Waver 13
5711 LR Someren

9,1

2016

Pieters beoordeelde op 2016-09-22

Heel tevreden! Prima scheermes inclusief voldoende mesjes. Levering zelf naar de UK waar ik tijdelijk verblijf. Just perfect :)

silvan glorie beoordeelde op 2016-06-28

Snelle levering en voor de prijs een redelijk scheermes. Bouwkwaliteit kan beter en het scheermes begint al na één week te roesten...niet kopen dus

Reactie van openscheermes.nl:
Beste Silvan

Wij zijn niet bekend met roestproblemen, u bent dan ook de eerste die dit meld.
Wij hebben uw email direct beantwoord dat wij dit scheermes graag vervangen en u compenseren voor het ongemak. Tot op heden hebben wij geen reactie van u mogen ontvangen.

Wilt u nogmaals contact met ons opnemen via info@openscheermes.nl

Team openscheermes.nl

Debora beoordeelde op 2016-03-24

Heel erg blij met de snelle service was de volgende dag al in huis.

Emil de wolf beoordeelde op 2016-01-09

Prima service
Zondag 3/1/2016 besteld en op dinsdag in huis
Het scheermes ziet er stevig een aanraden

Hermans beoordeelde op 2015-10-08

Scheermes gisteren besteld en nu al in huis! eerste keer scheren is wat lastig maar met de handleiding van openscheermes.nl is het prima te doen

TEVREDEN beoordeelde op 2015-07-15

Snelle, service. Zeer tevreden over het product. Zeker een aanrader voor mensen die van scheren een moment willen maken.

Joop beoordeelde op 2015-07-05

In een woord fantastich. een dikke 10.
Deze firma zegt wat ze doet en doe wat ze zeggen.

Nick beoordeelde op 2015-07-05

Prijs kwaliteit / kwaliteit erg goed! En snelle levering

Harold beoordeelde op 2015-06-18

Eenvoudige, duidelijke site. Binnen een dag geleverd en voordelig in aanschaf.
Aanrader

Franky beoordeelde op 2015-06-17

Volgende dag in huis.

Vera van Zantvoort beoordeelde op 2015-06-05

Levering was inderdaad de volgende dag. Mijn man is heel blij met zijn cadeau, wil niet meer terug naar wegwerpmesjes.

Erik beoordeelde op 2015-06-04

Goede prijs en snelle levering, alleen niet de volgende dag in huis zoals beloofd.

Pim beoordeelde op 2015-03-31

Reda beoordeelde op 2015-03-31

(sorry voor mijn Nederlands, ben van Duitse afkomst) Wel tevreden met de kwaliteit van het product. Het enige wat opvalt was dat de levering niet direct een dag later volgde, maar pas twee dagen later. Daarbij heb ik wel voor 5 uur op de dag die bestelling geplaatst. Maar een dag later zou voor mij niet zo erg zijn. In totaal 5 van 5 en alleen bij de Levertijd 4 van 5 stars. :)

Michael beoordeelde op 2015-03-30

Nu mijn scheermes al bijna een week in gebruik. Het vraagt zeker wat oefening maar scheert dan wel goed glad! De levertijd was zoals beloofd keurig. Het mesje voelt goed aan en naar mijn mening het geld zeker waard.

Tommie Gielis beoordeelde op 2015-03-30

Eerste keer iets besteld en ben zeer tevreden, in een woord geweldig.

Johan V. beoordeelde op 2015-02-05

op 18-1-2015 een bestelling gedaan bij Openscheermes.nl Bestelling netjes binnen gehad, een week later de mal gehad van Stichting Webwinkel Keur.

Met het volgende :

U heeft recentelijk een bestelling bij openscheermes.nl gedaan en wij zijn geïnteresseerd naar uw ervaring! Deel uw ervaring met toekomstige klanten, zodat ook zij in de toekomst weten waar openscheermes.nl voor staat. Het delen van uw ervaring is erg simpel en kost slechts 1 minuut. Je hoeft het order nummer niet perse in te vullen. Wanneer je een ervaring ingevuld hebt en een mailtje stuurt naar info@openscheermes.nl zullen we jou nog 10 extra mesjes opsturen, geheel gratis!

Dus ook weer een mailtje naar info@openscheermes.n gestuurd voor 10 extra scheermesjes, want ik ben natuurlijk een echte Nedelander en wat je gratis kan krijgen, moet je niet laten liggen.

Jammer genoeg is het nu 5-2 -2015 en ik heb nog steeds geen extra scheermesjes of een terug koppeling van Openscheermes mogen ontvangen.

Beetje jammer.

Johan V. beoordeelde op 2015-01-24

Snelle levering, degelijk scheermes, scheert ook goed met de bijgeleverde mesjes.

R.Rietvelt beoordeelde op 2015-01-18

Zoals beloofd binnen 1 werkdag in de brievenbus, met kwaliteit...

Frederik-Jan beoordeelde op 2015-01-16

Zeer degelijk product. Vereist wel enige oefening voor het gebruik; ik heb al enkele keren nagenoeg mijn kin dan wel mijn adamsappel verloren. Een blokje aluin is geen overbodige luxe! Verder werd aan de belofte de volgende dag te leveren niet voldaan. Het kostte bij mij drie dagen.