Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Prof. Lorentzlaan 101
3362SC Sliedrecht
(0184) 75 09 55

8,6

Bol.com 86 8,4

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.

Ingrid van Beek-Meijer beoordeelde op 2017-05-21

Het duurde even voor het tasje met de post arriveerde (een week is lang tegenwoordig) , maar het is een mooi tasje met voldoende vakjes, precies way ik nodig heb om mee te nemen naar de markt. En super goedkoop, Het is alleen geen echt turquoise maar meer lichtgroen.

wendy zweegers beoordeelde op 2017-04-18

Een van de 2 heuptassen waren niet leverbaar
Er werd n duurder alternatief voor dezelfde prijs aangeboden
Dit was vrijblijvend en een prima alternatief.

Claudia Bartels beoordeelde op 2017-04-10

Goede service!

Hettie Van den Beuken beoordeelde op 2017-02-26

snelle levering, superleuk tasje, voldoet helemaal aan verwachting

Chantalle Theuws beoordeelde op 2017-02-25

Snelle levering. Mooi product.

A Schmitz beoordeelde op 2017-02-13

Super tas super levering

Sonja Noordzij beoordeelde op 2017-01-27

Prima service, mijn bestelling was na drie dagen binnen.

Hannie Beentjes beoordeelde op 2016-12-28

Ik had een portemonnee besteld echter de kleur was niet voorradig. Snelle reactie en bezorging nadat een andere kleur was besteld.

An Lemmens beoordeelde op 2016-12-26

super

H. Boersma beoordeelde op 2016-12-10

Geachte medewerker,

Twee november heb ik HBB0002 bloemenprint zwart besteld €39,95 snelle levering , maar hij was te groot en te dik , teruggestuurd om te ruilen tegen HBB0001 deze was kleiner maar nog veel te dik dus ook teruggestuurd . Twee keer terug zenden kostte me €13,90 waar ik van baal dat ik t zelf moet betalen maar oké. Heb meerdere malen gebeld om te weten hoe nu te handelen had geen nieuw nummer van tweede portemonnee, na dagen bellen toch maar gewoon teruggezonden... geen enkele reactie van jullie zijde ! En ook geen geld terug €39,95 . Voelt niet goed !! Vandaag weer gebeld wederom geen gehoor ...hoop dat jullie t op gaan lossen , en ik de €39,95 snel op mn rekening bijgeschreven krijg ! Hopend op een goede afwikkeling . Factuurnummer : 1000000
82 bestelnummer : 100000121.

Heidi Boersma

Reactie van kwaliteitslederwaren:
Dat is vervelend om te horen maar zoals u het weet we hebben ook veel bestellingen die ook verwerkt moeten worden. Onze telefoonnummer is veranderd.

Het geld is al teruggestort naar uw rekeningnummer.

Fijne feestdagen.

T van Egeraat beoordeelde op 2016-11-28

Heel tevreden, snelle levering van het product. Het product was precies zoals op de afbeelding en in de omschrijving vermeld stond.

Cathy Overgaauw beoordeelde op 2016-11-22

Heel tevreden, ik had mijn portomonee binnen 2 dagen binnen. Ben er super blij mee, hij is prachtig!! Precies zoals op de foto´s

R. Geerts-Bomhof beoordeelde op 2016-11-08

Snelle en goede levering. Mooie en goede kwaliteit. Alleen de verpakking waarin het verstuurd werd mag wel wat kleiner.

I. Knuist beoordeelde op 2016-11-04

Goede contacten, en vlotte reactie. Materiaal was goed verpakt.

Esther Uchtman beoordeelde op 2016-11-02

Snelle levering en een hele mooie tas, voor een leuke prijs

Reactie van kwaliteitslederwaren:
Hartelijk dank voor uw aankoop en positieve beoordeling. Graag weer tot ziens in onze webshop!

Kwaliteits Lederwaren Team

Abriana beoordeelde op 2016-10-18

Top!

Marian beoordeelde op 2016-10-11

Heel tevreden. Snelle levering. Voldoende foto's op de site.

Reactie van kwaliteitslederwaren:
Hartelijk dank voor uw aankoop en zeer positieve beoordeling. Graag weer tot ziens in onze webshop!
2016