Toermalijnstraat 6
1812RL Alkmaar

Jonge beoordeelde op 2019-04-12

Nette prijs en snel bezorgd

Schouten beoordeelde op 2019-04-01

Neem contact met je op en overleg met je over de lever dag en wat afgesproken is komen ze ook na prima service en snelle levering top!!!

Koja koi beoordeelde op 2019-03-26

Best/ De warmte-architect beoordeelde op 2019-02-14

Flexibele buis 32mm met 13mm isolatie besteld online. Nergens normaal te krijgen van uponor en bij Maincor ligt het op voorraad en nog goedkoper ook. Na de online bestelling welke ik deed aan het eind van de dag, werd ik gebeld (binnen een half uur) met de vraag wanneer een bezorg moment mij zou uitkomen!, want de bestelling was te groot voor postNL. Ik zeg doe morgen maar. De volgende ochtend om 9.00 stond er een koerier op de stoep met de rol buis van perfecte kwaliteit. Ik was echt flabbergasted door de CS en QC van Maincor en ga voortaan alles wat ik maar kan daar bestellen.

De warmte-architect

Reactie van Maincor.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze service en over de kwaliteit van Maincor. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en ontvangen u met veel plezier terug voor een eventuele volgende bestelling.

Slager beoordeelde op 2019-02-14

Reactie van Maincor.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Bruin deBruinMultiwork beoordeelde op 2019-02-04

Product was te groot voor post.nl en werd gebeld dat ze dit zelf brachten een dag erna.

Heel professioneel

Reactie van Maincor.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!

Hanssen beoordeelde op 2019-01-08

Reactie van Maincor.nl:
Bedankt voor uw positieve beoordeling!
Veel plezier van uw aankoop!

Joy beoordeelde op 2018-11-21

Kok beoordeelde op 2018-10-28

Heel tevreden omdat ze voor de levering even bellen wanneer het uitkomt en in de webshop stond wat verkeerd in de artikel titel: Er stond een rol flexibele slang van 50m terwijl het 25m had moeten zijn. Bij de levering kreeg ik 25m, toen even gebeld en krijg nog een 2de rol de dag erna erbij voor niks! Super service!

Huisstede bedrijfsnaam KLimaatraad beoordeelde op 2018-10-21

Reactie van Maincor.nl:
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop!

Essers Advies & uitvoering beoordeelde op 2018-10-19

Goede prijzen, snelle levering, achteraf betalen, dus dit is een webshop zoals een webshop bedoeld is.

happy home bouw beoordeelde op 2018-08-21

Reactie van Maincor.nl:
Bedankt voor uw beoordeling en veel plezier met uw aankoop gewenst!

Koos beoordeelde op 2018-06-26

Snelle levering, goede prijs en netjes verpakt.

Reactie van Maincor.nl:
Bedankt voor uw beoordeling.
Veel plezier met uw aankoop!