Prins Frederiklaan 44
3818KD AMERSFOORT

8,6

Judith Piers beoordeelde op 2018-09-18

Na ontvangst van mijn bestelling bleek een onderdeel defect te zijn, meteen gebeld en binnen een uur kreeg ik de melding dat de bestelling opnieuw verzonden wordt! Topservice!!!

Jo Huntjens beoordeelde op 2018-09-18

Ik had produkt 2 weken in huis en bij gebruik was alles ok. Opeens een probleem. Werkte niet op zaterdagmiddag. Meteen een bericht gestuurd. 2 uur later email retour met tips om op te lossen...helaas niet gelukt. Toen email ontvangen dat maandag opgelost wordt. Maandagmorgen 09.30 tel ontvangen...een nieuw onderdeel wordt onmiddellijk toegezonden. En ja, dinsdag 12.00 uur nieuw vervangend produkt in huis. Alle31s werkt weer prima. Bedankt voor begrip en superservice. Jullie hebben nu een nieuwe klant erbij. Grote pluim.

Daisy beoordeelde op 2018-08-27

Ik had een blafband ohs13 besteld, ik heb hem 2 keer voelen trillen daarna nadat ze blafte deed hij niks meer. Voor me andere hond had ik de ohs26 besteld. Deze doet het heel erg goed ben er tevreden over. Ik heb een mailtje gestuurd en binnen een paar uur kreeg ik antwoord dat ze me tegemoet wilde komen dat ik de ohs26 waar ik wel tevreden over was op wilde sturen en ik hoefde maar 9 euro te betalen ervoor. Wat een topservice dit!

Henk Geurtsen beoordeelde op 2018-08-26

Fijne winkel, groot assortiment , goede prijs/kwaliteit, en prima klantvriendelijke helpdesk
Wij kunnen de shop aan eenieder aanraden die een trainingshalsband zoekt

tamara beoordeelde op 2018-08-09

had eerst raad gevraagd en heb ik gekregen .
snelle service en goed in gepakt !!
wij zijn zeer tevreden en het werkte al van dag 1 :) :)

Monique beoordeelde op 2018-08-06

Super service! Produkt (trainingsband voor 2 honden) had ik snel in huis, was heel netjes verpakt en zag er goed uit. Gelijk gebruikt bij de honden en het werkt ook goed! Ik was de kortingscode vergeten in te vullen, maar na 1 mailtje werd mij de korting alsnog gegeven. Fijne service, echte aanrader!

Irene beoordeelde op 2018-08-01

Een perfecte service. Bij een storing werd er snel en zorgvuldig gehandeld en werd het apparaat meteen vervangen.
Erg snelle reactie op mail!!
Kortom top service!!

Madelijn beoordeelde op 2018-07-27

Eerste band werkte (bij ons) niet goed. Keurig, snel en coulant opgelost. Absolute aanrader - zowel de anti-blafband als deze webwinkel.

Reactie van onlinehondenspeciaalzaak.nl:
Dank u wel. Wij zijn blij dat u tevreden bent

Dirk beoordeelde op 2018-07-15

Onze hond is echt gebaad bij de nieuwe trainingsband en hulde voor het klantenservice team. Ik had wat vragen en ze waren zeer behulpzaam met beantwoorden van de vragen die ik had. Ik raad de site iedereen aan die een blafband of trainingsband zoekt!

Mary beoordeelde op 2018-07-15

Heel professioneel, klant en oplossings gericht. Weet waar ze over praten. Zeer tevreden met de blafband OHS 130, werkte al binnen een week. Onze jack russel blaft niet meer als we weg zijn.

Monique beoordeelde op 2018-07-11

Zeer blij met met de blafband en de buren ook. Na telefonisch informatie gevraagd welke band het beste voor mijn keeshondje geschikt was is hun aanbeveling zeer goed geweest. Ze vragen goed hoe de situatie is, hoe zwaar en groot mijn hond was en wat ik graag wilde. Heel proffesioneel, ze weten echt waar ze het over hebben.

Marianne beoordeelde op 2018-07-11

Heb hier een traingsband besteld voor mijn herder en ben zeer tevreden. Er staat op de site dat ze nieuwe type trainingsbanden hebben in hun assortiment en dat kun je wel zien. Netjes in hun eigen verpakking en duidelijke beschrijving erbij. Top bedrijf en zeer proffesioneel die ook telefonisch je te woord staan.

West-Friesland beoordeelde op 2018-06-14

Levering was goed, jammer dat het product niet naar behoren werkt. Deze word weer teruggestuurd.

Reactie van onlinehondenspeciaalzaak.nl:
beste West Friesland, wij betreuren het dat het product niet naar behoren werkt, maar als u bij dit had laten weten aan de klantenservice waren we zeker tot een oplossing gekomen, want een product kan best een keer niet goed zijn maar dat lossen we uiteraard graag samen met u op. Wij horen u dus graag

Barry S. beoordeelde op 2018-03-06

Goed product snelle levering erg tevreden.

Sandra beoordeelde op 2018-02-20

Goede produkten, snelle service en zeer klantvriendelijk!
Heb een traningshalsband voor grote honden - 1000 meter, OHS 59 aangeschaft en die doet het perfekt. Hond reageert goed op de signalen. Hij blijft nu bij me in de buurt. (Mijn hond liep weg achter paarden en fietsers aan) Traningsband is alleen om mee te trainen en niet om continue om te hebben!

Cobie Aaftink beoordeelde op 2018-02-07

Miskoop. Gebrekkige dokumentatie. Apparaat schakelt niet uit bij verwijdering. Geen trilling en geen geluid. Ergo geen effect.

Beste mevrouw Aaftink,
wij betreuren het dat u een slechte ervaring heeft met een van onze producten. Voordat u dit met een ster beoordeelde had u ook eerst even met ons contact kunnen zoeken, want de oorzaak dat het apparaat niet werkt (bij uw hond) kan heel simpel zijn. Zo dient u zorgvuldig de batterijen aan de zijkant vastpakken, en niet aan boven en onderkant want dan zijn ze ontladen en werkt het apparaat niet.
Wij hadden heel graag met u vooraf in contact geweest en hadden dit meteen opgelost met u. Want Service staat hoog in ons vaandel.

M van Raaij beoordeelde op 2018-02-01

Snelle levering echter beknopt gebruikshandleiding

turksma beoordeelde op 2018-01-29

Gisteten bestelling geplaatst geen track en tracé code kan mijn pakket niet eens volgen weet niet eens of het vandaag aankomt of door wie het bezorgd.. Eenmaal en nooit neer

Reactie van onlinehondenspeciaalzaak.nl:
beste mevr Turksma, er is een storing geweest in de track en trace, net zoals de banken storingen. Hierdoor heeft u geen track en trace code kunnen ontvangen. Hiervoor onze excuses. Uw pakket is vandaag verzonden naar u. Het pakket wordt verzonden via postNL en we hebben speciaal voor u een track en trace code kunnen bemachtigen : 3SOPKA7015608.
Wij betreuren dat u door deze storing geen code mocht ontvangen en daardoor buiten onze schuld een negatieve beoordeling geeft.

Yf Kersten beoordeelde op 2018-01-29

super snelle levering en een uitstekend product ontvangen... het hielp al vanaf dag 1 dus iedereen blij :)

Elly Bonnes beoordeelde op 2018-01-26

Prima service snelle levering .