Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

onlinehondenspeciaalzaak.nl

Prins Frederiklaan 44
3818KD AMERSFOORT
Bezoek alleen op afspraak
0334669267
KvK 70669732

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
onlinehondenspeciaalzaak.nl

Gemiddelde beoordeling

8,6

861 beoordelingen

Beoordeling van klanten

85%

7%

8%

2019
onlinehondenspeciaalzaak.nl

Pieter Kuijpers beoordeelde op 2019-08-29

Keurige uitleg aan de telefoon over mijn gestelde vragen. En vervaging van defecte product de volgende dag al in huis. Aanrader!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
onlinehondenspeciaalzaak.nl

Lisseth van Bebber beoordeelde op 2019-08-13

Wat een SUPER service. Ik had de blafband Ohs58. Helaas gaf deze alleen een piep en geen schok. Toen ik belde voor advies werd me een nieuwe toegezonden die meneer al geïnstalleerd had en meteen klaar voor gebruik. De nieuwe band was de volgende dag al in huis. Meteen in gebruik genomen en 2 dagen later begreep de hond dat hij moest zwijgen alles hij blafte. De schok stond zelfs op zijn zachts. Geweldig en ik ben het bedrijf erg dankbaar!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van onlinehondenspeciaalzaak.nl:
Dank je wel voor deze mooie review. We helpen graag
onlinehondenspeciaalzaak.nl

Rob Boegborn beoordeelde op 2019-07-19

Zeer goede en vriendelijke man komt afspraak en na.
Koop gerust bij hem.
Met een probleem belt hij direct.
3

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
onlinehondenspeciaalzaak.nl

Monique beoordeelde op 2019-07-05

Top nazorg. Duidelijke en snelle antwoorden. En bovenal, goede producten. Aanrader!
Dank Dick voor jouw top service.
Met vriendelijke groet,
M.B.M. Venema, Monique

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
onlinehondenspeciaalzaak.nl

Nancy van den Hurk beoordeelde op 2019-06-18

Goede service, had wat problemen met mijn gekochte product. Dhr. Bakker heeft meteen contact opgenomen en het netjes opgelost. Super!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
onlinehondenspeciaalzaak.nl

Lusanne beoordeelde op 2019-06-13

Ontzettend tevreden over de service, onze trilband was na 3 maanden stuk gegaan dit heb ik gemaild en ik kreeg vrijwel direct antwoord dat er een nieuwe opgestuurd ging worden! Volgende dag in huis. Helaas deed ook deze trilband het niet. ook hiervoor krijgen we nog een nieuwe opgestuurd. Uitstekende service!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
onlinehondenspeciaalzaak.nl

Agnes De Vries beoordeelde op 2019-06-03

Problemen worden niet opgelost!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van onlinehondenspeciaalzaak.nl:
beste Agnes de Vries,
problemen worden altijd opgelost, maar u kunt een aankoop na een maand en gebruikt niet meer retourneren, zoals ik u heb gemeld. We nemen elke klacht wel degelijk serieus.

We scoren overigens niet zomaar een 8,6 op basis van 854 reviews.

U stelt dat de band spontaan piept, maar dat kan niet, of hij moet in de blafstand staan.
Een piepcorrectie wordt te allen tijde met de zender afgegeven en kan niet spontaan. toen u na 3 weken met deze klacht kwam hebben we direct actie ondernomen.
We hebben uw band bekeken, getest en vervangen en weer retour gezonden. Uw band is niet kapot, want dat hebben we getest voordat we hem weer terug stuurden. Uw band doet dus wel degelijk wat hij moet doen.
U hebt de band aangeschaft op 2 juni en pas op 21 juni heeft u gereclameerd dat de band spontaan zou afgaan. We hebben direct actie ondernomen en onder garantie een band vervangen.
Het systeem was door ons voor verzending gekoppeld en getest en doet wat deze moet doen.
Hij nu inmiddels ruim een maand oud, dus kan deze helaas niet meer retour. Er zit 14 dagen omruilgarantie op het product en u hebt 3 weken na ontvangst gereclameerd dat de band niet goed zou werken, waarop we direct actie hebben ondernomen. Ik heb u destijds ook telefonisch gemeld dat als de band niet goed zou zijn, we dit gewoon onder garantie vervangen en in orde maken, en dit blijven we doen zolang er garantie is. maar u kunt niet na ruim 4 weken besluiten dat u de band retour gaat sturen. De zichttermijn is ruimschoots voorbij en de band is door de hond gebruikt. Om die redenen kan de band dus niet meer retour en dat heb ik u ook gemaild.

Echter uw band is niet kapot, zoals ik u ook al eerder heb gemeld.U doet dus wat hij moet doen en is in orde. U kunt hem nogmaals opsturen als u dat wenst, dan kijken we er weer naar als u dat gerust stelt.
onlinehondenspeciaalzaak.nl

Ans Tros beoordeelde op 2019-05-11

Hele goede service en adequate opvolging als er een probleem is. Prima winkel.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
onlinehondenspeciaalzaak.nl

Emelies Weel beoordeelde op 2019-01-22

Voorjaar 2018 een mooie goed werkende trainingsband gekocht voor onze Duitse Pinscher.
Bij de instalatie al telefonische netjes geholpen.

Ik gebruik de band ter afwisseling met een oude niet werkende band (dummie). De dummieband zijn we verloren maar met de top hulp van onlinehondenspeciaalzaak nu weer een dummieband erbij.
Zo blij mee wat een super service en ongeloofelijke aardig, behulpzamen en meedenkende mensen!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
onlinehondenspeciaalzaak.nl

Familie Blom beoordeelde op 2018-12-29

Ik ben vol lof over de klanten service van deze online zaak.
Wij hadden namelijk een defect en dit afgelopen donderdag 27 December per email kenbaar gemaakt.
dezelfde dag werd ik telefonisch benaderd door dit bedrijf en dat ze dus een vervangend onderdeel naar mij toe zouden sturen.
Deze had ik dus de volgende middag gelijk ontvangen.
Top !!! Zoals een echte SERVICE moet zijn !

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
onlinehondenspeciaalzaak.nl

Kormann beoordeelde op 2018-12-22

Een fantastische service ivm defecte band voor mn hond, gistermiddag 21-12 gebeld om 15.45 en vandaag om 12.30 al bezorgt ondanks de drukte voor de kerst.
Fam kormann uit kerkrade.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
onlinehondenspeciaalzaak.nl

Jelly beoordeelde op 2018-12-01

Fantastische service bij oplaadprobleem Trainingshalsband. Binnen een dag geregeld!!

onlinehondenspeciaalzaak.nl

Ciske beoordeelde op 2018-11-14

Goed advies gekregen door de anti blafband scan. De anti blafband werkt goed. Trillen is bij mijn hond al voldoende.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
onlinehondenspeciaalzaak.nl

J. van Leeuwen beoordeelde op 2018-10-14

Een aanbeveling van een tevreden klant

onlinehondenspeciaalzaak.nl

Anneke beoordeelde op 2018-10-13

Top bedrijf. Super service!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
onlinehondenspeciaalzaak.nl

Gerda beoordeelde op 2018-10-13

Snelle levering, en goede service.

onlinehondenspeciaalzaak.nl

Richard Bleker beoordeelde op 2018-10-13

Hele fijne webwinkel en men geeft er eerlijk en goed advies. Professioneel, vakkundig en zorgen voor snelle levering. TOP!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
onlinehondenspeciaalzaak.nl

Danielle Stavast beoordeelde op 2018-10-09

Problemen gehad met mijn duo riem en nu word er twee nieuwe riemen opgestuurd omdat het voor mijn honden niet werkte.
Super blij mee

onlinehondenspeciaalzaak.nl

Jan Klinkert beoordeelde op 2018-10-05

SUPER tevreden ben ik met de service van dit bedrijf.
Heb hier 2 bestellingen gedaan.
Eerst de trainingsband OHS 38.
Deze werkt echt perfect en ben hier uiterst tevreden mee.
Kan deze echte aanbevelen.

Daarna heb ik voor mijn Teckeltje een anti-blaf band aangeschaft.
Deze werkte niet goed bij mijn hondje.
Na contact via de klantenservice werd dit buitengewoon goed opgelost.
Mijn email berichten werden supersnel beantwoord en mijn probleem werd supergoed opgelost met een ander apparaat.

Bij dit bedrijf is echte klantgerichte goede service aanwezig.

Ben Geweldig blij hiermee en kan dit bedrijf zeker aan iedereen aanbevelen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
onlinehondenspeciaalzaak.nl

Judith Piers beoordeelde op 2018-09-18

Na ontvangst van mijn bestelling bleek een onderdeel defect te zijn, meteen gebeld en binnen een uur kreeg ik de melding dat de bestelling opnieuw verzonden wordt! Topservice!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.