Dorpshuiswijk NZ 79 I
7894CD Zwartemeer

9,0

Rien vanden Dorpel beoordeelde op 2019-09-15

Duidelijke site snelle levering en goede prijs

jurgen couvreur beoordeelde op 2019-09-09

had de maandag besteld en was pas de zaterdag (racedag) hier. maar wel mooi verpakt en in orde.

A de Groot beoordeelde op 2019-09-07

Derkjan Pepping beoordeelde op 2019-09-02

leon gramser beoordeelde op 2019-08-31

gerard hoogland beoordeelde op 2019-08-30

hoi, als er niet op voorraad is, duurt het lager, komt van zelf wel keer.

jenthe van gestel beoordeelde op 2019-08-29

Moest wat langer wachten dan vermeld door een artikel wat niet binnen was en wel al beschikbaar stond aangegeven, buiten dat was er zeer vlotte comunicatie en een snelle levering toen alles in stock was. De laagste prijzen zijn natuurlijk een groot pluspunt A+

jef van den bulck beoordeelde op 2019-08-29

Rik Brabers beoordeelde op 2019-08-29

Correcte onderdelen en snel geleverd.

Danny Lemaire beoordeelde op 2019-08-27

Snel en duidelijk. Goede en juiste communicatie.

Edwin Lok beoordeelde op 2019-08-26

Olie besteld.... De volgorde dag in huis..... Dik tevreden

Free-TM beoordeelde op 2019-08-24

Fijne webwinkel, goede prijs en snelle verzending.

P.B. Habes beoordeelde op 2019-08-21

Goed!

Trevor Waijers beoordeelde op 2019-08-20

Wessel Verhoeven beoordeelde op 2019-08-20

gil scheers beoordeelde op 2019-08-19

Ik bestel een complete koppeling set incl veren, er word geleverd exl veren, fout is mooi recht gezet.

john van hecke beoordeelde op 2019-08-19

Thomasz Enxing beoordeelde op 2019-08-17

Was bij een bestelling mijn huisnummer vergeten in te voeren. Werd tijdig aangegeven en het product werd alsnog de volgende dag bezorgd.

pier wassenaar beoordeelde op 2019-08-16

alles corect behandeld kant is zeer tevreden

tim kamps beoordeelde op 2019-08-14