foswerd 25

8,8

Aad Oosterbaan beoordeelde op 2018-02-24

Weer optijd geleverd

Jos Vliet beoordeelde op 2018-02-19

Doet wat het moet doen uitstekend spul ! Gebruik het nu 3 dagen en me klachten worden zeker minder

Boy Bun-Jonk beoordeelde op 2018-02-18

Nu een paar dagen gebruikt en ik merk al verschil

Aad Oosterbaan beoordeelde op 2018-02-16

Snel bezorgd en het werkt gelukkig heel goed !

C R beoordeelde op 2018-02-13

Het lijkt te werken....geur/stank is na een week aanzienlijk minder!

Dinie beoordeelde op 2018-02-11

Ik gebruik pedifris nu 1 week en merk nu al verschil.

Meekes beoordeelde op 2018-02-10

Werkt niet.

Reactie van pedifris:
Hallo Meekes,

Jammer dat je niet bent geholpen.
Graag zouden wij in contact komen met je om te kijken of dit alsnog wel gaat lukken.

Onze klantenservice zal contact met je opnemen.

mvg,
PediFris

Paul Refos beoordeelde op 2018-02-02

Heel te vreden doet wat het belooft kan nu mijn schoenen in huis uit doen zonder dat iemand over zijn nek gaat.

Stijn beoordeelde op 2018-01-31

Heel tevreden! Snelle levering en een super service!! Omdat ik al een keer eerder een bestellen deed van 1 potje, en afgelopen week een bestelling deed van 2 potjes (omdat het product echt werkt) kreeg ik er een derde gratis bij! Omdat ze in het systeem terug zagen dat ik eerder al een bestellen had gedaan en dus nu de korting kreeg van wanneer je er 3 neemt! Ik ben hier erg blij mee en kan het product aanraden!

Bedankt voor de goede service!

Kristof Debruyne beoordeelde op 2018-01-27

Snelle levering en het werkt echt wel na paar dagen ! zalig ! :) Pedifris is zeker aan te raden. A+++++

Michel Egmond beoordeelde op 2018-01-20

Ben heel tevreden vind alleen kwa prijs dat er weinig in zo n pot zit maar verder.goed product

Ruud Van der kop beoordeelde op 2018-01-19

Doet helemaal niks tot nu toe.

Reactie van pedifris:
Hallo Ruud,

jammer dat je niet tevreden bent over ons product.
Ik heb nog even een vraag:

Heb je het product dagelijks gebruikt? Want het is wel va belang dat dit gebeurt omdat anders de voet en schoen niet volledig bacterie en schimmel vrij zijn.
Graag willen wij wel tot een oplossing komen dus jouw feedback is voor ons erg van belang.

Graag zouden wij nog met je in contact komen om deze kwestie tot een goed einde te brengen.

mvg,
PediFris

Peter Baars beoordeelde op 2018-01-14

Na 3 maanden nog steeds tevreden.

Jan Rijt beoordeelde op 2018-01-09

Na een aantal keer geheel stankvrij super spul

Sylvain Houtmeijers beoordeelde op 2017-12-29

Te duur voor de hoeveelheid die je ervoor krijgt.
Maar voor de rest doet het wat moet....

Chris Slot beoordeelde op 2017-12-23

Ben momenteel op vakantie in Spanje. Heb de order geplaatst en mijn zoon in Nederland zei me dat de levering de volgende al werd ontvangen. Chapeau !

Michel Faber beoordeelde op 2017-12-12

Bezorging was snel en gebruik het pas 3 dagen en merk nu al verschil. Topmiddel

Sandra Mierlo beoordeelde op 2017-12-09

Snel geleverd en werkt goed en snel
Na een paar dagen direct al resultaat
Geen stinkende voeten meer

Michael Bolle beoordeelde op 2017-12-06

ben zeer tevreden met dit product.

Ruben beoordeelde op 2017-12-03

Lange tijd last gehad van ongewenste geur die van mijn voeten afkwam. Dit middel werkte bij mij al na 2 of 3 dagen! Ik ben jullie zeer dankbaar. Durf nu overal mijn schoenen uit te doen zonder dat ik mezelf zorgen maak dat iemand mijn voeten ruikt. Top! De bezorgdatum kwam alleen niet overheen. Het kwam een dag later binnen dan gepland maar dat was verder geen probleem voor mij.