Helperveste 6

Patrick Cortebeeck beoordeelde op 2019-08-15

zeer snele levering

Edwin Heidanus beoordeelde op 2019-08-05

Pascal beoordeelde op 2019-07-25

Vanmorgen vanuit de trein een bestelling geplaatst, die niet betaald kon worden omdat de Rabo app om de scanner vroeg. In de middag telefonisch contact gehad waarbij alles verder is geregeld. De bestelling is verzonden en de betaling alsnog kunnen doen. Pluim voor de geweldige en ook snelle afhandeling!

FRANCOIS VAN THIENEN beoordeelde op 2019-07-17

Alles correct en bestelling vlug ontvangen op 2 dagen bestelling remus uitlaat verzonden vanuit Oostenrijk.
Gewoon top

Rowhel Madlener beoordeelde op 2019-06-25

Uitlaat besteld en eindstyling was niet op voorraad, er is gelijk contact met me opgenomen om te kijken of ik een andere wil, heb er nu een die iets duurder is maar hoefde daar niks extras voor te betalen en wordt nu direct geleverd, top service!

Christophe PELTIER beoordeelde op 2019-06-21

Ivo van loo beoordeelde op 2019-06-20

Nick Van Hemelryck beoordeelde op 2019-06-16

Op een zondagmiddag een catback voor mijn Swift Sport besteld en op maandag was deze al verstuurd. Ook een snel antwoord op vragen. Een tevreden klant uit België erbij. Doe zo verder!

Anoniem beoordeelde op 2019-06-04

Zeer prettig geholpen, had het de volgende dag in huis. Meguiar's auto poets middelen zijn van goede kwaliteit! De auto straalt weer :)

Wibo Steenberg beoordeelde op 2019-05-27

Het product was gunstig geprijsd en snel geleverd. Voorbeeldig.

Bram Bonnarens beoordeelde op 2019-05-20

Front pipe remus op 3 dagen geleverd

Bas Van der Heiden beoordeelde op 2019-05-18

Wordt netjes verpakt geleverd maar 2 dagen levertijd is niet meer zo van deze tijd

Henk van Bergen beoordeelde op 2019-05-13

Francis Declercq beoordeelde op 2019-05-12

Bram beoordeelde op 2019-04-20

Heel vriendelijk, goede service! Top

Filip Sanders beoordeelde op 2019-04-12

Tony Dekeyzer beoordeelde op 2019-04-11

Een heel vriendelijk persoon, hem persoonlijk aan de telefoon gehad en bij hen een Remus uitlaat besteld voor een Golf R.
Ik ben heel tevreden van de uitlaat qua geluid. En ondertussen heb ik al een tweede uitlaat besteld voor een andere wagen.
Deze website is zeker een aanrader en staan open voor al je vragen en antwoorden heel snel.

Gunther beoordeelde op 2019-04-10

Zeer tevreden , vragen werden goed beantwoord en de levering was op tijd . Heb jullie zelfs aan vrienden voorgesteld , goed bezig daar allemaal . 👍

Maatwerk Weert beoordeelde op 2019-04-10

Heel tevreden met de manier waarop de bestelling is afgehandeld. Betaling was gemakkelijk. Uitstekende service, keurig verpakt en snel geleverd. Aanrader!

Frank beoordeelde op 2019-03-30

Het Remus cat-back systeem voor mijn A45 AMG was snel geleverd. Maandag besteld, vrijdag in huis ! Zeer tevreden met deze levering !