klokhuislaan 6

8,3

Aykut Ekmen beoordeelde op 2019-02-17

Wilco Holleboom beoordeelde op 2019-02-16

Joep Braas beoordeelde op 2019-02-16

Product helpt zeer goed, en dat voor een relatief lage prijs

Stefan Veldhuis beoordeelde op 2019-02-16

jochem zweverink beoordeelde op 2019-02-15

Baukje Nijdam beoordeelde op 2019-02-15

Fantastisch goedje! Jarenlang m’n schoenen moeten weg doen na een jaar omdat ik hele erge zweetvoeten had. Nu ik dit gebruik heb ik geen last meer van stinkende schoenen.

Linet Breederland beoordeelde op 2019-02-15

Prima! Heel snel gegaan.

Bas Van Iperen beoordeelde op 2019-02-14

Ralph Rosman beoordeelde op 2019-02-14

M Veldhoven beoordeelde op 2019-02-13

Bram Bonne beoordeelde op 2019-02-13

Marijn Prins beoordeelde op 2019-02-12

Voor iemand die elke 3 maanden weer nieuwe schoenen moest kopen omdat de geur niet te doen was, ben ik ontzettend verrast. Voor het eerst heb ik geen last meer van de zweetgeur na lange werkdagen en zelfs de geur is in oude schoenen weggegaan!
Had ik dit maar eerder ontdekt!

Paul Dijlgraaf beoordeelde op 2019-02-12

Tot zover werkt het super

Daan Wildt beoordeelde op 2019-02-10

Mireille Weert beoordeelde op 2019-02-10

Heel goed echt wonderen. Maar hoe lang moet je het gebruiken? Moet je het elke dag gebruiken?

Reactie van pedifris:
Hallo Mireille,

Dank voor je review.
Zodra de stank verdwenen is en je al je schoenen hebt behandeld kun je stoppen met het gebruik van PediFris®

mvg
PediFris®

Ben Stenders beoordeelde op 2019-02-09

B Hoogakker beoordeelde op 2019-02-06

Binnen een week was onze zoon van zijn zweetvoetn en rook het fris in huis. :-)

Elke Wennekers beoordeelde op 2019-02-05

Supersnelle levering. Product doet wat het zegt.

Tjitty Stork beoordeelde op 2019-02-04

Stephan Van Houten beoordeelde op 2019-02-04