De Rietlanden 8
9828PX Oostwold
KvK 63193590

Maroes Olvers beoordeelde op 2018-12-12

Snelle afhandeling van mijn bestelling. Prima!

Jimmy Van troyen beoordeelde op 2018-12-10

Tom Kooijman beoordeelde op 2018-12-05

Duidelijke bevestigingen en informatie via de mail, snelle levering, leuke aanbiedingen. Top service!

pemily beoordeelde op 2018-12-05

Snelle verzending, helaas was mijn pakketje niet goed geleverd omdat de bezorger het adres onterecht als ‘foutief’ had gemeld. GLS kreeg geen contact met Ruikjelater.nl over de juiste adressering. Na een paar dagen heb ik zelf contact opgenomen met GLS en is het pakketje snel weer bij mij bezorgd, maar dit had sneller gekund als de webshop beter met GLS had gecommuniceerd.

Maik Aßmann beoordeelde op 2018-12-04

Very gaud

Sheila de Waal beoordeelde op 2018-12-03

Diana Bartels beoordeelde op 2018-12-03

Top!

Josée beoordeelde op 2018-12-02

Goede prijs/ kwaliteit en had het na 4 dagen in huis dus ook netjes.

Petra beoordeelde op 2018-11-22

Snel bezorgd. Prima. Aantrekkelijk geprijsd

Gino Carmans beoordeelde op 2018-11-22

Zeer snelle levering.

Ramon beoordeelde op 2018-11-10

Helemaal niets op aan te merken. Scherpe prijs en snelle bezorging. Gewoon klasse.

Tatjana Bojic beoordeelde op 2018-11-02

aless super !

Jamie beoordeelde op 2018-10-15

Heel tevreden, goede prijzen en snelle levering

Gaby Münch beoordeelde op 2018-09-30

Ich bin total begeistert. Die Lieferung kam super schnell an und war einwandfrei verpackt. Ich werde jederzeit wieder bei ruikjelater.nl bestellen.

Jolanda Verwoerd beoordeelde op 2018-09-11

Heel tevreden wordt goed op de hoogte gehouden en ze maken waar wat ze zeggen op tijd bestelt en de volgende dag bezorgt en het pakket goed verpakt zou het iedereen aan bevelen

Mark Jakobs beoordeelde op 2018-09-07

Snelle levering en goede prijs.

Ik heb alleen proefjes gemist.

Martijn van Bakel beoordeelde op 2018-08-20

Scherpe prijs, eenvoudig bestellen en snel geleverd

Tom Engelen beoordeelde op 2018-08-17

Gisteren besteld, vanmorgen bezorgd!

J.J. Roggeveen beoordeelde op 2018-07-30

Voorraad webshop bleek totaal niet te kloppen. Product niet meer leverbaar. Kwam ik pas achter nadat ik zelf aan het bellen ben geslagen (na veel gezoek want een telefoonnummer wordt niet vermeld op de factuur) - anders had ik waarschijnlijk nu nog zitten wachten op mijn pakketje bij de post. Het betaalde bedrag is wel snel teruggestort, dus dat is netjes.

Guillaume van de Laar beoordeelde op 2018-07-30

Helaas was 1 product niet voorradig, maar hier werd melding van gemaakt en is daarna keurig opgelost. Als het product wel op voorraad was geweest, was het een 10 geweest.