foswerd 25

Werkt al na 3 dagen.

Jan Roelofs beoordeelde op 2018-05-23

Snelle levering prima

Raymond Vaassen beoordeelde op 2018-05-22

Werkt na paar dagen al duidelijk na een week geen stank meer heerlijk !

Jan Dobbe beoordeelde op 2018-05-16

Ik merkte het de eerste dag al dat de stank minder werd ik raad het iedereen aan

Desiree Schellingerhout beoordeelde op 2018-05-15

Merk weinig verschil

B Jong beoordeelde op 2018-05-10

Het product werkt niet voor mij. Ik gebruik het nu ruim een week maar helaas geen enkele verbetering.

Hallo B Jong,

spijtig om te horen dat het product niet het beoogde resultaat heeft behaald voor jou.
Wij zien het liefst tevreden klanten, daarom zal onze klantenservice zal contact met je opnemen om kijken wat we voor je kunnen betekenen.

team PediFris

Susanne Meijer beoordeelde op 2018-05-08

Ik gebruik Pedifris nu een week en merk zeker verschil! Het probleem is echter nog niet verholpen.

Adriette Peters beoordeelde op 2018-05-07

Ik mag mijn schoenen nu weer binnen zetten hihihi. Ik heb heel erg zweetvoeten daardoor moet ik het wel bijna om de dag in de schoenen strooien maar geen probleem hoor werkt perfect.

Jan Freke beoordeelde op 2018-05-07

Levering was ok.
Inhoud van potjes is maar de helft,
Het spul wat er in zit volgens etiket 30 gr acidum boricum (boorzuur).
Erg prijzig als ik dit vergelijk met soortgelijke sites die dit spul verkopen.
Werking is overigens prima.

Sam Steen beoordeelde op 2018-05-04

Prettig product die zeker zijn werk doet. Ik merk vooruitgang!

Chris Vos beoordeelde op 2018-04-23

Als het serieus weg blijft dan is het een top product

Gerard Wolters beoordeelde op 2018-04-21

Duur product en geen enkel effect

Hallo Gerard,

Wij vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met ons product.
Na het weekend zal onze klantenservice trachten contact met je op te nemen om te kijken of we alsnog een oplossing voor je kunnen vinden.

Team PediFris

RGM Wel beoordeelde op 2018-04-19

Prima en snel bezorgd

T. Schotanus beoordeelde op 2018-04-16

de geur verdwijnt enigszins maar niet genoeg.
3 kleine potjes nu gebruikt, voor maar 2 paar schoenen.
Hopelijk blijft de geur nu enigszins weg.
in verhouding vind ik het heel duur.
De service vind ik wel heel goed.

Anoniem beoordeelde op 2018-04-13

Merk 0 verschil

Reactie van pedifris:
Wij vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met ons product.
Na het weekend zal onze klantenservice trachten contact met je op te nemen om te kijken of we als nog een oplossing voor je kunnen vinden.

Team PediFris

Dennis beoordeelde op 2018-04-13

Gebruik het nu een week en het werkt echt! Kan mijn sneakers weer met een gerust hart uittrekken in gezelschap :-)
Wel een klein potje dus bestel ee meteen maar 2.

Henny Hoogendoorn beoordeelde op 2018-04-12

Had het heel snel in huis en na een paar dagen merkte ik het verschil al alleen jammer dat er zo weinig in zit

Dirk Vrande beoordeelde op 2018-04-11

zeer matig. Heb het 8 dagen gebruikt en nauwelijks verbetering.

Remco Drenth beoordeelde op 2018-04-09

Ik zie verbetering bij het gebruiken van Pedifris. Ik vraag mij alleen af of het effect ook aan blijft houden op het moment dat ik straks Pedifris een tijdje niet gebruik, afwachten. Daarom tot dusver een goed

Sander Heijdemann beoordeelde op 2018-04-09

Ik heb het nu 10 dagen gebruikt en mijn zweetvoeten zijn wel iets minder, over is het nog niet. Mijn potje is wel op nu, ga er nog 1 bestellen om te kijken of het bij mij gewoon langer duurt voordat het helemaal werkt.