foswerd 25
9202AX drachten

8,2

Frank Tronco beoordeelde op 2018-08-20

Bij ontvangst van het product wist ik niet date het poeder was.

Wel moet ik bekennen dat het idd al na 2 dagen je verschil begon te merken. Super goed

Minpunt is hierbij wel dat je sokken (van mij zwart) een beetje wit worden van dat poeder.

Tot nu toe top product.

JC Bastiaans beoordeelde op 2018-08-20

Martin Kapel beoordeelde op 2018-08-20

Marc Jongbloed beoordeelde op 2018-08-18

Ik gebruik het product al 2 weken en heb geen last meer van zweet voeten

Reactie van pedifris:
Beste Marc,

wat fijn om te horen dat je van jouw probleem bent verlost!
Tip: Zodra je klachten zijn verdwenen kan je stoppen met de kuur.
In de meeste gevallen is een enkele kuur/behandeling voldoende om van stinkvoeten en zweetvoeten af te komen. Je moet dan natuurlijk wel al je schoeisel hebben behandeld.

Nog bedankt voor je review en..... geniet van je herboren voeten en schoenen!

mvg,

Marcel Clerc beoordeelde op 2018-08-13

Voorlopig werkt het

Janine Stoter beoordeelde op 2018-08-10

Martine Luiten beoordeelde op 2018-08-09

Snelle levering. Heel prettig dat het door de brievenbus paste! Het spul werkt al voelt het wel raar aan en heb je grappige witte tenen als je je schoenen uittrekt.

Reactie van pedifris:
Hallo Martine, fijn om te horen dat je geholpen bent!
De witte tenen kan je voorkomen door iets minder poeder in je schoenen te strooien.
Voordeel hiervan is ook dat je langer met je potje doet.

Nog dank voor je reactie!

mvg,
Team PediFris®

Hans Hoogendijk beoordeelde op 2018-08-09

Nu een paar keer gebruikt en het helpt

Silas Erhan beoordeelde op 2018-08-08

Edwin Carton beoordeelde op 2018-08-08

Aw Stam beoordeelde op 2018-08-08

Ina Prakken beoordeelde op 2018-08-07

Snelle levering, uitstekend product. Met een temperatuur van 36 graden, amper zweetvoeten.

Ria Kruitbosch beoordeelde op 2018-08-06

Misschien moet ik het product nog wat langer gebruiken , 3 dagen in mijn werkschoenen gedaan, bijna geen resultaat , hoop dat er verbetering komt !

Marcel Scherjon beoordeelde op 2018-08-06

Anoniem beoordeelde op 2018-08-05

Snel geleverd en het product werkt ook nog.. Na lang zoeken eindelijk iets gevonden. Iig voor korte termijn want ik heb hem nog niet zo lang.