anders en dat werd vooraf netjes aangegeven. Ik ben vervolgens naar de (mooie) winkel geweest om te passen. Perfect geholpen. Zeer tevreden!

Monique Mattijssen beoordeelde op 2018-04-22

Snelle levering. Mooie schoentjes, passen perfect!

Joyce beoordeelde op 2018-04-16

Snelle levering en gratis retouren. Heel fijn!

Christine Van Sinay beoordeelde op 2018-04-15

Snelle en correcte levering. Maar schoenen hadden wel even ‘afgestoft’ mogen worden vooraleer op te sturen. Waren duidelijk niet helemaal netjes meer na eerdere pasbeurten.

E. Oudshoorn beoordeelde op 2018-04-12

Zeer snelle levering.

Cobie Verhoeven beoordeelde op 2018-04-05

Snelle levering, perfect geleverd. Goed product

Nicole Nulkes beoordeelde op 2018-04-02

Super service, al regelmatig schoenen besteld met smalle leest. Retour gaat zonder problemen en zo heb ik iedere keer een paar leuke schoenen voor mijn dochter gevonden. Ze hebben een groot assortiment ook voor extra smalle voeten. Ik ben heel blij met deze internetwinkel. Bij ons lokaal heb ik 1,5 uur staan wachten voordat we geholpen konden worden en vervolgens zonder passende schoenen de winkel uit gelopen. Bij Krisman Westeneng zijn we tot nu toe steeds heel goed geslaagd.

R beoordeelde op 2018-03-31

Uitstekend

Ruitnl beoordeelde op 2018-03-26

Heel tevreden. Schoenen besteld en snel geleverd.
12e besteld 14e binnen.
Prima verpakt en ook duidelijke route aangegeven als de bestelling geretourneerd diense te worden
Aanbevolen.

Gudrun Croquey beoordeelde op 2018-03-23