Kerkstraat 2
6629AS Appeltern
0610201733

O.T. Monker beoordeelde op 2018-12-12

Het pakketje werd keurig optijd bezorgd. Wat ik erg leuk en fijn vond was, het persoonlijk geschreven kaartje van Lara dat erbij zat en tips hoe ik het beste de décopatch kon gebruiken.

Hanny Vrieswijk beoordeelde op 2018-12-08

Op tijd de bestelling!

Tineke Bos beoordeelde op 2018-12-05

Heel mooi verpakt. Snelle levering.
Pesoonlijkkaartje. Leuke extra dingetjes. Helemaal top.

Woolfitt beoordeelde op 2018-12-01

Snelle levering, werd goed op de hoogte gehouden (wanneer pakketje ingepakt was, wanneer verzonden). Goed ingepakt.

Josefien Willemen beoordeelde op 2018-11-22

Heel persoonlijke benadering

Eveline beoordeelde op 2018-11-19

Snelle levering, mooi verpakt, mooie spullen. Tevreden

C. de Boer beoordeelde op 2018-11-17

Mooi snel geleverd. Alles zorgvuldig ingepakt, met een bedankkaartje en een klein kadootje. Geweldig, zo maak je het niet vaak mee. Dus heel tevreden!

Romeijn beoordeelde op 2018-11-16

Snelle levering top!

Anouk beoordeelde op 2018-11-07

Snelle goede levering.
Leuke en lieve attentie in het pakketje!

Y. van der HUizen beoordeelde op 2018-10-18

Zondag besteld woensdag in huis

Ida van der laan beoordeelde op 2018-10-10

Had deco path papier super goed

linda heeren beoordeelde op 2018-10-03

snelle levering zoals op de site gemeld wordt en een leuk persoonlijk kaartje.

Debbie Wilson beoordeelde op 2018-10-01

Lekker snel binnen,En dan ook nog zo'n lief kaartje. Helemaal blij ben ik🤗

Dorry Winters beoordeelde op 2018-09-17

Snelle levering, goed verpakt en nog een persoonlijk berichtje met een leuke attentie, chapeau, zeer tevredenm

Sophie van der Ham beoordeelde op 2018-09-02

Kreeg het pakketje binnen 1 dag binnen en er zat ook nog een leuk hand geschreven kaartje bij.

Katja Hemmeryckx beoordeelde op 2018-09-01

De levering zelf heeft iets langer geduurd, maar voor de rest was alles dik in orde. Mooi verpakt, sympathiek persoonlikk kaartje en met een leuk cadeautje extra 🙂.

Ria blouw beoordeelde op 2018-08-19

Heel tevreden en snel in huis

Veronica Van Grinsven beoordeelde op 2018-08-18

Jammer dat ik 3,95 moet betalen voor het verzenden van een enveloppe. En dat terwijl ik minimaal 25 euro moet besteden voor goede service.

Reactie van lazoe:
Hoi Veronica, vervelend dat je er zo over denkt. Het verzenden is een hele grote kostenpost. Een brievenbuspakket versturen kost al €3,80. Daar zitten de verpakking en handelingskosten nog niet bij in. Vandaar dat het minimum orderbedrag €25,00 is, om alle kosten te dekken.
Groetjes Lara

M. Snelders beoordeelde op 2018-07-22

Prima service en levering

Harry van Ruiten beoordeelde op 2018-07-15

Lara is gewoonweg meer dan prima en Lazoe dus ook