Piet Heinstraat 6

Anoniem beoordeelde op 2019-09-04

Anoniem beoordeelde op 2019-09-04

Anoniem beoordeelde op 2019-09-02

Ben beoordeelde op 2019-08-26

Goede webshop waar meegedacht wordt wanneer je speciale wensen hebt. Mijn ringmaat was niet in voorraad, maar werd vervolgens speciaal besteld voor mij. Prima service.

Ceesanne beoordeelde op 2019-08-24

Zeer snelle service en precies wat we wilde hebben

Iris Lemmen beoordeelde op 2019-08-24

Snelle levering, prima product

Isabel beoordeelde op 2019-08-24

Snelle bezorging en goed verpakt. Daarnaast zijn de sieraden van goede kwaliteit.

Henk beoordeelde op 2019-08-24

Snelle zending prima ketting.

Anoniem beoordeelde op 2019-08-24

Anoniem beoordeelde op 2019-08-18

Ben beoordeelde op 2019-08-18

Duidelijke website, leuke producten en snelle levering

Els Boekwijt (Geroezemoezzz) beoordeelde op 2019-08-17

Snelle levering, goede communicatie. Website is niet helemaal duidelijk, waar is de bestelknop en hoe werkt de betaling met Ideal, maar uiteindelijk is het gelukt.

Anoniem beoordeelde op 2019-08-17

Monica beoordeelde op 2019-08-17

Prima artikelen, snelle levering!

Anoniem beoordeelde op 2019-08-14

Anoniem beoordeelde op 2019-08-13