oude klaverdijk 7
7142 HC Groenlo
+31544488693

9,9

Güler beoordeelde op 2019-05-11

Op advies van mijn collega heb ik sinds kort een Lenovo laptop gekocht. Ik ben erg tevreden met mijn laptop. Het is van een goede kwaliteit voor een goed prijsje. De laptop is snel en werkt fijn. Een aanrader dus.

Sjon beoordeelde op 2019-01-11

Een laptop gekocht waarna 5 maanden een vlek in het beeldscherm zat. Geen idee hoe dit is gekomen. Dit is met tussenkomst van Laptopservices.nl gratis gemaakt (garantie). Wij zijn tussendoor goed op de hoogte gehouden. Al stuurden wij een mail dan werd er snel gereageerd. Wij zijn dik tevreden.

Blikmans beoordeelde op 2018-11-10

Ik ben heel erg tevreden over " Laptopservices " wat betreft de prijs, klantvriendelijkheid en een goede service verlening.

Er werd ruim de tijd genomen om het probleem en het verbeteren-, versnellen van de laptop op te lossen tegen betaalbare prijs. Super!!! .
Ik ben dus ontzettend tevreden over laptopservices.nl.
Bij hulp en vragen wordt de computer met toestemming op afstand overgenomen. Je wordt dan ook goed te woord gestaan en met heel veel geduld worden alle vragen beantwoord.

Herald beoordeelde op 2018-10-28

Via een advertentie op Marktplaats bij Laptopservices terecht gekomen.
En ik moet zeggen dat ik in alle opzichten uiterst tevreden ben.
Vanaf het eerste moment (opvraag van informatie) verliep het kontakt vlot, soepel en vriendelijk
Mooi product (zag er inderdaad heel mooi uit, zoals advertentie ook aangaf) tegen een zeer concurrerende prijs. Verder had ik een aantal specifieke wensen (buiten de opties op de website om) en die zijn allemaal vlot, soepel en klantvriendelijk ingewilligd. Prima service dus.
Nog geen gebruik hoeven maken van after sales, maar ik heb er alle vertrouwen in, dat we er dan ook prima uit zullen komen.

Fam Nijhuis Enschede. beoordeelde op 2018-07-05

Bijzonder tevreden. De service is FANTASTISCH. Bij problemen wordt je heel snel geholpen evt zelfs aan huis. Leen apparatuur bij grote problemen en langer duurende reparaties. Niets is hun teveel om de klant tevreden te houden.

John beoordeelde op 2018-06-21

Uitstekende service, prima prijzen en de allerbeste -niet goed, geld terug garantie.

Rene Stamkot beoordeelde op 2017-11-29

Had een laptop besteld waar een probleempje mee was. Contact opgenomen met laptopservices waarin ze dit ook erg vervelend vonden. Laptop opgestuurd om na te kijken na keurig op de hoogte te worden gehouden met stand van zaken. Uiteindelijk probleem niet op te lossen, waarna een meer dan een UITSTEKEND voorstel werd gedaan om de geleden vertraging te compenseren. Dag later laptop binnen en super tevreden mee.
Echt een zaak die weet hoe je klanten moet behandelen.
Ik kan deze zaak iedereen aanraden en geef ze dan ook een dikke 10

H. Wolsink beoordeelde op 2017-11-20

Snel en kundig geholpen, de pc kon ik direct afhalen. Laptopservices uit Groenlo maakt het waar.

J. Laaracker beoordeelde op 2017-08-12

Bij Laptopservices 'n Lenovo L560 laptop aangeschaft. Na contact opgenomen te hebben, zijn al mijn vragen & wensen netjes beantwoord, uitgevoerd en in vervulling gegaan! Nogmaals mijn hartelijke dank! Wens je veel succes en complimenten!

Peter de Bruijn beoordeelde op 2017-07-28

Bestellen ging gemakkelijk bijLaptopservices. Snelle en perfecte verzending!
De 2e handse laptop zelf ziet er als nieuw uit ven dit voor 'n "mooie" prijs. Telefonisch contact was ook perfect. Ik zal Laptopservices zeker aanraden bij anderen!

Leandro Asmawidjaja beoordeelde op 2017-05-30

Ontzettend tevreden over mijn bestelling bij Laptopservices. Snelle verzending!
Daarnaast was het pakket (laptop) ontzettend goed verpakt.

De 2e handse laptop zelf ziet er als nieuw uit voor een hele schappelijke prijs. Ik zal Laptopservices zeker aanraden bij anderen!

Deze onderneming heeft service hoog in het vaandel staan.

T. Askes beoordeelde op 2017-05-03

Ben vriendelijk en goed geholpen met mijn defecte laptop en dit heeft me geen cent gekost! Harde schijf en batterij (tweedehands) zijn gratis vervangen.

van de Bor beoordeelde op 2017-05-01

Mooie Dell ultrabook gekocht tegen een geweldige prijs. Op koningsdag besteld en 2 dagen al in ontvangst mogen nemen. Top service!

Johan Aarts beoordeelde op 2017-03-28

Goed contact en goed bereikbaar. Snelle en nette levering zonder poespas.
Mooie laptop gekocht, ze denken met je mee en daardoor is het een hele prettige shopervaring.

Herwert beoordeelde op 2017-03-24

Snelle en goeie levering. Laptop ziet er zeer goed uit met een hele nette prijs. Zeer behulpzaam tijdens het kiezen en aanpassen van de configuratie van de laptop. Ook vragen achteraf worden snel en goed beantwoord. Heel erg bedankt voor de goeie/mooie laptop!

Thomas van 360 VR Solutions beoordeelde op 2017-03-15

Snelle levering en goede prijs! Ik heb bij ze een HP430 besteld die ik nodig heb voor het gebruik van een 3D scanner - ik werk normaal met een MacBook Pro. Ik moest de laptop voor een bepaalde tijd hebben (ik had nog een week), maar ze hebben meteen gereageerd om me te vertellen dat de laptop snel verstuurd zou worden en dat is gelukt. Laptop zag er prima uit (gebruikte laptop). Ik heb wel even de HDD zelf vervangen door een SSD. Ik zag later pas op de website dat zij dat ook eventueel kunnen doen voor je.

HelemaalOK beoordeelde op 2017-03-07

In mijn woordenboek hebben ze klanten SERVICE opnieuw uitgevonden.
SUPER!

Christiaan ter Haar beoordeelde op 2017-02-25

wij zijn zeer tevreden met de snelle service en de aandacht die er gegeven wordt. Laptopsevice, top producten voor een aantrekkelijke prijs.

Henny beoordeelde op 2017-02-25

Top, na geinteresseerd te zijn in een laptop, werd netjes vermeld dat er gebruikers sporen op zitten, zelfs dit laten zien met foto's vis whatsapp, de laptop besteld, eenmaal uitgepakt viel de schade echt mee, de laptop werkt goed naar behoren. Aanrader

GTBUS beoordeelde op 2017-02-21

We zijn ontzettend tevreden over laptopservices.nl. telefonisch goed te woord gestaan. Met heel veel geduld alle vragen beantwoord. ze zijn betrouwbaar en eerlijk. een super goede laptop voor een laag budget. Ik zat al 1jaar te zoeken naar een goed betaalbaar laptop voor intensief gebruik. eindelijk gevonden bij laptopservices.nl. Daarnaast snelle levering, ik heb mijn bestelling op zondag gedaan, dinsdag kreeg ik het binnen. laptop was heel goed ingepakt. nogmaals bedankt