Hoeksteen 72a

Mystery shopper

Lees
waarom

J. Faber beoordeelde op 2019-05-17

Heel makkelijk in gebruik.

Ben Passemier beoordeelde op 2019-05-14

Top

HW beoordeelde op 2019-05-13

Bestelde onkruidbrander functioneert goed.
Voor verzending zou nog een email gestuurd worden met details over de zending. Dit is niet gebeurd.

Groeneweg beoordeelde op 2019-05-13

Geweldige service! Defect product werd meteen omgeruild! Geen kosten van verzending zelfs! Fijne medewerking en correcte afwikkeling! Binnen 1 week alles geregeld, zonder enig gezeur! Aanrader.

Verrijzer beoordeelde op 2019-05-13

Snel geleverd, goed verpakt , nog niet gebruikt

leo grashuis beoordeelde op 2019-05-13

snel in huis
eenvoudig te bedienen
werkt uitstekend

Sem beoordeelde op 2019-05-13

Alles naar wens

J.J. van der Veen beoordeelde op 2019-04-11

Tevreden. Op maandag besteld en op woensdag bezorgd. Echter niet van te voren bericht gehad omtrent tijdstip van levering, zoals aangegeven.

Hcnm Woesik beoordeelde op 2019-04-09

Voldoet voor kleine onkruid stukjes.

Tom Mulder beoordeelde op 2019-04-09

Strooiwagen besteld. Voorraad volgens site, 2 weken wachten en zelf al 2 keer achter aan moeten bellen. En elke keer krijg ik over een paar dagen wel de track en tracé code op de mail. Tot dus ver nog NIETS. Heel jammer dat de terugkoppeling niet wat directer is en de reacties tijdens te telefoongesprekken niet meer helpen of het niet veel klant vriendelijker maken!!

Jeroen Curvers beoordeelde op 2019-04-09

Dit apparaat was bedoeld voor mijn oma die niet meer ecgt de kracgt heeft ok zelf takken te knippe. Maar met dit apparaat wordt het er niet veter op deze prul krijgtv nog geen potlood doormidden. Mijn oma kan momenteel zwlf nog meer als dit apparaat.

Richard Thijssen beoordeelde op 2019-04-08

Via de duidelijke website het artikel besteld, daarna een mail gekregen dat alles ok was. De volgende morgen, maar goed dat ik thuis was, werd het pakket afgeleverd. Op de site stond duidelijk, vandaag besteld morgen geleverd. Misschien toch ook handig om aan te geven het tijdsbestek van leveren. Voor de rest prima.

Ann Monsieurs beoordeelde op 2019-04-08

Veel te zwakke vlam. Absoluut niet zoals op de foto's

theo meijer beoordeelde op 2019-04-08

Prima brander!

mark spanjaard beoordeelde op 2019-04-07

top

Roger Van Meerbeeck beoordeelde op 2019-04-07

Heel tevreden, prima materiaal, levering keurig op tijd.

Hennij Jansen beoordeelde op 2019-04-05

Zeer tevreden , snelle levering en tevreden met produkt