Kralingse plaslaan 141
3062CD Rotterdam
+31654777433

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

2015

Rinske veenstra beoordeelde op 2015-12-01

Prachtig leer en uitstekende service!
Snelle levering en snelle antwoorden op eventuele vragen!
Ik ga er zeker weer wat bestellen in de toekomst!

José. beoordeelde op 2015-03-16

Prachtige tas, helemaal naar mijn smaak en wensen gemaakt. Heel prettig geholpen door Cliff.

Barbara Simons beoordeelde op 2014-11-23

Helemaal tevreden! Prachtige tas, zeer snelle levering, netjes verpakt, super service! Tas wordt gemaakt zoals ik het wil tot op het kleinste detail. Ik ben verkocht, er komt zeker een 2e tas!

Elly beoordeelde op 2014-11-22

Ben erg tevreden. Wilde erg graag een blauwe tas, waar veel moeite voor is gedaan. Geweldig!

Jenny Stokkers beoordeelde op 2014-11-22

Perfecte service! Zo had ik het nog niet eerder meegemaakt. Tas aangepast hoe ik het graag wilde

Mirjam beoordeelde op 2014-11-22

Prachtige handgemaakte leren ontwerpen van mooie kwaliteit, de service is geweldig

2014