klokhuislaan 6

jan molsbergen beoordeelde op 2019-06-20

Luc Swolfs beoordeelde op 2019-06-20

Raymond Vaassen beoordeelde op 2019-06-20

Irene beoordeelde op 2019-06-19

Net pas mee begonnen, dus kan nu nog niet zeggen of het werkt

Inge Wachters beoordeelde op 2019-06-19

Sandra Voogt beoordeelde op 2019-06-19

Product is perfect. Stinkschoenen die die niet meer stinken na gebruik van Pedifris. En al vrij snel resultaat. Zeer blij met deze oplossing van poeder. Geen dikkige creme aan je vingers maar gewoon makkelijk poeder.
Ik vind het wel erg prijzig want je bent er snel doorheen als je meerdere schoenen moet aanpakken. Dan ook nog met de verzendkosten erbij is het wel heel prijzig in totaal. Anders had ik een uitstekend gegeven!

Wendy Koopman beoordeelde op 2019-06-19

Daniel Hazewinkel beoordeelde op 2019-06-18

Het werkt niet zo als het staat aangeschreven als ik savonds mijn werkschoenen uit doe is het nog het zelfde maar met normale schoenen wekt het wel enigsinds

Hilde Wautraets beoordeelde op 2019-06-18

Frans van den Tillaart beoordeelde op 2019-06-18

Geweldig product, werkt goed, past in briefenbus dus hoef er niet voor thuis te zijn, weg geurtjes en droge voeten top ..

Joanne Van Scheijen beoordeelde op 2019-06-18

Mijn zoon had echt ernstige zweetvoeten dat je hem al van verte kon ruiken dat die er aan kwam. Mensen werden er echt misselijk van. Nu na een aantal weken pedifris te hebben gebruikt is iedereen blij want hij heeft nergens meer laat van. Top spul !!!!

Dillen Cornet beoordeelde op 2019-06-17

T Froma beoordeelde op 2019-06-17

Bij lange werkdagen zweten mijn voeten nog steeds

Saskia Drenth beoordeelde op 2019-06-17

Eric Laqueuille beoordeelde op 2019-06-17

Wilma V Vliet beoordeelde op 2019-06-17

Allen De Vries beoordeelde op 2019-06-17

Robert Paul van Wijngaarden beoordeelde op 2019-06-16

Na een dag of drie al flinke verbetering en binnen een week zo goed als van mijn probleem af. Pedifris levert snel en doen wat ze zeggen. Een absolute aanrader!

Malek Saado beoordeelde op 2019-06-16

Pedifris is de beste oplossing voor stinkschoenen en voeten ik gebruik het product nu een half jaar ongeveer binnen een week is de geur weg.

Vincent Wijn beoordeelde op 2019-06-16

Heeft mij met hyper hydrose plantaris (extreme zweetvoeten) niet geholpen helaas. Mocht de 2 onaangebroken potjes wel retourneren dus dat was netjes van pedifris.