Havenstraat 5
6051CR Maasbracht
KvK 12065432

8,4

Evelien beoordeelde op 2019-06-27

Mooi product. Mogelijkheid tot afhalen. Dat scheelt weer verzendkosten.

kitty wiegmans beoordeelde op 2019-02-21

snelle levering, goede kwaliteit prijs verhouding.

Tevreden klant beoordeelde op 2019-02-21

Mooi barkrukken, nelle levering en vriendelijk.

De Haan beoordeelde op 2019-02-17

De bestelde krukken bleken een langere levertijd te hebben dan verwacht. Meubelasia regelde tijdelijk “leenkrukken” zodat wij in ieder geval tijdens de feestdagen konden zitten. Toen eenmaal de bestelde krukken binnen en geleverd waren stuitte we op een mankement. Meubelasia kwam netjes de krukken met het mankement omruilen voor nieuwe. Top service!

Beste Meneer en mevrouw de Haan,

Dank je voor jullie leuke reactie. Fijn dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Heel veel plezier van jullie aankoop!!

Yvon Booter beoordeelde op 2018-12-16

Prachtige barkrukken ontvangen die super verpakt waren, waardoor ze zonder maar 1 krasje zijn aangekomen.
En ze zien er in het echt nog beter uit dan op de foto!!!!
Top een aanrader!!

Monique van Staveren beoordeelde op 2018-12-03

Ik had graag 'uitstekend' willen aanklikken, maar door overmacht (aardbevingen Indonesie) is de bestelling maanden later pas gearriveerd. Echter hebben ze dit keurig opgelost door tijdelijk een paar 'leen'krukken te leveren, die werden omgeruild met de bestelde krukken toen deze geleverd konden worden. Dus prima opgelost.

Reactie van meubelasia:
Beste Monique, fijn dat je ons ondanks de lange levertijd toch een goede beoordeling hebt gegeven. En dat we het ,door even tijdelijk andere krukken aan te bieden, toch hebben kunnen oplossen. Heel veer plezier van je barkrukken en ook nog bedankt voor de leuke sfeerfoto die we hebben mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet MeubelAsia

Debora Van toor beoordeelde op 2018-12-03

Fantastische service! Door vertraging van de levering uit Indonesië (ivm aardbevingen) kregen we tijdelijk andere barkrukken te leen. Deze werden keurig persoonlijk omgeruild zodra de goede binnen waren! 👍🏼👍🏼

Reactie van meubelasia:
Dank je wel voor het begrip en geduld, fijn dat we het zo na tevredenheid hebben kunnen oplossen. Heel veel plezier van jullie aankoop!
Team Meubelasia

R. Janssen beoordeelde op 2018-11-11

Alles volgens afspraak. Product was zoals omschreven

Jan Klerken beoordeelde op 2018-11-07

Hele fijn en goede service!

Rob beoordeelde op 2018-11-04

Goed contact. Snelle reactie op mail. Afspraak wordt nagekomen.

Marion Post beoordeelde op 2018-11-02

Heel tevreden met de spullen. Geleverd zoals gezegd en er wordt meteen gereageerd bij een mankement. Dopjes die braken onder de krukken. Gelijk nieuwe gekregen. Top.

Claudia beoordeelde op 2018-10-06

Mooi barkrukken besteld, staan super mooi aan ons kookeiland.
binnen 3 werkdagen in huis, telefonische goed geadviseerd

Lenneke van Mil beoordeelde op 2018-10-06

Er is nu al meer ben een krukje gescheurd.

Beste Lenneke,
Zou u ons even een mail kunnen sturen om welke bestelling dit gaat, dan kunnen wij zien om welke barkruk dit gaat. En zouden dit dat graag met u willen oplossen.

Alewijn Ott beoordeelde op 2018-09-11

Binnen 3 dagen in huis

Laurens rijnbeek beoordeelde op 2018-07-23

De barkrukken kwamen beschadigd aan en zijn ook nog eens niet recht. Er zit duidelijk speling tussen de poten

Beste Laurens,

Wij hebben inmiddels contact hierover gehad en deze zijn krukken inmiddels omgeruild.

P. van de Blaar beoordeelde op 2018-07-23

Ik ben heel erg tevreden, we hebben er gave krukken gekocht. Onze keuken ziet er nu echt heel Industrieel uit!
Het gewenste resultaat! en snel geleverd.

Fam. Doorn beoordeelde op 2018-07-23

Nadat eerste 2 krukjes waren bezorgd contact gehad omdat ene zitting van kruk niet paste. Meteen actie ondernomen en nieuwe kruk gestuurd👍Prima service

Ton van der Steen beoordeelde op 2018-07-22

Super snelle en correcte levering

J. Springer beoordeelde op 2018-03-19

Goede service en snelle levering!