Tulpstraat 11

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Ineke Wubs beoordeelde op 2019-09-15

Jos van Vliet beoordeelde op 2019-09-15

Hanneke Heijl beoordeelde op 2019-09-15

Snelle levering. Bestelling voldeed goed aan de verwachtingen.

Job Munten beoordeelde op 2019-09-15

Snelle levering, heldere communicatie

emmeke van eersel beoordeelde op 2019-09-04

Else Drost beoordeelde op 2019-09-04

We hebben afgelopen vrijdag een tuinfeest gehad waarbij iedereen zelf pizza’s maakte. De oven werkte perfect. Hij is snel op temperatuur en de pizza’s waren heerlijk!

Marieke Ellenkamp beoordeelde op 2019-09-02

Fijne en perfect werkende pizzaoven. Het ontwerp is heel modern, het formaat perfect voor in onze tuin. En het verhaal van de makers ook leuk! We hebben hem afgelopen week voor het eerst getetst en hij deed het verrassend goed. Iedereen was enthousiast.
Zeer blij met onze aankoop.

Eric Jongen beoordeelde op 2019-09-01

René en Sandra van Beek beoordeelde op 2019-09-01

Snelle bezorging en geweldige pizza oven! Hebben de complete set besteld met pizza schep en verlengde pijp, zware kwaliteit en brandt prima! Zeer tevreden!

Maria van Hattum beoordeelde op 2019-09-01

Mooie oven, prima instructie via website.. Wij zijn er erg blij mee.

Robert Duiveman beoordeelde op 2019-08-28

Jan Willem Quarles beoordeelde op 2019-08-25

Ik had vragen voor mijn bestelling. Supersnelle reactie, bestelling direct verwerkt, levering op tijd. Post NL was duidelijk onvoorzichtig geweest bij vervoer, maar ook daarop reageerde mijnpizzaoven snel, oplossend en vriendelijk. Inmiddels de eerste pizza gemaakt. Helemaal top!!

Heidi Ellens beoordeelde op 2019-08-25

Harmen Dijkhuis beoordeelde op 2019-08-25

Elyne Kascha beoordeelde op 2019-08-25

Geweldige oven, en haardje! Mooi design, verroest mooi.

Lennert van Hunen beoordeelde op 2019-08-25

De pizzaoven werkt uitstekend na een uur goed stoken. Half uur zoals op de website staat is net te kort.

Mechteld Mertens beoordeelde op 2019-08-25

Evelien Sips beoordeelde op 2019-08-25

Joel Rabbeljee beoordeelde op 2019-08-25

Super service! 's avonds besteld en de volgende dag kon ik hem al ophalen. Ondertussen al aardig wat avonden heerlijke eigen pizza's gemaakt. Ondertussen ook een thermometer erop gezet zodat ik ik hem eerst kan opstoken naar de juiste temperatuur. Als je het vuur beetje achterin de oven stookt krijg je een mooiere bodem. Absoluut een aanrader voor deze prijs!

Richard Geenen beoordeelde op 2019-08-25

Supersnelle levering en supercompleet! Al diverse leuke avonden mee beleefd!!