Margrietstraat 2
5691 TV Son en Breugel

Jolien Janssens beoordeelde op 2019-05-23

Githa van den Hout beoordeelde op 2019-05-20

Esmee van der Pluijm beoordeelde op 2019-05-19

Zeer tevreden, snelle levering. Producten waren ook allemaal naar verwachting.

Louise Rewinkel beoordeelde op 2019-05-18

snelle nette levering.

J.J van kampen beoordeelde op 2019-05-16

Ingrid beoordeelde op 2019-05-12

Vlugge levering, goed produkt

Ineke Blokland beoordeelde op 2019-05-12

Heel tevreden, goede service, heel snel geleverd.Top

Maartje Dreierink beoordeelde op 2019-05-11

Fatima Muntz beoordeelde op 2019-05-08

Snel bezorgd! Top

Jetty van Pelt beoordeelde op 2019-05-06

Stefaan Mestdagh beoordeelde op 2019-05-05

Sandra Koopman beoordeelde op 2019-05-03

Sol Geelen beoordeelde op 2019-05-02

Snel verzonden en bezorgd en met Paypal kunnen bestellen is altijd een dikke plus.

Joep Hanraets beoordeelde op 2019-04-29

Goede snelle levering

Johan Nooteboom beoordeelde op 2019-04-28

Goede winkel snelle levering top bedrijf

Demi Scholte van Mast beoordeelde op 2019-04-28

Marijke Van Steijn beoordeelde op 2019-04-28

Zeer snel en veel keuze uit merken. Overzichtelijke website.

Marsha de Vries beoordeelde op 2019-04-27

Snel geleverd, niet de goedkoopste maar goede producten.

Paul Koppelman beoordeelde op 2019-04-26

Bezorging en doosverpakking prima: maar ik had er voor dat geld en voor de compleetheid minstens 2 penselen bij gehad.

Reactie van Schminkwebwinkel Magic-art:
Beste Paul,

Kan je aangeven waar de onduidelijkheid mbt de penselen is ontstaan? Of vindt je het gewoon te duur? We kunnen uw reactie doorsturen naar de fabrikant en vragen of ze de pakketten willen uitbreiden?

Schminkwinkel Magic-art

Wouter De Belder beoordeelde op 2019-04-23

Snel geleverd, maar wel teleurgesteld over hoe klein de potjes bioglitter zijn. Wat dat betreft zijn de foto's op de website misleidend

Reactie van Schminkwebwinkel Magic-art:
Beste Wouter,

Bij ieder product staat de inhoud vermeld, wij gebruiken de foto's van de fabrikant. We kunnen uw opmerking doorsturen en kijken of er iets mee gedaan kan worden.

Schminkwinkel Magic-art