Helperveste 6
9721BJ Groningen
06-570 27 916

Filip Sanders beoordeelde op 2019-04-12

Tony Dekeyzer beoordeelde op 2019-04-11

Een heel vriendelijk persoon, hem persoonlijk aan de telefoon gehad en bij hen een Remus uitlaat besteld voor een Golf R.
Ik ben heel tevreden van de uitlaat qua geluid. En ondertussen heb ik al een tweede uitlaat besteld voor een andere wagen.
Deze website is zeker een aanrader en staan open voor al je vragen en antwoorden heel snel.

Gunther beoordeelde op 2019-04-10

Zeer tevreden , vragen werden goed beantwoord en de levering was op tijd . Heb jullie zelfs aan vrienden voorgesteld , goed bezig daar allemaal . 👍

Maatwerk Weert beoordeelde op 2019-04-10

Heel tevreden met de manier waarop de bestelling is afgehandeld. Betaling was gemakkelijk. Uitstekende service, keurig verpakt en snel geleverd. Aanrader!

Frank beoordeelde op 2019-03-30

Het Remus cat-back systeem voor mijn A45 AMG was snel geleverd. Maandag besteld, vrijdag in huis ! Zeer tevreden met deze levering !

Markus G beoordeelde op 2019-03-30

Uitstekende webshop! Remus RACING CAT-BACK-SYSTEM Ø 76mm besteld voor mijn Golf GTi Clubsport. Binnen 4 werkdagen geleverd. Wat een fantastisch geluid!!

L. Hu beoordeelde op 2019-01-29

Ik wilde graag meer geluid hebben (BMW 316). Gebeld, goed advies gekregen en direct een REMUS uitlaat besteld. Na 3 dagen mocht ik hem al in ontvangst nemen. Hij zit eronder en ik ben SUPER blij met het resultaat. Nogmaals bedankt voor de hulp en het advies!

A. Enting beoordeelde op 2018-11-29

Ap schroefset besteld voor m'n audi a3. Binnen 3 werkdagen geleverd!

Dirk Verboon beoordeelde op 2018-11-22

Vooraf telefonisch contact gehad. Ze zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen. Heel fijn geholpen.

Gerard de Vries beoordeelde op 2018-11-22

Simons uitlaat besteld voor men golf, werkt mooi! Blij mee!

Ezra Steenkist beoordeelde op 2018-11-19

Top service. Ben goed geholpen. Bedankt.

marnik klei beoordeelde op 2018-11-04

Ik twijfelde over mijn keuze dus ik belde, werd netjes te woord gestaan. Bestelling gedaan, werd binnen 2 dgn geleverd! Goeie service, tevreden klant :)

G.K. Doornbosch beoordeelde op 2018-09-05

Zocht een een wat specifiekere uitlaat voor mijn BMW. Mailtje gestuurd en goeie aanbevelingen gekregen, besteld en netjes verpakt geleverd! Niks op aan te merken. Toekomstige onderdelen zal ik hier weer bestellen.