Kanaalstraat 31

Carine weynants beoordeelde op 2019-01-17

Marjan Helsdingen beoordeelde op 2019-01-17

Marlie Vroemen beoordeelde op 2019-01-17

sb86 beoordeelde op 2019-01-10

De bestelling was prima in orde. Door de vakantie had mijn bestelling een langere levertijd. De informatie hierover was minimaal. Ik heb dit bij het doen van de bestelling wel gelezen, maar daarna niet meer teruggevonden. Een extra mail hierover zou ik zeker aanraden.

Het mailcontact hierover was een beetje belerend. Dit vind ik niet zo klantvriendelijk.

Reactie van Schminkwinkel Magic-art:
Beste

Wij doen ons best om het op zoveel mogelijk pagina's te plaatsen als we op vakantie zijn. De mail was zeker niet bedoeld dat ik u iets wilde leren.
Vervelend dat u het zo heeft ervaren dat was zeker niet de bedoeling.
Excuses daarvoor.

We zullen de volgende keer kijken of we het nog duidelijker kunnen vermelden op de website,.

Nicole Sarton.

Ariana Van Beest beoordeelde op 2018-12-28

Snele service and geweldig product❤

Squelard Céline beoordeelde op 2018-12-27

best

Janneke Kolsters beoordeelde op 2018-12-21

Karin Blancke beoordeelde op 2018-12-20

Heel tevreden, heel snelle levering.

Daniel Gilliaert beoordeelde op 2018-12-20

Toos Meijer beoordeelde op 2018-12-16

Alles netjes verpakt. De andere dag al in huis! De bijgesloten attentie vond ik heel leuk.

Ben Geerards beoordeelde op 2018-12-16

Auke Stegers beoordeelde op 2018-12-14

Christel Hensens-Morren beoordeelde op 2018-12-14

Schmink is er makkelijk af te halen. De bestelling is snel binnen

Sergio Reis beoordeelde op 2018-12-14

Snelle levering. Kwaliteit product is goed.

Nettie Snijders beoordeelde op 2018-12-13

Prima verpakt, snelle levering!

MARCELLA VAN POUCKE beoordeelde op 2018-12-13

snelle en correcte afhandeling

rene pronk beoordeelde op 2018-12-13

Elke Smolarek beoordeelde op 2018-12-12

Vielen Dank und schöne Weinachten

L Dieben beoordeelde op 2018-12-09

Verpakking karton was door vervoer iets dedeukt. Door verpakking in doos als goed en snel ontvangen

Marion van Rijen beoordeelde op 2018-12-09

Prima geregeld