T. Hermansplein 24
5144ZE Waalwijk

9,9

leny Alderliesten beoordeelde op 2019-05-14

Wat was mijn eerste contact met maisonnette Koos een uiterst positieve ervaring.
Mijn vraag werd uitstekend beantwoord, het pakketje snel verzonden. Het uitpakken ervan voelde als een klein feestje. Alles was mooi en zorgvuldig ingepakt. Bijna te mooi om uit te pakken. Al met al een heel positieve kennismaking.

Reactie van maison KOOS:
Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Zijn we erg blij mee 😊

stavros stavros beoordeelde op 2019-04-13

Ik ben heel blij dat ik bestel hebt goede service snelle afhandeling goede product en mooi en snelle levering

Bedankt voor je review!

Sabien Deblauwe beoordeelde op 2019-03-24

Heel tevreden!

Dankjewel - fijn om te horen 🤗

Fiona Bouwknegt beoordeelde op 2019-03-18

Snelle levering!

Reactie van maison KOOS:
Fijn, bedankt voor je review!

Wendy & Sharon beoordeelde op 2019-01-19

Snelle levering, persoonlijke service en prachtig ingepakt.

Wat leuk! Dank je wel!

Margriet beoordeelde op 2019-01-03

Persoonlijke benadering perfect zo ook de afhandeling met een eigen geschreven kaartje. Top!

Reactie van maison KOOS:
Dankjewel voor deze hele fijne beoordeling! Zijn we erg blij mee ☺

Aisla Van Dijk beoordeelde op 2018-12-06

Super fijne webshop met mooie eerlijke items

Reactie van maison KOOS:
Bedankt voor je reactie. Zijn we blij mee

Kim Beerens beoordeelde op 2018-11-14

Luxe gevoel, mooie website, oog voor detail, exclusief en zorg voor de verpakking bij verzending!! In 1 woord; “verwennerij”.

Wow, wat een mooie review! Dankjewel hiervoor 😊

Eefje Smits beoordeelde op 2018-11-14

Mooie, verrassende producten & snelle levering!

Reactie van maison KOOS:
Bedankt voor deze beoordeling!

Sijtje van Uden beoordeelde op 2018-11-07

Mooie artikelen, mooi verpakt. Je krijgt echt een kadootje

Reactie van maison KOOS:
Dankje voor deze fijne review!