Piet Heinstraat 6
3582 BZ Utrecht

Cindy beoordeelde op 2019-05-26

Prima service. Snelle levering. Had een defect na 1x dragen. was een steentje uit een van de zweerknopjes gevallen. Gemaild en kreeg meteen nieuwe toegezonden!

Tamara van Oudenallen beoordeelde op 2019-05-24

Snel en netjes mijn bestelling ontvangen.

Moon beoordeelde op 2019-05-23

Perfecte service toen bleek dat postnl met de bestelling aan de haal was gegaan.. Kon zonder problemen nieuwe oorbellen uitzoeken. Maar uiteindelijk, een week te laat, werden de oorbellen alsnog bezorgd. Maar perfecte service, snel en vriendelijk!

nicole beoordeelde op 2019-05-19

dik tevreden en meer dan correct behandeld !

Eva berkman beoordeelde op 2019-05-19

Zag er uit zoals op het plaatje

Anja beoordeelde op 2019-05-18

Ziet er mooi uit en snelle levering

Yitro Verstraeten beoordeelde op 2019-05-18

Snel geleverd. Echte topkwaliteit!!

Ron beoordeelde op 2019-05-18

Ik heb de armband op 19cm besteld maar als ik hem meet kom ik uit op 20cm .
Maarin mijn geval kwam het goed uit dus verder geen probleem ik zeg het meer voor jullie m.v.g ron

Heleen G beoordeelde op 2019-05-14

Bijzonder snelle service, zelfs nog na 4 uur smiddags, na telefonisch contact! Ik had mijn cadeautje dus ook dus de volgende dag in huis!! Zo blij!! Keurig doosje, gewatteerde envelop. Site staat al bij mijn favorieten.

Chantal beoordeelde op 2019-05-04

Keurig verpakt en snel geleverd

Nathalia beoordeelde op 2019-04-30

Heel tevreden

Dirk Stouten beoordeelde op 2019-04-21

Product was in minder dan 48 uur vanuit Nederland naar België geleverd. Product was exact zoals beschreven en communicatie met winkeleigenares verloopt vlot.

Marjolijn beoordeelde op 2019-04-20

Ik had de spullen de volgende dag al binnen, perfect. De bestelde sieraden waren precies wat ik had verwacht en zoals het omschreven stond!

Marcel de kreek beoordeelde op 2019-04-15

Besteld en de volgende dag al netjes afgeleverd...prima ketting...ben er blij mee 👍👍

Sandra beoordeelde op 2019-04-15

De bestelde ketting was niet goed. Ik ben door Tamara heel goed geholpen bij het kiezen van een andere ketting. Alles werd keurig netjes afgehandeld.

J beoordeelde op 2019-04-13

Snelle levering en mooie sieraden

Mariska beoordeelde op 2019-04-13

Bestelling was binnen de genoemde tijd binnen en zoals verwacht. Mooi product👍

Monique beoordeelde op 2019-04-10

Snelle levering, top ketting erg tevreden

Tonny beoordeelde op 2019-04-10

Mooi en super snelle levering

H. beoordeelde op 2019-04-08

ziet er goed uit zo als omschreven
voelt degelijk en zwaar aan