foswerd 25

Dennis Sprokholt beoordeelde op 2018-10-19

J Vogelzang beoordeelde op 2018-10-19

E Willemsen beoordeelde op 2018-10-17

Sander Vermaas beoordeelde op 2018-10-17

Na ruim n week en twee doosjes verder heb ik wel het idee dat het product de erge stank doet verminderen. Echter blijven mijn voeten nog steeds heel erg zweten.

Ik kijk het nog even aan maar moet eerlijk bekennen dat ik op dit moment niet voor €25,- per maand met jullie product zal verdergaan.

Mvg Sander Vermaas
T:06:26898919

Merel Bos beoordeelde op 2018-10-16

J Leusink beoordeelde op 2018-10-16

Job Vries beoordeelde op 2018-10-14

Mona Fransen beoordeelde op 2018-10-14

Snelle levering. Product werkt prima!!

Reina Landman beoordeelde op 2018-10-13

Guido Tigchelaar beoordeelde op 2018-10-13

Kim Van heusen beoordeelde op 2018-10-12

Na een hele dag staand werk verrichten eindelijk geen vermoeide voeten meer geen last van eelt meer en stank. Het lost alle problemen in 1 keer op top product­čĹŹ

Banen - visser beoordeelde op 2018-10-10

Perfect resultaat !

Carla beoordeelde op 2018-10-09

Inderdaad frisse schoenen! Alleen lost het poeder niet helemaal op, het blijft onder je sokken plakken waardoor je bij de eerste stappen witte afdrukken op de vloer achterlaat.

Reactie van pedifris:
Hoi Carla,

Fijn om te horen dat PediFris® je heeft kunnen helpen om van je stinkende voeten en schoenen af te komen.
Even over de witte afdrukken, deze zijn het gevolg van te veel poeder in je schoeisel.
Dus je kunt zuiniger aan doen met het middel waardoor je nog langer met je potje kunt!

mvg,
PediFris®

Marielle Teunissen beoordeelde op 2018-10-09

Miranda Hortensius beoordeelde op 2018-10-09

2 x gebruikt in kaplaarzen. Geen natte stinkvoeten gekregen dus Lijkt prima te werken!

Jan Vianen beoordeelde op 2018-10-09

J Palmers beoordeelde op 2018-10-07

Diana Boer beoordeelde op 2018-10-05

Jordy Kramer beoordeelde op 2018-10-05

Snel bezorgd, de werking is prima. Wel aan de prijzige kant, maar gelukkig werkt het wel.

Sando Grevelt beoordeelde op 2018-10-05

Verwachten er niet zo veel van had van alles al geprobeert.
Dacht laat ik het toch maar keer proberen na 3 dagen eindelijk die kaas lucht weg. Ben bouwvakker dus loop de hele dag in gesloten schoenen.

Maar mensen het werkt echt