Margrietstraat 2
5691 TV Son en Breugel

Astrid Boere beoordeelde op 2019-07-19

Fleur Nollet beoordeelde op 2019-07-12

Keurig aangeleverd, goed verpakt en op tijd.

Brenda Hemerik beoordeelde op 2019-07-12

Astrid Tuk beoordeelde op 2019-07-11

Madelon beoordeelde op 2019-07-11

Zeer goede kwaliteit penseel. Met deze penseel kan ik bijzondere nuances in de oogschaduw aanbrengen. Deze verkoper heeft het product met zorg verpakt en snel verzonden. Kan niet beter!

Kimberly De Bie beoordeelde op 2019-07-11

Super service! Jammer dat mijn bestelling was uitverkocht. Alsnog voor een alternatief gezorgd! Top! Bij jullie bestel ik zeker nog eens.

Groetjes Kimberly

Sabine Hoefsloot beoordeelde op 2019-07-11

Snelle levering, goed verpakt en goed alternatief gegeven voor iets wat niet op voorraad was.

Dennis Greeven beoordeelde op 2019-07-11

Snelle levering, prima prijs, goede kwaliteit. De bestelling is keurig afgehandeld, aanrader.

Lynn Himschoot beoordeelde op 2019-07-11

Anneloes Reinders beoordeelde op 2019-07-07

Evelien Meerveld-Boon beoordeelde op 2019-07-07

Trix Manders beoordeelde op 2019-07-06

Veel keus, goede informatie, prijzen zijn normaal.

CATHERINE VAN DEN BOS-DEROCA beoordeelde op 2019-07-05

Dewy beoordeelde op 2019-07-05

Top, artikelen zijn geweldig, levering snel.

Jan Louis beoordeelde op 2019-07-04

Uitstekend, alles wat ik had besteld is per ommegaande geleverd en voldeed aan de verwachtingen . Geen manco's . Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Super!

Renske beoordeelde op 2019-07-03

Makkelijk bestellen en afhalen bij een afhaalpunt. Groot assortiment en duidelijke informatie bij de producten.

Bring Me Adib Bondakji beoordeelde op 2019-07-02

excellent reactivity to late delivery

Carmen Koppejan beoordeelde op 2019-07-01

Bea Consent beoordeelde op 2019-06-30