Margrietstraat 2
5691 TV Son en Breugel

Wendy Gomez Gonzalez beoordeelde op 2019-09-13

Cornelia Metzl beoordeelde op 2019-09-10

Marleen Donders beoordeelde op 2019-09-09

Sympathieke reactie. Snel geleverd. Prima!

Stephan Kuipers beoordeelde op 2019-09-09

Wijnie Frerejean beoordeelde op 2019-09-07

Ben heel tevreden,artikel goed afgeleverd geen klachten

Jan Verheyen beoordeelde op 2019-09-06

Silvie Engelen beoordeelde op 2019-09-05

Anna Sier beoordeelde op 2019-08-31

Snel geleverd en goed verpakt. De potjes van superstar schmink zijn namelijk niet zo stevig en komen weleens met gebroken deksel aan.

Sarah Bauters beoordeelde op 2019-08-31

Harry Vellinga beoordeelde op 2019-08-31

Snel geleverd keurig verpakt

Lynne MOLENDIJK-VALENCIA beoordeelde op 2019-08-30

De bestelling op de site ging makkelijk en ik had het pakketje anderhalve dag later thuis. Ondertussen werd ik keurig op de hoogte gehouden van het verloop. Keurig!!

Lieke Denissen beoordeelde op 2019-08-25

Op tijd geleverd met een extraatje!! Geweldig!!

Tineke Van Bakel beoordeelde op 2019-08-25

Jennifer Coenen beoordeelde op 2019-08-22

De levering was helaas vertraagd en had geen track en trace code gekregen maar ben heel blij dat magic art contact heeft opgenomen door mij te bellen en de code toch aan mij hebben doorgegeven.
Super!

Kelly Baetsen beoordeelde op 2019-08-19

Marcella Scheper beoordeelde op 2019-08-19

Levering duurde iets langer dan verwacht, maar uiteindelijk alles netjes verpakt gekregen, zelfs een extra penseel. Bedankt!

Inge Michiels beoordeelde op 2019-08-18

Daisy Demey beoordeelde op 2019-08-16

Cindy De wette beoordeelde op 2019-08-13

Goede producten, vlotte afhandeling en snelle levering.
Toppie

Monica Schrenke beoordeelde op 2019-08-12