Kerkmeester 49
1566HX Assendelft

Pascal beoordeelde op 2018-06-05

Voor dat ik ging bestellen bij roripo.nl had ik nog wat vragen, iedere keer super snel een duidelijk antwoord gekregen. Ik kom hier zeker vaker terug voor mijn filament, mooie prijzen en erg goede service!

Henk Eding beoordeelde op 2018-05-24

Ik ben zeer tevreden over de laatste bestelling en de geleverde service.
Top.

Henk Eding beoordeelde op 2018-05-22

Ik ben zeer tevreden en ben blij dat ik bij RoRipo(Rob) terecht ben gekomen.

Een goed bedrijf dat zijn klanten graag helpt .Top

j van katwijk beoordeelde op 2018-03-09

Ik heb een service contract afslootten voor mijn da Vinci pro 1.0 bij rob en dat kan ik iedereen aanbevelen

Frits Verbeeten beoordeelde op 2018-01-13

Vragen via de mail, werden vrijwel direct beantwoord ( buiten de opening tijden ) !
Een onderdeel was / cq niet meer te leveren , dag later gemaild dat er een gebruikt onderdeel was gevonden TOP heel fijn ik ben weer geholpen .
Ook op mijn vragen altijd een juist antwoord .
Aanrader voor 3D onderdelen en advies .

Cees Joore beoordeelde op 2017-12-30

Erg goede service en support ik had een probleem met mijn bed ,heb fotos opgestuurd en 2 dagen later had ik een nieuw bed in de post. Uitstekende Service.

A Verhulsdonk beoordeelde op 2017-11-22

Ik ben heel tevreden. De service is goed. En je krijgt duidelijke tekst en uitleg. Er wordt meegedacht welk product bij je past, een aanrader.

age beoordeelde op 2017-09-04

ben via facebook met rob in aanraking gekomen wat een service geeft hij echt geweldig wil nooit en te nimmer meer anders zelf op zondag kun je hem bellen met problemen en dan komt hij ook nog bij mij thuis klasse rob ben heel tevreden over je

remon cooijmans beoordeelde op 2017-09-03

Ik was via Facebook in contact gekomen met Roripo en vanaf het eerste moment had ik er een goed gevoel bij.
Geen opdringerige verkoper maar iemand die echt kijkt na jou portemonnee en wensen.
Uiteindelijk gekozen voor de Da Vinci 1.0A refurbished.
Een goede printer en goede ondersteuning van Rob ook na kantoor uren.
Al met al ben ik zeer tevreden en zal in de toekomst nog vaak matriaal bestellen!

piet van duijn beoordeelde op 2017-09-02

vanaf het eerste uur ,ook een printer gekocht bij Rob
hele goede service en verstand van zaken
ook een teken cursus gedaan ,je kan niet zonder
zeer tevreden en een aanrader om daar te kopen

Frits Blankenzee beoordeelde op 2016-12-03

Vandaag een XYZ Da Vinci Mine W gekocht.
Ik heb hem bij hem opgehaald. Perfecte uitleg en neemt de tijd voor.
Het is nu aan het printen . Geweldig...
Mijn ervaring is dus een zeer goede ervaring.
Ik zou RoRiPo iedereen aanraden.

Don Lamper beoordeelde op 2016-10-17

Prima adres voor een goede service en een scherpe prijs. Ook veel kennis van zaken en dat is wel zo prettig als je eens ergens tegenaan loopt. Verder goed bereikbaar ook buiten kantoortijd.

Jan beoordeelde op 2016-10-15

Ben zeer tevreden over de service van Rob.
Staat altijd ( ook in het weekend ) klaar om je te helpen met eventuele problemen.

Tom Peters beoordeelde op 2016-10-14

Was de eerste die een Da Vinci Pro 3in1 bestelde. Rob kwam 'm zelf afleveren, geweldige service. Daarna 1x een issue gehad met de printer, mailtje gestuurd, direct een goed antwoord. Als je een 3D printer wilt kopen bij een bedrijf dat er verstand van en passie voor heeft, doe het hier.

W Spijkers beoordeelde op 2016-10-08

Ik heb al vele malen bij Roripo bestellingen gedaan, prima service staat altijd klaar om te helpen.
Heeft ook prima producten waar ze echt achter staan.

Jeffry frangez beoordeelde op 2016-10-08

Mijn eerste 3D printer aangeschaft bij roripo ( davinci pro + ) wat een super service ik had in het begin behoorlijk wat problemen maar Rob neemt echt de tijd om je te helpen sterker nog hij komt zelfs helemaal naar het zuiden gereden om ervoor te zorgen dat ik weer kon printen.

Al bij al een top zaak en een super service

2016