flevolaan 52

Super top!

Guido De Bruyn beoordeelde op 2019-08-16

ultra snelle levering

Ruud Hochstenbach beoordeelde op 2019-08-15

Bij een eerste bestelling ontving ik 8 LED panelen. Bij het inbouwen van een van deze panelen sprong een van de veren van het paneel af waardoor ik het paneel niet meer kon bevestigen. Ik heb daarom contact gezocht met Ledlichtstunter met het verzoek om mij te helpen aan een extra (Vervangende veer).
Hun reactie was boven verwachting! Ik kreeg kosteloos een vervangend paneel opgestuurd! Helemaal top!!!!
Een dikke 10!

Sibrand van Minnen beoordeelde op 2019-08-14

Snelle service

Tjalling Koopmans beoordeelde op 2019-08-12

Dit keer wel een nieuw (krasvrij) paneel gekregen. Werkt helemaal naar (boven) verwachting, en supersnel geleverd!

Harm Hendriks beoordeelde op 2019-08-06

Heel tevreden snelle bezorging en goede service.

Ron Brinkman beoordeelde op 2019-08-05

Snel en goed verpakt geleverd. Mooi product ook.

Fabian Teunissen beoordeelde op 2019-08-04

Super goede service en levering. Helaas was de website niet helemaal duidelijk over de kleur van de omrandend van het led paneel. Op de foto’s stond een zilveren rand en er is een witte rand geleverd.

Karl Greven beoordeelde op 2019-07-31

Zeer goed

Rob Willemen beoordeelde op 2019-07-29

Tevreden. Prima kwaliteit en snelle levering.

Laurens Bouwmeester beoordeelde op 2019-07-29

De spullen zien er mooi uit. De levering was super slecht, ik heb zelf achter mijn spullen moeten aanbellen. Geld was al drie dagen afgeschreven toen maar eens gebeld om te vragen waar mijn spullen bleven? Een dag later werden ze geleverd zonder sorry of wat dan ook. Service super slecht!

Jean Huens beoordeelde op 2019-07-28

Alles zoals verwacht. Levering 1 dag later dan verwacht (belgie?)

Jos van Cruchten beoordeelde op 2019-07-28

Product voldoet aan de verwachtingen. Keurig op tijd geleverd.

Ruud Hochstenbach beoordeelde op 2019-07-25

let goed op voordat je een artikel besteld. Als je namelijk onder de 100 euro (ex btw) blijft worden er verzendkosten in rekening gebracht.
Als dan blijkt dat je bijvoorbeeld toch een andere kleur LED wil bestellen moet je vervolgens rekening houden met retour-verzendkosten + opnieuw lever-verzendkosten (waar dan ook nog eens BTW over berekend wordt - dit laatste is overigens geheel volgens de regels).
Per saldo betaal je dan dus 3x verzendkosten.

Over de 3x verzendkosten heb ik contact opgenomen met het verzoek of ze mij ter compensatie een actie code konden geven. Helaas (teleurstellend) wilde men hier niet aan meewerken. :-(

Willem de Groot beoordeelde op 2019-07-21

goedkoop, snel, en zo te zien goede kwaliteit

Lorenzo Van veen beoordeelde op 2019-07-16

RP de Pagter beoordeelde op 2019-07-14

Zeer snelle levering en probleem binnen 24 uur verholpen.
Top service

Bert Otter beoordeelde op 2019-07-14

Verwarrende website, onvoldoende info op website, verkeerde levering,
Levering snel, snelle reactie op contactverzoek.

Gerd Hofmans beoordeelde op 2019-07-13

Communicatie zit goed. Ik vind dat zeer belangrijk. Bedankt voor de service.

Joris Jansen beoordeelde op 2019-07-11

het is snel geleverd en het product ziet er mooi uit.