Jansweg 27-29
2011KL Haarlem

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,9

Bep beoordeelde op 2018-05-27

Fijne winkel, altijd bereid tot antwoorden op je vragen en belangrijk altijd zeer spoedige levering van je bestelling.bep

Marleen beoordeelde op 2018-05-10

2x iets besteld, vlot en goed ontvangen.

meervilt! beoordeelde op 2018-05-09

Beste mensen,

Dank voor alle mooie beoordelingen! We zijn er helemaal stil van. Maar maken jullie het niet te gek? Alleen maar tienen! Omdat we zelf hier en daar nog wel verbeterpuntjes zien, geven we onzelf nu een sterretje minder.
We zijn heel blij met jullie mooie beoordelingen. Blijf ze doorgeven! En af en toe een minpuntje noemen mag best hoor. Dan weten we waar we aan moeten werken.

Maria Ampudia beoordeelde op 2018-05-09

Te vreden met service en kwaliteit

Anneke Zwolsman-Westing beoordeelde op 2018-05-08

Goeie service, snelle levering, vriendelijke mensen die meedenken over welke materialen en middelen een vilter nodig heeft en daarop het assortiment regelmatig aanpassen. En zoals ik een keer meemaakte dat een bestelling ergens tussen Haarlem en Den Haag zoek is geraakt, ik alsnog de bestelling opnieuw kreeg toegestuurd zonder extra kosten. Bovendien bieden ze ruimte voor exposities om nog meer de mogelijkheden van vilt te laten zien.

Lisette beoordeelde op 2018-05-06

Meervilt heeft een hele goede webwinkel. De producten zijn heel gemakkelijk te vinden. De kleuren kun je goed zien. De inschrijvingen van de producten zijn helder. En als je telefonisch contact opneemt zijn ze heel aardig en denken goed met je mee! De bestellingen worden snel geleverd en ik heb altijd de goede producten gekregen, en ik bestel al jaren bij ze. Perfect dus!

Heidi Eenkhoorn beoordeelde op 2018-05-02

Super snelle levering en de producten zijn goed verpakt!
Ben een keer iets vergeten te bestellen,gelijk een mail geschreven en daar werd direct gehoor aangegeven!!
Top

willy nijboer beoordeelde op 2018-05-02

meervilt! heeft een fraaie (web)winkel met heerlijk veel keuze aan materiaal en workshops. er is altijd ruimte voor vragen, waarop kundig en vriendelijk advies volgt.

Agnes Spruit beoordeelde op 2018-05-02

Ik ben heel tevreden,de levering is altijd snel 1 dag soms 2. Maar het meest prettig is dat de medewerkers een persoonlijke benadering hebben. Ze denken met je mee, zijn heel service gericht als je ergens meer over wilt weten, of toch nog iets vergeten bent. Ik heb hele goede en prettige ervaringen met Meervilt, en ik hoop dat ze zo'n fijn bedrijf blijven.

Jannie viskil beoordeelde op 2018-05-02

Klantvriendelijk, deskundig, prachtige producten, mooie workshops en super exposities.
Bestellingen worden snel en correct uitgevoerd.

Margo Huisman beoordeelde op 2018-05-02

Ik vind er wat ik nodig heb. En meer dan dat, meervilt informeert over en signaleert nieuwe producten!

Heleen beoordeelde op 2018-05-02

Ik had viltmateriaal besteld en dit werd snel en goed verpakt verzonden, ik ben heel tevreden.

jesse Peeters beoordeelde op 2018-05-02

Goede info over de producten en ruim assortiment. Snelle levering , zakelijk, zoals een winkel hoort te functioneren. Prima!

Marie-José beoordeelde op 2018-05-02

Ik ga voor een uitstekend. Super verzorgde pakketjes. Doen wat ze zeggen. Alles klopt. Mooi bedrijf.

Tineke beoordeelde op 2018-05-02

Wol(k) beoordeelde op 2018-05-02

Meervilt geeft duidelijke informatie op haar website, maar ook persoonlijk wordt snel gereageerd op specifieke vragen. Helder advies, vlotte afhandeling van bestellingen, mooie producten, eerlijk en concreet, goede service, kortom een fijne winkel waar je graag nog eens terugkomt.

Priscilla Sap Delfos beoordeelde op 2018-05-01

De spullen die ik er tot nu toe heb besteld zijn van goede kwaliteit.
Overzichtelijk en duidelijk en voor een fibergek een heerlijke webwinkel om in rond te snuffelen.

Nanda Gerrits beoordeelde op 2018-05-01

Mooie materialen, snelle levering en ruime sortering

jolanda van Diepen beoordeelde op 2018-05-01

Super mooi bedrijf