Dorpshuiswijk NZ 79 I

Johnny Bos beoordeelde op 2019-05-22

Danny van Hoolwerff beoordeelde op 2019-05-21

Roger Broekhof beoordeelde op 2019-05-19

Kas Tempel beoordeelde op 2019-05-19

Snelle levering en veel spullen

edwin sweers beoordeelde op 2019-05-17

thijmen Kievits beoordeelde op 2019-05-17

Gerdi Eeckhout beoordeelde op 2019-05-16

Frank Casaert beoordeelde op 2019-05-16

Goede afspraken, correcte levering. Product voldoet perfect aan de verwachtingen.

Robert Kok beoordeelde op 2019-05-15

snelle levering, goede prijs, fijne service

Tom beoordeelde op 2019-05-14

- Één onderdeel is nog niet geleverd wegens niet in stock. Zal later verzonden worden.
- Leverancier PostNL had vertraging wegens onverklaarbare sluiting verklaring.
- Verkeerde kleur van DID ketting. Gisteren mail hierover verstuurd maar helaas nog steeds geen reactie mogen ontvangen.

Peter Sas beoordeelde op 2019-05-14

Roland Roerdink beoordeelde op 2019-05-13

Bestelling gedaan en netjes bezorgd. Contact gehad via online chat en prima geholpen met mijn vraag.👍

Ruud Van dear Veen beoordeelde op 2019-05-13

Claude Descamps beoordeelde op 2019-05-10

Juist 1 stuk die nier in de order verzonden was , ik heb een mail gestuurd om erom te vragen maar kreeg direct een mail terug van dat het stuk in de loop van volgende week ging gratis op gestuurd ging zijn MVG Claude

Finn Holzel beoordeelde op 2019-05-09

Jerre beoordeelde op 2019-05-06

Super snel geleverd tov andere concurrenten aangezien ik het pakket de dag nadien al kreeg (in België zelf)! Hier ga ik zeker opnieuw bestellen :-)

Tom Van Bijlen beoordeelde op 2019-05-05

Was de eerste keer dat ik iets besteld heb bij jullie.
En ben er heel te vreden over
de levering is heel goed ontvangen en alles was geleverd
Ik ga zeker nog wel eens iets bestelen bij jullie

Pascal Hollemans beoordeelde op 2019-05-05

Reactie van mx-discount:
De klant heeft de bestelling de volgende dag thuis ontvangen, volgens Postnl. We hebben contact opgenomen, maar de klant reageert niet op onze emails. Wij hebben dus in dit geval ook geen idee waarom de klant maar 1 ster heeft gegeven.