Piet Heinstraat 6
3582 BZ Utrecht

Dennis beoordeelde op 2018-08-16

Goede snelle levering. Mooie degelijke ketting gekocht voor een goede prijs 👌🏻

Linda beoordeelde op 2018-08-16

Zoals altijd weer een hele snelle levering

Geerjanne beoordeelde op 2018-08-15

Heel tevreden, snelle verzending

Maddy beoordeelde op 2018-08-12

Ik had nog nooit eerder bij rvs-sieraden besteld, dus ik wist niet goed wat ik moest verwachten, maar ik was blij verrast. Het bestelproces was eenvoudig en snel, de sieraden (in mijn geval een paar zweerknopjes) waren niet duur en ik had ze de volgende dag al met de brievenbuspost in huis. De kwaliteit is helemaal super; ik kocht nieuwe zweerknopjes omdat ik snel last krijg van de meeste andere oorbellen en nu, na ze een week te hebben gedragen, heb ik nog nergens last van gehad. Ik ben dus heel tevreden!

Ado Ladiges beoordeelde op 2018-08-11

Precies wat ik wilde hebben en snel geleverd!

Hedy beoordeelde op 2018-08-11

Goed en voordelig!

M.Schram beoordeelde op 2018-08-08

Snel geleverd en in een mooi doosje verpakt. Perfect!

Joop Menke beoordeelde op 2018-08-07

Snelle levering en een uitstekend produkt

Audrey beoordeelde op 2018-08-06

Snelle levering en keurig verpakt!

Karlijn beoordeelde op 2018-08-06

Op 1 verbeter punt na ben ik erg tevreden over de service en het product.

Ik zocht een ashangertje en vond een ruim assortiment op rvs-sieraden.nl . Met behulp van de chat kreeg ik direct antwoord op een vraag die ik had betrekkende een hangertje. De bestelling liep vlekkeloos. Twee dagen later kreeg ik het hangertje in huis, netjes verpakt en prima in orde. Er zaten hulpmiddelen bij om het ashangertje te vullen.

Het enige wat beter zou kunnen, is de beschrijving hoe het ashangertje te vullen. Bij de beschrijving van het ashangertje op de website stond de aanbeveling om de sluiting vast te lijmen. Ik heb dit advies opgevolgd, maar dat ging in eerste instantie mis, omdat door vermenging van lijm en as de schroefdraad niet meer functioneerde. Met veel moeite heb ik het schoon weten te krijgen en het ashangertje alsnog kunnen sluiten. Als verbeter punt zou ik daarom aanraden bij het geleverde product een kleine beschrijving (stappenplan) toe te voegen hoe het ashangertje te vullen en dicht te lijmen. Als ik het nog een keer zou doen, zou ik namelijk na het vullen van het ashangertje de schroefdraad reinigen met een wattenstaafje. Vervolgens zou ik eerst de ashanger sluiten zonder lijm, om te controleren of de schroefdraad goed schoon is. Daarna zou ik de lijm er pas opdoen.

van Aurich beoordeelde op 2018-08-05

Bestellen was makkelijk en afrekenen ging snel. Ook bezorging was heel snel, maandag besteld, was woensdag al in huis. Ook was de hanger via deze website nog 11,50 euro goedkoper dan op andere sites die ik bekeken heb, terwijl het exact dezelfde hanger is.

P. Brachel beoordeelde op 2018-07-24

Ik heb er verder niets aan toe te voegen!!

K. Postma beoordeelde op 2018-07-24

Snel en goed geleverd. Ging even iets mis met betaling (mijn fout) is door de dame bij de klantenservice vriendelijk en snel opgelost.

Jan beoordeelde op 2018-07-24

Zeer mooie kwaliteit en snel geleverd

Sandra Lubbersen beoordeelde op 2018-07-24

Ik bestel regelmatig bij RVS sieraden.
Een leuke webwinkel, goede service, en altijd snelle levering.
Nooit problemen gehad met de kwaliteit of levering.
Het assortiment is ruim, en er komen altijd weer leuke nieuwe artikelen bij.
Kort om, voor mij een topper!

E. beoordeelde op 2018-07-22

Snelle levering en vriendelijke en behulpzame klantenservice. Ook retourneren van bestelling en terugstorten van aankoopbedrag was geen enkel probleem. Meteen de volgende dag in orde!

Wendy beoordeelde op 2018-07-22

Allemaal SUPER!!! Gauw naar deze site gaan en schroom niet om met betreffende te chatten. Top! Heel blij dat ik deze site ontdekt heb.

Yvette beoordeelde op 2018-07-21

Mooie oorhangers en supersnelle levering, top!

JJ Slagter hoogezand beoordeelde op 2018-07-20

Ze zijn perfect. Ik had ook doortrek oorbellen in de jaren 80 .En geen last van een bloemkool oor.
En lekker snel bezorgd en geen port (wat de oorbellen wel duur maakt)

marion sanders beoordeelde op 2018-07-18

nu al 4 x wat besteld telkens zeer snel en prima prijs en service