Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

westkadijk 8b
3861MB nijkerk

6,0

2016

Peter Kok beoordeelde op 2016-01-30

Nergens zo voordelig mijn brandblussers aangeschaft. Levering was binnen de aangegeven tijd.

A,Trum ogv beoordeelde op 2016-01-29

Levert niet op tijd en niet het bestelde product. Na telefonisch contact wordt mij verteld dat het product dat ik heb ontvangen, een brandblusser waar de druk van af is (dus onbruikbaar) en zonder ophangbeugel, een normaal door hun verkocht product is. Dus wilt u uw geld kwijt, ga dan zeker naar magazijnhandel.
Hopende hiermee toekomstige kopers te waarschuwen.

A.Trum

2016