Kerkstraat 2
6629AS Appeltern
0610201733

Sophie beoordeelde op 2019-04-04

Mooie producten voor een heel redelijke prijs. Pakje kwam snel nadat ik besteld had en aan de verpakking was duidelijk zorg besteed. Kleine attentie erbij in de vorm van een kaartje en potlood.
Complimenten.

Giebels beoordeelde op 2019-02-04

Hele snelle levering en fijn product.

Astrid Blaauwwiekel beoordeelde op 2019-02-04

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend, uitstekende service.
Voor een nieuw project in ons verzorgingshuis hebben we een boom XXL besteld bij Lazoe.
Bij de levering allemaal leuke extra's in de doos, en een persoonlijk geschreven kaartje van Lara.

Wout Haak beoordeelde op 2019-02-04

Positief! Top product, hele leuke winkel en snel

Marieke van Run beoordeelde op 2019-02-01

snelle levering, materialen prima in orde, leuk een persoonlijk kaartje en kleinigheidje bij de bestelling.

Mieke beoordeelde op 2019-01-28

De bestelling kwam al een dag later, en was ingepakt als een mooi cadeau: een feest om het uit te pakken. Ook zat er een klein presentje bij en een persoonlijke, handgeschreven kaart van de eigenaar van Lazoe.

Alida van Alfen beoordeelde op 2019-01-24

Snelle nette en bijzonder aardige levering.
Zeker met het bedankkaartje.
Terwijl ik een kleine bestelling had geplaatst.
Hartelijk dank daar voor.
Alida van Alfen

Heidi van Brussel beoordeelde op 2019-01-24

Snelle levering, mooi papier&leuk nog een bedank kaartje erbij, heel leuk!

Knutselaar beoordeelde op 2019-01-24

Vlot gekregen, en ludiek ingepakt. Kon het zo kado doen!

C G beoordeelde op 2019-01-21

Heel tevreden, goed materiaal en snel geleverd

hennie hofland beoordeelde op 2019-01-21

De bestelling was er snel en erg leuk in gepakt!
Ook leuk de persoonlijke hand geschreven kaart.
Ga zo door!
Groet Hennie Hofland

A.Rietveld beoordeelde op 2019-01-20

Netjes verpakt, op tijd afgeleverd, leuke sleutelhanger erbij en de artikelen die ik kocht zagen er goed en naar verwachting uit

Nicolien Grool beoordeelde op 2019-01-18

Goed op tijd, netjes verpakt, ook nog leuke attentie erbij, leuke webwinkel

C.J. Dekker beoordeelde op 2019-01-17

zeer tevreden

Desiree Schregel beoordeelde op 2019-01-16

Producten (alleen papier) zijn zoals ze op de website overkomen, snelle levering met leuke attentie, ideetjes en bedankkaartje. Ik hou jullie in de gaten.

Lotte van der Loop beoordeelde op 2019-01-14

Top service! Er zaten duidelijke instructies bij de spulletjes die ik had besteld.

O.T. Monker beoordeelde op 2018-12-12

Het pakketje werd keurig optijd bezorgd. Wat ik erg leuk en fijn vond was, het persoonlijk geschreven kaartje van Lara dat erbij zat en tips hoe ik het beste de décopatch kon gebruiken.

Hanny Vrieswijk beoordeelde op 2018-12-08

Op tijd de bestelling!

Tineke Bos beoordeelde op 2018-12-05

Heel mooi verpakt. Snelle levering.
Pesoonlijkkaartje. Leuke extra dingetjes. Helemaal top.

Woolfitt beoordeelde op 2018-12-01

Snelle levering, werd goed op de hoogte gehouden (wanneer pakketje ingepakt was, wanneer verzonden). Goed ingepakt.