Maasdijk 29
5308JA Aalst
+31 620511556

Kevin de Lange beoordeelde op 2017-10-03

prima service, snelle levering, goede producten en de klantenservice reageert binnen een paar uur

P. Maas beoordeelde op 2017-09-13

Tevreden.

Luuk Elsten beoordeelde op 2017-08-23

Duidelijke communicatie. correcte en snelle bezorging.

Rosham Sowdagar beoordeelde op 2017-08-04

4 sterren

Ton Vlemingh beoordeelde op 2017-07-02

Overzichtelijk, snel. Alleen DHL heeft pakketje voor de deur gezet. Was een paar dagen niet thuis. Gelukkig niet gestolen.

Reactie van playerzshop.nl:
Beste Ton, bedankt voor jouw beoordeling!
Als teken van onze waardering hebben wij je een leuk geschenkje gestuurd :)
We hopen je snel weer terug te zien bij Playerzshop.nl!

Jan van Buerink beoordeelde op 2017-06-10

De game die ik had besteld was niet voorradig, kreeg netjes een mailtje en
Heb de game binnen een week alsnog binnen gekregen. Ben heel tevreden.

Reactie van playerzshop.nl:
Beste Jan, we waarderen jouw mening en beoordeling van onze webshop!
Als teken van onze waardering hebben wij je een leuk geschenkje gestuurd :)
We hopen je snel weer terug te zien bij Playerzshop.nl!