Maasdijk 29
5308JA Aalst
084-871 7073

9,0

Ivo Meerwijk beoordeelde op 2018-09-22

Bestelling was na drie 4 dagen binnen. Precies zoals op de site stond.

Tom Klinkenberg beoordeelde op 2018-09-02

Snelle levering en perfecte kwaliteit. De goedkoopste prijs die ik kon vinden dus is helemaal perfect. Zeer tevreden!

Michael Bruijnaers beoordeelde op 2018-08-28

Perfecte en snelle levering

sander lebbink beoordeelde op 2018-08-26

Top webwinkel snelle levering en goedkoper dan bol en mediamarkt

Irene Blom beoordeelde op 2018-08-26

Erg teleurstellend heb op zondag 19 augustus een bestelling gedaan. Zou op dinsdag 21 augustus bezorgd worden en zit nu (zondag 26 augustus) nog te wachten op mijn bestelling
Erg jammer want mijn zoon vierde gisteren zijn verjaardag!!

Beste Irene,

Erg vervelend om te horen dat de zending niet is aangekomen. Uit onze gegevens blijkt dat deze wel op tijd verstuurd is via PostNL. Ik heb je een mail gestuurd om te bespreken hoe we dit het beste voor je kunnen oplossen.

Team Playerzshop

Guido Aarts van den Berg beoordeelde op 2018-08-26

Nette afhandeling en alles naar volle tevredenheid afgehandeld. Werd netjes via mail op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, en niet geheel onbelangrijk een gunstige prijs.

Lukas Genbrugge beoordeelde op 2018-08-12

Duurde lang eer het aankwam

Beste Lukas,

jammer om te horen dat jouw bestelling later is aangekomen dan gehoopt. Mogelijk heeft dit te maken gehad met het feit dat jij in België bent gevestigd en wij in Nederland en dat de levertijd daardoor is uitgelopen omdat het via PostNL aan Bpost nog moest worden aangeboden, wat mogelijk voor vertraging heeft gezorgd.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en daarmee jouw beoordeling heroverweegt.

Bedankt voor het begrip.

lot thio beoordeelde op 2018-08-05

goed ontvangen wel jammer dat de levertijd 10 dagen is , op sommige sites krijg je het al binnen de 2 dagen ...

Beste Lot,

Bedankt voor de positieve beoordeling

In navolging van jouw ervaring met de levertijden hebben wij geconstateerd dat deze niet altijd bij alle games even duidelijk zijn aangegeven en zijn wij begonnen om bij alle producten op onze site een extra attentie regel in de korte omschrijving te plaatsen dat de actuele levertijd van een product onderaan onze pagina staat bij extra informatie.

Ook kijken wij of we de levertijd op een later tijdstip een ander plaats kunnen geven op de productpagina.

Team Playerzshop

Ralf Hendriks beoordeelde op 2018-07-24

Duurde iets langer dan aangegeven voor ik het binnen had

Remko van den Boogaart beoordeelde op 2018-07-24

Snel geleverd en de Europese versie van de game.
Prima deal!

Nico Kelder beoordeelde op 2018-07-17

Het product werkte helaas niet, een nieuwe werd bij me thuisgebracht en die werkte wel, dat alles binnen 24 uur nadat ik een mailtje had gestuurd, kortom, uitstekende klantenservice!

chris Limbeek beoordeelde op 2018-06-25

Top levering snel en goedkoop

Niek van den Boomen beoordeelde op 2018-06-20

ik vond de levering snel en goed alleen het cd's in de hoes van devil may cry zat los en dat kan beter

L Vleugels beoordeelde op 2018-06-08

Geen problemen ondervonden bij het bestellen en de levering. En ze waren ook nog eens goedkoper dan de rest.

Thijn Dijksman beoordeelde op 2018-05-13

Perfect, precies zoals vermeld

Marcel Kuipers beoordeelde op 2018-05-02

Heel tevreden, een goede prijs en snelle levering.

Piet beoordeelde op 2018-04-30

Het bestelde produkt is vlot en correct geleverd.

Barry Wuits beoordeelde op 2018-04-09

Product zoals afgesproken de andere dag in huis en voor een mooie prijs Far Cry 5 gescoord!

Ronnie Sep beoordeelde op 2018-04-08

Levering was een dag later dan aangegeven.

Reactie van playerzshop.nl:
Beste Ronnie, bedankt voor je waardering. We vinden het zeer vervelend dat jouw game een dag later is bezorgd dan aangegeven. Mogelijk heeft dit te maken met de Paasdagen dat de bezorging later was. We zullen dit meenemen en intern bespreken zodat we dit in de toekomst duidelijker kunnen aangeven bij de verwachte bezorgtijd.

zaid beoordeelde op 2018-04-03

game besteld en op dag van release bezorgd. Echt Top!!