oostzee 18
3825WE AMERSFOORT

8,6

Barry S. beoordeelde op 2018-03-06

Goed product snelle levering erg tevreden.

Sandra beoordeelde op 2018-02-20

Goede produkten, snelle service en zeer klantvriendelijk!
Heb een traningshalsband voor grote honden - 1000 meter, OHS 59 aangeschaft en die doet het perfekt. Hond reageert goed op de signalen. Hij blijft nu bij me in de buurt. (Mijn hond liep weg achter paarden en fietsers aan) Traningsband is alleen om mee te trainen en niet om continue om te hebben!

Cobie Aaftink beoordeelde op 2018-02-07

Miskoop. Gebrekkige dokumentatie. Apparaat schakelt niet uit bij verwijdering. Geen trilling en geen geluid. Ergo geen effect.

Reactie van onlinehondenspeciaalzaak.nl:
Beste mevrouw Aaftink,
wij betreuren het dat u een slechte ervaring heeft met een van onze producten. Voordat u dit met een ster beoordeelde had u ook eerst even met ons contact kunnen zoeken, want de oorzaak dat het apparaat niet werkt (bij uw hond) kan heel simpel zijn. Zo dient u zorgvuldig de batterijen aan de zijkant vastpakken, en niet aan boven en onderkant want dan zijn ze ontladen en werkt het apparaat niet.
Wij hadden heel graag met u vooraf in contact geweest en hadden dit meteen opgelost met u. Want Service staat hoog in ons vaandel.

M van Raaij beoordeelde op 2018-02-01

Snelle levering echter beknopt gebruikshandleiding

turksma beoordeelde op 2018-01-29

Gisteten bestelling geplaatst geen track en tracé code kan mijn pakket niet eens volgen weet niet eens of het vandaag aankomt of door wie het bezorgd.. Eenmaal en nooit neer

Reactie van onlinehondenspeciaalzaak.nl:
beste mevr Turksma, er is een storing geweest in de track en trace, net zoals de banken storingen. Hierdoor heeft u geen track en trace code kunnen ontvangen. Hiervoor onze excuses. Uw pakket is vandaag verzonden naar u. Het pakket wordt verzonden via postNL en we hebben speciaal voor u een track en trace code kunnen bemachtigen : 3SOPKA7015608.
Wij betreuren dat u door deze storing geen code mocht ontvangen en daardoor buiten onze schuld een negatieve beoordeling geeft.

Yf Kersten beoordeelde op 2018-01-29

super snelle levering en een uitstekend product ontvangen... het hielp al vanaf dag 1 dus iedereen blij :)

Elly Bonnes beoordeelde op 2018-01-26

Prima service snelle levering .

Anouk Vandervelde beoordeelde op 2018-01-26

Apparaat geeft alleen een trilling.

Akita beoordeelde op 2018-01-25

Product zoals beschreven en snelle levering!

Ann Vanspringel beoordeelde op 2018-01-22

Goede en snelle service en niet duur.

Eke Beukema beoordeelde op 2018-01-20

Vlot het bestelde geleverd.

Gerlinda Klompmaker beoordeelde op 2018-01-20

Snelle levering. De volgende dag al in huis.

Jeannet Smulders beoordeelde op 2018-01-18

nvt

Tiny Vansumere beoordeelde op 2018-01-18

snelle levering

A Gros beoordeelde op 2018-01-18

Goede service, had 2 artikelen besteld maar zat maar 1 artikel in de verpakking. mailtje gestuurd en het 2e artikel werd na gestuurd was binnen 2 dagen binnen. super!!

Natascha Filipsek beoordeelde op 2018-01-18

Levertijd top! 👍🏻 Maar product werkt niet optimaal zoals in de omschrijving staat,werkt zelf op de hondenschool privé begeleiding op 4 van de 5 honden niet ! Enkel op de kleine hond werkte het dus max voor die band kwa gewicht hond is 20kg.

S Markerink beoordeelde op 2018-01-15

Prima product, super snelle levering en goed op de hoogte gehouden m.b.v. Track&Trace. Hartelijk dank!

ben wessels beoordeelde op 2018-01-14

snelle levering

Gerben Veenenan beoordeelde op 2018-01-14

Product is snel geleverd

Anne Wierucki beoordeelde op 2018-01-13

Heel snel geleverd in belgië! De dag na bestelling al en produkt goed uitgelegt op de website! Uiterst tevreden!