Havenstraat 5
6051CR Maasbracht
KvK 12065432

8,0

Laurens rijnbeek beoordeelde op 2018-07-23

De barkrukken kwamen beschadigd aan en zijn ook nog eens niet recht. Er zit duidelijk speling tussen de poten

P. van de Blaar beoordeelde op 2018-07-23

Ik ben heel erg tevreden, we hebben er gave krukken gekocht. Onze keuken ziet er nu echt heel Industrieel uit!
Het gewenste resultaat! en snel geleverd.

Fam. Doorn beoordeelde op 2018-07-23

Nadat eerste 2 krukjes waren bezorgd contact gehad omdat ene zitting van kruk niet paste. Meteen actie ondernomen en nieuwe kruk gestuurdšŸ‘Prima service

Ton van der Steen beoordeelde op 2018-07-22

Super snelle en correcte levering

J. Springer beoordeelde op 2018-03-19

Goede service en snelle levering!