Wadloper 11
8265 TV Kampen
KvK 08192187

Esther Savijn beoordeelde op 2019-07-10

Snelle service, goed verpakt. Kaartje erbij als bedankje voor je aankoop!!
Super fijn.

Manja van Someren beoordeelde op 2019-06-30

Super gave spiegel bestelt bij Old Holt. Hij dreigde te laat te komen voor de housewarming party....maar door team old holt alles op alles gezet om alsnog op tijd thuis te hebben. Das gelukt doordat ze het zelf aan huis hebben afgeleverd, super toch!. Erg leuke spullen hebben jullie als we iets zoeken weten we waar we moeten zijn!

DSA beoordeelde op 2019-06-28

Mariska Kremer beoordeelde op 2019-06-28

Vlotte levering, leuk contact.
Echt een aanrader!!!

Brigitte Ernst beoordeelde op 2019-06-27

Ellen Janssen beoordeelde op 2019-06-19

Leuke site en snelle service.
Mooie producten!

Annerieke van den Beld beoordeelde op 2019-06-15

Snelle levering, persoonlijke reactie bij de levering en leuk contact via social media.

Mariska Kremer beoordeelde op 2019-06-14

Desiree van Deurse beoordeelde op 2019-06-08

Ingrid Harker beoordeelde op 2019-06-06

MWM Jansen beoordeelde op 2019-05-31

Zojuist binnen gekregen, mooi en verzorgd verpakt, gave doekjes !!
Heel blij mee 😃

Angelique van der Meij beoordeelde op 2019-05-31

Sophie van der Burg beoordeelde op 2019-05-28

Geweldig assortiment, klant van t eerste uur! Mijn man en ik bestellen er af en toe. Mooie assortiment, kwalitatief en goed geprijsd. Aanrader persoonlijke aanpak, geweldig ga zo door. Hier kunnen menig webshops een voorbeeld aannemen. Bestel er diverse artikelen die je niet elders kunt vinden. Aanrader dus, kijk snel en probeer het ook eens.

G.J. Baarslag beoordeelde op 2019-05-21

Zeer tevreden over de snelle en correcte levering. Wilde de zwarte kandelaren al een tijdje hebben en nu hadden ze ook nog eens korting! Geen foto geplaatst op insta, dat heb ik niet maar blij met het resultaat thuis!

Vera Schrotenboer beoordeelde op 2019-05-16

Esmiralda Krijgsman beoordeelde op 2019-05-10

Reactie van Øld Holt:
Dank voor je review Esmiralda! We waarderen het enorm.
Een goed weekend gewenst en nogmaals veel plezier met je aankoop!

Katja Veltman beoordeelde op 2019-04-29

Goede updates over bestelstatus

Rianne beoordeelde op 2019-02-08

Mooi verpakt, een handgeschreven kaartje erbij en prachtige, originele producten!

Diana Baarslag beoordeelde op 2019-02-05

Snel en correct geleverd. Vriendelijke mensen

Charis Huizingh beoordeelde op 2019-02-05