klokhuislaan 6

Asli Yar beoordeelde op 2018-12-12

Anita Weber beoordeelde op 2018-12-10

Erik Hendrix beoordeelde op 2018-12-09

John Camu beoordeelde op 2018-12-08

Product gekocht voor een collega die al jaren last heeft van zweet en stink voeten. Na 3 dagen heeft hij geen zweet en stink voeten meer. Het is een geweldig wondermiddel.

Richard Bakker beoordeelde op 2018-12-08

Eenvoudig bestellen, duidelijkheid over levering, duidelijke uitleg gebruik en vriendelijke klantencontact. Of het ook echt goed werkt, is nu nog te vroeg om te zeggen. Maar eerste indruk is goed..

F.w Kemme beoordeelde op 2018-12-07

Werkt perfect
Erg makkelijk in gebruik
Supper

Gerrit Korteweg beoordeelde op 2018-12-06

na 3dagen was ik van mijn reuk voeten af top

Willem Landman beoordeelde op 2018-12-03

Geweldig geen zweet voeten meer

Marja Horst beoordeelde op 2018-12-02

snel bezorgd en heel tevreden

Kaoutar Hazali beoordeelde op 2018-12-01

Ik ben oprecht tevreden sinds ik het product heb heb ik geen enkel geur in mijn schoenen love iiittt❤️

Rey beoordeelde op 2018-12-01

Snelle service, binnen 2 dagen zeer effectief, met andere woorden, uiterst tevreden!

Anoniem beoordeelde op 2018-11-29

jos de bruijn beoordeelde op 2018-11-29

Alles zoals verwacht

Bas Streumer beoordeelde op 2018-11-28

Na vier dagen geen verbetering. En dat voor dat peperdure spul?!?!

Reactie van pedifris:
Bas jammer om te horen dat de behandeling met PediFris nog niet het gewenste resultaat heeft behaald. Zoals wij uit je beoordeling kunnen opmaken heb je het 4 dagen gebruikt hebt.
Het kan in sommige (extreme) gevallen voorkomen dat het gewenste effect nog niet na enkele dagen is bereikt. Wij adviseren dan ook om deze periode nog iets te verlengen.

Mocht het zo zijn dat er hierna nog geen resultaat is dan verzoeken wij jou om contact met onze klantenservice op te nemen.

mvg,
Team PediFris®

G.J. Hendriks beoordeelde op 2018-11-24

Harald Tapper beoordeelde op 2018-11-24

Tinz Eierdanz beoordeelde op 2018-11-23

Mijn man had vreselijk zweetvoeten .Niets heeft geholpen
Pedifris is fantastisch geen tranperatie en geen sterk ruikende voeten mee. Eindelijk, zeer blij met dit spul

Jean Bankers beoordeelde op 2018-11-23