meervilt!

(Web)winkel en groothandel voor wol en viltmaterialen.

9,9
Filter 26 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Diedeke Bours
    Review voor meervilt!

Ik heb net voor het eerst in mijn leven lontwol besteld om een mobiel voor onze kleine meid te vilten. Ik heb in mijn hele leven nog nooit zo'n nette, overzichtelijke en informatieve website gevonden. Er is zo gedetailleerd nagedacht aan de vragen en informatie die je als klant nodig hebt. De mogelijkheid om tegen super billijke prijzen stalen te bestellen, de tekst en uitleg per product, de uitstekende foto's maken dat je zelfs als totale nitwit de weg zo gevonden hebt.

Wat heerlijk om een bedrijf tegen te komen dat zo veel vertrouwen inboezemt met hartstikke ruime voorwaarden. Er zijn dus echt nog bedrijven met hart voor de zaak.

• Bente
    Review voor meervilt!

Gebruik de wol om dreads mee te maken. Werkt geweldig, he blij dat ik meervilt gevonden heb.

• Hoe beoordeel je meervilt!?

• Alexandra
    Review voor meervilt!

Prachtige kwaliteits wol en uitstekende materialen!!!!Snelle levering van materialen en ook het telefonisch advies is uitstekend.

• Hilde Bradt - Atelier Wollebol
    Review voor meervilt!

Heel aangenaam contact, goede info, vlotte bestelling en levering. Altijd super tevreden!
    Ook al live in de winkel geweest, wat het online aankopen veel levendiger maakt.
    Ook leuke en interessante workshops te volgen

• Bep
    Review voor meervilt!

Fijne winkel, altijd bereid tot antwoorden op je vragen en belangrijk altijd zeer spoedige levering van je bestelling.bep

• Marleen
    Review voor meervilt!

2x iets besteld, vlot en goed ontvangen.

• meervilt!

Beste mensen,

Dank voor alle mooie beoordelingen! We zijn er helemaal stil van. Maar maken jullie het niet te gek? Alleen maar tienen! Omdat we zelf hier en daar nog wel verbeterpuntjes zien, geven we onzelf nu een sterretje minder.
    We zijn heel blij met jullie mooie beoordelingen. Blijf ze doorgeven! En af en toe een minpuntje noemen mag best hoor. Dan weten we waar we aan moeten werken.

• Maria Ampudia
    Review voor meervilt!

Te vreden met service en kwaliteit

• Anneke Zwolsman-Westing
    Review voor meervilt!

Goeie service, snelle levering, vriendelijke mensen die meedenken over welke materialen en middelen een vilter nodig heeft en daarop het assortiment regelmatig aanpassen. En zoals ik een keer meemaakte dat een bestelling ergens tussen Haarlem en Den Haag zoek is geraakt, ik alsnog de bestelling opnieuw kreeg toegestuurd zonder extra kosten. Bovendien bieden ze ruimte voor exposities om nog meer de mogelijkheden van vilt te laten zien.

• Lisette
    Review voor meervilt!

Meervilt heeft een hele goede webwinkel. De producten zijn heel gemakkelijk te vinden. De kleuren kun je goed zien. De inschrijvingen van de producten zijn helder. En als je telefonisch contact opneemt zijn ze heel aardig en denken goed met je mee! De bestellingen worden snel geleverd en ik heb altijd de goede producten gekregen, en ik bestel al jaren bij ze. Perfect dus!