klokhuislaan 6
9201JE drachten

8,3

AH beoordeelde op 2019-04-21

Ik krijg nog steeds natte voeten in mn schoenen. Jammer dat ik gelijk 3 potjes heb besteld. Niet wat ik ervan verwachtte, had hoop door alle positieve reviews maar helaas weer geen wondermiddel!

Jasper Reefhuis beoordeelde op 2019-04-21

Arlette Van den Brande beoordeelde op 2019-04-20

Nancy Giesen beoordeelde op 2019-04-20

Product werkt al na 1 x gebruikt te hebben. Super pedifris.

Ron van der Pijl beoordeelde op 2019-04-20

F.J. Holleman beoordeelde op 2019-04-20

Tommy Groen beoordeelde op 2019-04-20

Robert van de Geer beoordeelde op 2019-04-20

Maurice Smit beoordeelde op 2019-04-20

Werd snel geleverd, en werkt al na 1 dag.

ja dees beoordeelde op 2019-04-18

Besteld en heel snel ontvangen.

Annemarie Wagenmans beoordeelde op 2019-04-18

A Ziermans beoordeelde op 2019-04-18