Holysingel 114
3136LD Vlaardingen

Lars Peeters beoordeelde op 2017-12-15

Apparaat deed het niet meer( zat in de garantie) , heb ook keurig een nieuwe gekregen .
Zeer snel antwoord per mail om alles op te lossen

Dick Voortman beoordeelde op 2017-12-13

Prima, zondag nog gebeld of het nog een andere kleur mocht zijn en maandag al thuis ontvangen. Aftersales en bereikbaarhei ook prima.

Jack van Holland beoordeelde op 2017-12-12

Snelle en correcte levering.

Y.A. Buter beoordeelde op 2017-12-09

Ben blij met snelle levering en schappelijke prijs

Toine Spierings beoordeelde op 2017-12-05

Snel, correct en geen problemen.

Hans Zijderveld beoordeelde op 2017-12-01

Snel en goed.

Jos Kirstein beoordeelde op 2017-11-30

Bij het zoeken op het internet deze webwinkel gevonden , goedkoper , en uitstekende service. Besteld volgende dag in huis.!

Martin Hoekman beoordeelde op 2017-11-30

Ik ben blij met de MIFI en deze werkt prima. Had op jullie site alleen een witte aangevinkt en heb een zwarte gekregen. Op zich geen ramp maar willen jullie daar in het vervolg aandacht aanbesteden.
gr Martin Hoekman

jj Das beoordeelde op 2017-11-30

Appataat wetkt nort onfer window 10 handleiding nep. Upgrade een woud van reclamr voor 20 terugzende de moeite net. Depictogrammen ban programma te klein.

Daniël Dudok beoordeelde op 2017-11-29

Alleen naar lovende woorden. Snelle service. Bij jullie is klant koning

Remco Neggers beoordeelde op 2017-11-27

Zeer tevreden, product was de eerst volgende werkdag al binnen, ook was het pakket goed ingepakt, daar kunnen andere webshops nog wat van leren. Mvrg Remco Neggers

Jusley Djermor beoordeelde op 2017-11-27

Prima snelle levering!

Bas Hendriks beoordeelde op 2017-11-26

Goed opweegt geholpen omdat Lowrance een vervangend artikel in het assortiment heeft gekomen.... daarbij ook nog advies voor een overig onderdeel wat ik zocht... en binnen no time thuis bezorgd met een mooie aanbieding. Helemaal top

Koen beoordeelde op 2017-11-23

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, snelle levering.

Marcel Jongkind beoordeelde op 2017-11-21

Juiste product, snel gekeverd

Stef Hanne beoordeelde op 2017-11-20

Perfect op de aangegeven tijd aangeleverd, en accurate informatie via mail over status pakket.
Ook zeer tevreden met het artikel dat volledig aan de verwachtingen voldoet.

Daniël Dudok beoordeelde op 2017-11-17

Zeer snelle levering. Goed verpakt!

Dirk Remans beoordeelde op 2017-11-16

Leveringsduur wat te lang.

Reactie van MediaWinkel.eu:
Beste Dirk, zodra het artikel verzonden kan worden doen wij dit. Op dit artikel staat een levertijd van tussen de 2 en 5 werkdagen. Ik heb hem binnen 4 dagen verzonden. Vervelend dat u het sneller had verwacht. Mijn excuus.

Michael beoordeelde op 2017-11-13

Best tips for sound and comfort, delivered free the next day, you couldn't ask for more!

K.G. de Vries-Kreder beoordeelde op 2017-11-13

Waardeloos apparaat....Dit was al de 2e die ik liet komen (1e andere webwinkel, het ligt dus niet aan de winkel maar aan het apparaat) stekker in het stopcontact......er gebeurd niks...reset gebruikt....weer niks....enz. enz. na 10 minuten was ik er zo ook klaar mee dat ik en van nijd van me af gegooid heb....wat een prul. Inmiddels ligt hij in de container, waar zoiets hoort.....en ik koop nooit, maar dan ook nooit meer iets via Internet!

Reactie van MediaWinkel.eu:
Beste, als iets het niet doet kunt het beter even laten weten, want als er een productie fout inzit dan kan ik dit terug koppelen naar mijn leverancier. Dan hebben we er beide wat aan, het is nl niet de bedoeling dat u iets ontvangt wat het niet doet, dat wil u niet maar ik zeker ook niet.