Nieuweweg 90
1531 AH Wormer

KvK 66719976

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Caroline van Maanenberg zei op 2017-01-27

Na het reageren op de oproep tot testhaakster, werd ik al snel blij verrast met een heerlijk pakketje. Als haakjunkie mocht ik dit nieuwe garen testen. Een heerlijke bol, met een mooi label. Mijn haaknaald nr. 6 riep om ermee aan de slag te gaan. Via Pinterest een mooi patroon, die ook in 1 kleur gehaakt kon worden, van een mandala gezocht en meteen begonnen. Het haakt heerlijk, het garen splijt niet en geeft een mooi stoer uiterlijk, iets wat je echt nodig hebt voor een meidenkamer voor je dochter van bijna 11. Niets liefs of kinderachtigs meer. Omdat er toch nog veel garen over was van mijn bol, kleur Valentijn rood, kon ik het niet laten om nog een hart te haken. Tsja het is tenslotte bijna 14 februari, de dag van de liefde. Mijn dochter was super enthousiast, en ik ook,....maar dan over het Tektek garen.

Reactie van madebYvon:
Super leuk om te horen Caroline. Dank hiervoor. ;-)

Antoinette van Schaik zei op 2017-01-23

Keurig verpakt, snelle bezorging en een leuke attentie!

Jacqueline van etten zei op 2017-01-21

Heel tevreden, snelle levering , mooi verpakt!

Wendy's Mhaaksels zei op 2017-01-21

Mijn eerste officiële bestelling was de dag erna gelijk al in huis! Supersnelle levering, prachtig garen! Bedankt voor de snelle service.

Wendy's Mhaaksels zei op 2017-01-13

Ik was 1 van de gelukkigen die mocht testhaken en deel mijn ervaring graag. Ik werd al gelijk blij van het openen van het pakketje. De bollen ogen prachtig, mooie helderekleuren met een prachtige matte stoere uitstraling en een mooi label eromheen.
Ik haakte er twee verschillende mandjes van: 1 mand aan de hand van een bestaand patroon en ik maakte er 1 naar eigen idee, (dat patroon zal ik binnenkort deken op mijn blog) beide met 6 mm haaknaald. Het zijn beide stevige mandjes die uit zichzelf rechtop blijven staan. Leuk voor de lopende haakprojectjes ;)
Ook haakte ik een mooie stevige onderzetter voor onder mijn theelicht, ook met haaknaald 6 mm.
Het garen is mooi stevig en daardoor uitermate geschikt voor woonaccessoires of alles waar je een stoere uitstraling aan wil geven. Het fijne vond ik vooral is dat het garen niet splijt. Ik heb gelijk vandaag nog 4 bollen bij besteld.

Reactie van madebYvon:
Dank je wel Wendy voor je lieve woorden én je bestelling. Deze ga ik met zorg inpakken en vandaag nog afgeven bij Post.nl zodat je het garen morgen in huis hebt. Jouw mandjes en onderzetter zijn uiteraard ook te zien in de webshop ;-) Groetjes van Yvonne

Arja Poldervaart zei op 2017-01-13

Een heel mooi garen dat ik als test haakster heb mogen proberen. Ik heb er onderzetters van gehaakt die prachtig zijn geworden. Het garen heeft een mooie matte uitstraling en haakt voor mij op naald 5,5 en 6 heerlijk.

Reactie van madebYvon:
Dank je wel Arja voor je mooie recensie. Ook jouw onderzetters hebben een mooie plaats gekregen in de webshop. Groetjes van Yvonne

Ingrid ter Beek zei op 2017-01-13

Ik was een van de gelukkigen die mocht testhaken en dat was erg leuk om te doen. Met het wat stevige Tek-tek garen heb ik een hoes voor om een sfeerlicht gehaakt (daarvoor had ik ongeveer een halve bol nodig met naald 5); doordat het een wat stugger garen is, is het zeer geschikt voor woonaccessoires.
Maar ik wilde ook weten of ik er een amigurumi mee kon haken en ook dat is gelukt, ondanks dat dat wat zwaarder haken was (ik haakte een Forever Friends-beertje met naald 4; hiervoor had ik ongeveer 1 bol nodig). Kortom: een mooi garen voor diverse toepassingen.

Reactie van madebYvon:
Dank je wel Ingrid voor je recensie. Je beer pronkt ook in de webwinkel en hoop dat vele je voorbeeld zullen volgen door het haken van die leuke beren én windlichten. Groetjes van Yvonne

Ingrid Rol zei op 2017-01-05

Heerlijk garen om mee te haken. Mooi mat en lekker stevig, dus vooral handig voor manden, kleden enz. Precies wat ik zocht.
En service ook top. Besteld en snel ontvangen. Keurig verpakt.
Erg blij mee.

Reactie van madebYvon:
Top Ingrid, dank je wel voor deze mooie beoordeling. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat, laat je een foto zien als je wat gemaakt hebt? Je had de primeur. Terwijl de winkel eigenlijk nog niet open was mocht jij al bestellen ;-)