De Rietlanden 8
9828PX Oostwold
KvK 63193590

Jolanda Verwoerd beoordeelde op 2018-09-11

Heel tevreden wordt goed op de hoogte gehouden en ze maken waar wat ze zeggen op tijd bestelt en de volgende dag bezorgt en het pakket goed verpakt zou het iedereen aan bevelen

Mark Jakobs beoordeelde op 2018-09-07

Snelle levering en goede prijs.

Ik heb alleen proefjes gemist.

Martijn van Bakel beoordeelde op 2018-08-20

Scherpe prijs, eenvoudig bestellen en snel geleverd

Tom Engelen beoordeelde op 2018-08-17

Gisteren besteld, vanmorgen bezorgd!

J.J. Roggeveen beoordeelde op 2018-07-30

Voorraad webshop bleek totaal niet te kloppen. Product niet meer leverbaar. Kwam ik pas achter nadat ik zelf aan het bellen ben geslagen (na veel gezoek want een telefoonnummer wordt niet vermeld op de factuur) - anders had ik waarschijnlijk nu nog zitten wachten op mijn pakketje bij de post. Het betaalde bedrag is wel snel teruggestort, dus dat is netjes.

Guillaume van de Laar beoordeelde op 2018-07-30

Helaas was 1 product niet voorradig, maar hier werd melding van gemaakt en is daarna keurig opgelost. Als het product wel op voorraad was geweest, was het een 10 geweest.

Frank Liebrecht beoordeelde op 2018-07-22

Heel tevreden,prima service,zeer snelle levering.

Hetty Moes beoordeelde op 2018-06-23

Geurtje snel geleverd. Goedkoper dan andere sites. Gratis verzendkosten (va €20). Gebruik gemaakt van achteraf betalen.

Antoin beoordeelde op 2018-06-22

20/6 Eau de Toilette bestelt die volgens de website ruim op voorraad was. Vervolgens krijg ik een mail dat deze, door een verschil in voorraad, niet op voorraad is en dat levering dinsdag 03-07-2017 zal zijn. Dit is geen probleem voor mij, als ik hem maar zeker 04-07-2017 binnen heb, geef ik aan. Dit zou, gezien de aangegeven leverdatum geen probleem moeten zijn. Vervolgens is mijn geld teruggestort zonder ook maar 1 mail hierover. Dan komt ook nog het feit dat er nu, ruim 1 dag na mijn bestelling, nog steeds 'ruime voorraad' op hun website staat. Dus ook andere klanten worden gewoon voor de gek gehouden!
Hier zal ik NOOIT meer iets bestellen en ook zeker NOOIT aan iemand aanbevelen. Dit bedrijf is niet waard een Keurmerk te hebben!

Nicole Paes beoordeelde op 2018-06-17

Goede service ook goede prijs combinatie een aanrader deze site!

Nicole

Rachel de Kler beoordeelde op 2018-06-13

Prima prijs, snelle levering, alles gewoon oke!

Dieter Piscador beoordeelde op 2018-06-06

Super

Jordy Dekker beoordeelde op 2018-05-18

Fantastisch! Van het assortiment en de zachte prijsjes, tot de levering. Ga hier zeker vaker bestellen.

Niels Nienhuis beoordeelde op 2018-05-18

Zeer tevreden, snelle levering, duidelijk site en goedkoper dan andere parfumsites.
Zou hier zeker nog een keer bestellen en raad het iedereen aan!

Tom Horio beoordeelde op 2018-05-15

Begin van de middag besteld zodat de zending de zelfde dag nog verzonden zou worden helaas werd het pas de volgende dag verzonden dus iets verlaat maar goed verpakt en netjes afgeleverd

J Sprakel beoordeelde op 2018-05-10

Snelle levering goede prijzen!

Peter Leek beoordeelde op 2018-05-03

Snel en goed geleverd

Mir Bouwens beoordeelde op 2018-05-01

Goede prijs, duidelijke communicatie, goed geleverd product.

J.K.J. BUNING beoordeelde op 2018-04-30

S'avonds besteld en de volgende dag al in huis.

Natalie Schreibmann beoordeelde op 2018-04-21

👍