Piet Heinstraat 6
3582 BZ Utrecht

Marian beoordeelde op 2019-03-18

Bestelling was makkelijk en ik werd goed op de hoogte gehouden van levering.mari

Babat beoordeelde op 2019-03-16

Snel verzonden, was een klein foutje gemaakt en dat is prima opgelost! Super service.

Ikke beoordeelde op 2019-03-14

Hele goeie service.

N beoordeelde op 2019-03-13

Snelle levering, mbh een reminder van een uitverkocht product. Erg tevreden mee.

Romijnders beoordeelde op 2019-03-10

Zeer snelle levering, dag later al in huis.
Mooi product.

Ellis beoordeelde op 2019-03-09

Snelle levering en netjes verpakt. Ik heb gekozen voor de goudkleurige zweerknopjes. Na een een week of 2 dragen verandert de kleur iets, maar dat lijkt me logisch. Ben zeer tevreden!

Ilona de Greef beoordeelde op 2019-02-27

Heeeel vriendelijk. Ik kreeg een ketting maar hij was breder dan ik besteld had. Gelijk hierover contact gehad en was per ongeluk iets mis gegaan omdat mevrouw zelf geopereerd was en iemand anders voor haar de bestelling had gedaan. Ik mocht op de site uitzoeken welke ketting ik het liefste zou hebben en die heeft ze me voor niets toegezonden. Ik hoefde de ketting die verkeerd kwam niet terug te sturen dus hier heb ik mijn moeder erg blij mee gemaakt. Ik heb net de andere ketting binnengekregen en hij is perfect! Ik hoop dat ik er tegen kan(moet rvs gaan dragen omdat ik op al het andere allergisch reageer) maar als het goed gaat met mijn allergie zal ik hier zeker meer sieraden kopen.

Jolande beoordeelde op 2019-02-26

Ik ben heel tevreden. Mooie kwaliteit van het product en snel geleverd. Heel vriendelijk en klantgericht mailcontact, super. 😊

Jopaanre beoordeelde op 2019-02-26

Goed contact gehad en mooi product ontvangen. Snelle afhandeling en goed verpakt.

Zahra beoordeelde op 2019-02-24

Prima

a beoordeelde op 2019-02-20

tevreden, snele levering

Franca van Halder beoordeelde op 2019-02-18

Snelle levering, en de ring was precies wat ik verwachtte. Goede, snelle reactie op n vraag na mijn bestelling. Op zaterdag zelfs.

Ilona beoordeelde op 2019-02-15

Snelle levering! Ben erg blij met mijn oorbellen :)

R. Castelli beoordeelde op 2019-02-11

Snelle verzending , netjes verstuurt, goede prijs verhouding.

Monique beoordeelde op 2019-02-09

Geweldige webwinkel

Martin beoordeelde op 2019-02-03

Zeer tevreden!snelle levertijd.
Zeker een aanrader voor RVS sieraden!

Mandy beoordeelde op 2019-01-29

Mooie sieraden. Uitstekende service. Snel reactie. Probleemloos ruilen. Persoonlijk contact. Erg tevreden.

Maroesja beoordeelde op 2019-01-28

Heb woensdag bestelt en Donderdag had ik het al in huis

Anne Pansar beoordeelde op 2019-01-22

Heel tevreden, besteld en de dag erop al thuis, ook uitstekend geholpen per email

Margriet beoordeelde op 2019-01-14

Snelle levering en mooi verpakt