Kralingse plaslaan 141
3062CD Rotterdam
+31654777433

Daniëlle beoordeelde op 2019-05-27

Moest het kunnen ik gaf een 11/10.
Fantastische handtas, prachtig afgewerkt !

Reactie van pinchetti.com:
Altijd fijn om te horen!

Eddy beoordeelde op 2019-04-29

Cliff heeft weer een prachtig werk gedaan, erg goed kwaliteit, hand gemaakt, snel met perfect afwerkingen, goed tips voor onderhoud en altijd met een fantastische opvang.

Daniëlle De Braekeleir beoordeelde op 2018-12-27

Ik ben bijzonder tevreden met alles wat ik tot nu besteld heb ! De afwerking is altijd perfect en het leer is van een pracht kwaliteit. Een aanrader !

Daniëlle De Braekeleir beoordeelde op 2018-10-04

Ik ben heel tevreden over alle artikelen die ik al besteld heb. Snelle levering, duidelijke info en heel mooie afwerking.

F.W. beoordeelde op 2018-01-07

tevreden

Joop van Nugteren beoordeelde op 2017-12-28

Snel en correct

Rinske veenstra beoordeelde op 2015-12-01

Prachtig leer en uitstekende service!
Snelle levering en snelle antwoorden op eventuele vragen!
Ik ga er zeker weer wat bestellen in de toekomst!

José. beoordeelde op 2015-03-16

Prachtige tas, helemaal naar mijn smaak en wensen gemaakt. Heel prettig geholpen door Cliff.

Barbara Simons beoordeelde op 2014-11-23

Helemaal tevreden! Prachtige tas, zeer snelle levering, netjes verpakt, super service! Tas wordt gemaakt zoals ik het wil tot op het kleinste detail. Ik ben verkocht, er komt zeker een 2e tas!

Elly beoordeelde op 2014-11-22

Ben erg tevreden. Wilde erg graag een blauwe tas, waar veel moeite voor is gedaan. Geweldig!

Jenny Stokkers beoordeelde op 2014-11-22

Perfecte service! Zo had ik het nog niet eerder meegemaakt. Tas aangepast hoe ik het graag wilde

Mirjam beoordeelde op 2014-11-22

Prachtige handgemaakte leren ontwerpen van mooie kwaliteit, de service is geweldig

2014