Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

lazoe

Kerkstraat 2
6629AS Appeltern
0610201733
KvK 11068054

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
lazoe

Gemiddelde beoordeling

9,7

177 beoordelingen

Beoordeling van klanten

99%

1%

0%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Facebook 23 9,7
2018
lazoe

O.T. Monker beoordeelde op 2018-12-12

Het pakketje werd keurig optijd bezorgd. Wat ik erg leuk en fijn vond was, het persoonlijk geschreven kaartje van Lara dat erbij zat en tips hoe ik het beste de décopatch kon gebruiken.

lazoe

Hanny Vrieswijk beoordeelde op 2018-12-08

Op tijd de bestelling!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
lazoe

Tineke Bos beoordeelde op 2018-12-05

Heel mooi verpakt. Snelle levering.
Pesoonlijkkaartje. Leuke extra dingetjes. Helemaal top.

lazoe

Woolfitt beoordeelde op 2018-12-01

Snelle levering, werd goed op de hoogte gehouden (wanneer pakketje ingepakt was, wanneer verzonden). Goed ingepakt.

lazoe

Josefien Willemen beoordeelde op 2018-11-22

Heel persoonlijke benadering

lazoe

Eveline beoordeelde op 2018-11-19

Snelle levering, mooi verpakt, mooie spullen. Tevreden

lazoe

C. de Boer beoordeelde op 2018-11-17

Mooi snel geleverd. Alles zorgvuldig ingepakt, met een bedankkaartje en een klein kadootje. Geweldig, zo maak je het niet vaak mee. Dus heel tevreden!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
lazoe

Romeijn beoordeelde op 2018-11-16

Snelle levering top!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
lazoe

Anouk beoordeelde op 2018-11-07

Snelle goede levering.
Leuke en lieve attentie in het pakketje!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
lazoe

Y. van der HUizen beoordeelde op 2018-10-18

Zondag besteld woensdag in huis

lazoe

Ida van der laan beoordeelde op 2018-10-10

Had deco path papier super goed

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
lazoe

linda heeren beoordeelde op 2018-10-03

snelle levering zoals op de site gemeld wordt en een leuk persoonlijk kaartje.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
lazoe

Debbie Wilson beoordeelde op 2018-10-01

Lekker snel binnen,En dan ook nog zo'n lief kaartje. Helemaal blij ben ik🤗

lazoe

Dorry Winters beoordeelde op 2018-09-17

Snelle levering, goed verpakt en nog een persoonlijk berichtje met een leuke attentie, chapeau, zeer tevredenm

lazoe

Sophie van der Ham beoordeelde op 2018-09-02

Kreeg het pakketje binnen 1 dag binnen en er zat ook nog een leuk hand geschreven kaartje bij.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
lazoe

Katja Hemmeryckx beoordeelde op 2018-09-01

De levering zelf heeft iets langer geduurd, maar voor de rest was alles dik in orde. Mooi verpakt, sympathiek persoonlikk kaartje en met een leuk cadeautje extra 🙂.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
lazoe

Ria blouw beoordeelde op 2018-08-19

Heel tevreden en snel in huis

lazoe

Veronica Van Grinsven beoordeelde op 2018-08-18

Jammer dat ik 3,95 moet betalen voor het verzenden van een enveloppe. En dat terwijl ik minimaal 25 euro moet besteden voor goede service.


Reactie van lazoe:
Hoi Veronica, vervelend dat je er zo over denkt. Het verzenden is een hele grote kostenpost. Een brievenbuspakket versturen kost al €3,80. Daar zitten de verpakking en handelingskosten nog niet bij in. Vandaar dat het minimum orderbedrag €25,00 is, om alle kosten te dekken.
Groetjes Lara
lazoe

M. Snelders beoordeelde op 2018-07-22

Prima service en levering

lazoe

Harry van Ruiten beoordeelde op 2018-07-15

Lara is gewoonweg meer dan prima en Lazoe dus ook


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.