Dorpshuiswijk NZ 79 I

GERRY SALAETS beoordeelde op 2019-03-20

Wim Timmer beoordeelde op 2019-03-20

Iwan Kok beoordeelde op 2019-03-18

Pj Molendijk beoordeelde op 2019-03-12

Binnen 1 dag in huis goedkoop en snel.

Tim trappeniers beoordeelde op 2019-03-11

Eenvoudig om te bestellen, tracking werd doorgegeven wanneer bestelling klaar stond en zending werd ook snel geleverd

Jaap Harder beoordeelde op 2019-03-09

Sonny Valckenier beoordeelde op 2019-03-01

Perfecte afhandeling

Alessandro Salvi beoordeelde op 2019-03-01

Marcel Peeren beoordeelde op 2019-02-28

Prima service voor zover ik het uit heb kunnen zoeken voor de beste prijs.

Michel beoordeelde op 2019-02-26

Zeer tevreden, niet alles was op voorraad, maar dit werd netjes per mail gemeld en uiteindelijk was de bestelling toch al binnen een paar dagen in huis.

H.G. van den Dorpel beoordeelde op 2019-02-26

rens verhagen beoordeelde op 2019-02-26

Jeroen Pater beoordeelde op 2019-02-25

Snelle levering, en optijd op de hoogte gesteld van de bestelling

Roy van Veen beoordeelde op 2019-02-24