Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

roripo

Kerkmeester 49
1566HX Assendelft
0756705517
KvK 55022332

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
roripo

Gemiddelde beoordeling

10,0

14 beoordelingen

Beoordeling van klanten

100%

0%

0%

2018
roripo

Pascal beoordeelde op 2018-06-05

Voor dat ik ging bestellen bij roripo.nl had ik nog wat vragen, iedere keer super snel een duidelijk antwoord gekregen. Ik kom hier zeker vaker terug voor mijn filament, mooie prijzen en erg goede service!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
roripo

Henk Eding beoordeelde op 2018-05-24

Ik ben zeer tevreden over de laatste bestelling en de geleverde service.
Top.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
roripo

Henk Eding beoordeelde op 2018-05-22

Ik ben zeer tevreden en ben blij dat ik bij RoRipo(Rob) terecht ben gekomen.

Een goed bedrijf dat zijn klanten graag helpt .Top

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
roripo

j van katwijk beoordeelde op 2018-03-09

Ik heb een service contract afslootten voor mijn da Vinci pro 1.0 bij rob en dat kan ik iedereen aanbevelen

roripo

Frits Verbeeten beoordeelde op 2018-01-13

Vragen via de mail, werden vrijwel direct beantwoord ( buiten de opening tijden ) !
Een onderdeel was / cq niet meer te leveren , dag later gemaild dat er een gebruikt onderdeel was gevonden TOP heel fijn ik ben weer geholpen .
Ook op mijn vragen altijd een juist antwoord .
Aanrader voor 3D onderdelen en advies .

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
roripo

Cees Joore beoordeelde op 2017-12-30

Erg goede service en support ik had een probleem met mijn bed ,heb fotos opgestuurd en 2 dagen later had ik een nieuw bed in de post. Uitstekende Service.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
roripo

A Verhulsdonk beoordeelde op 2017-11-22

Ik ben heel tevreden. De service is goed. En je krijgt duidelijke tekst en uitleg. Er wordt meegedacht welk product bij je past, een aanrader.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
roripo

age beoordeelde op 2017-09-04

ben via facebook met rob in aanraking gekomen wat een service geeft hij echt geweldig wil nooit en te nimmer meer anders zelf op zondag kun je hem bellen met problemen en dan komt hij ook nog bij mij thuis klasse rob ben heel tevreden over je

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
roripo

remon cooijmans beoordeelde op 2017-09-03

Ik was via Facebook in contact gekomen met Roripo en vanaf het eerste moment had ik er een goed gevoel bij.
Geen opdringerige verkoper maar iemand die echt kijkt na jou portemonnee en wensen.
Uiteindelijk gekozen voor de Da Vinci 1.0A refurbished.
Een goede printer en goede ondersteuning van Rob ook na kantoor uren.
Al met al ben ik zeer tevreden en zal in de toekomst nog vaak matriaal bestellen!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
roripo

piet van duijn beoordeelde op 2017-09-02

vanaf het eerste uur ,ook een printer gekocht bij Rob
hele goede service en verstand van zaken
ook een teken cursus gedaan ,je kan niet zonder
zeer tevreden en een aanrader om daar te kopen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
roripo

Frits Blankenzee beoordeelde op 2016-12-03

Vandaag een XYZ Da Vinci Mine W gekocht.
Ik heb hem bij hem opgehaald. Perfecte uitleg en neemt de tijd voor.
Het is nu aan het printen . Geweldig...
Mijn ervaring is dus een zeer goede ervaring.
Ik zou RoRiPo iedereen aanraden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
roripo

Don Lamper beoordeelde op 2016-10-17

Prima adres voor een goede service en een scherpe prijs. Ook veel kennis van zaken en dat is wel zo prettig als je eens ergens tegenaan loopt. Verder goed bereikbaar ook buiten kantoortijd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
roripo

Jan beoordeelde op 2016-10-15

Ben zeer tevreden over de service van Rob.
Staat altijd ( ook in het weekend ) klaar om je te helpen met eventuele problemen.

roripo

Tom Peters beoordeelde op 2016-10-14

Was de eerste die een Da Vinci Pro 3in1 bestelde. Rob kwam 'm zelf afleveren, geweldige service. Daarna 1x een issue gehad met de printer, mailtje gestuurd, direct een goed antwoord. Als je een 3D printer wilt kopen bij een bedrijf dat er verstand van en passie voor heeft, doe het hier.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
roripo

W Spijkers beoordeelde op 2016-10-08

Ik heb al vele malen bij Roripo bestellingen gedaan, prima service staat altijd klaar om te helpen.
Heeft ook prima producten waar ze echt achter staan.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
roripo

Jeffry frangez beoordeelde op 2016-10-08

Mijn eerste 3D printer aangeschaft bij roripo ( davinci pro + ) wat een super service ik had in het begin behoorlijk wat problemen maar Rob neemt echt de tijd om je te helpen sterker nog hij komt zelfs helemaal naar het zuiden gereden om ervoor te zorgen dat ik weer kon printen.

Al bij al een top zaak en een super service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2016

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.