Piet Heinstraat 6
3582 BZ Utrecht

Ingrid de Ligt beoordeelde op 2018-10-20

Snelle service. Goede kwaliteit

Ronald Morren beoordeelde op 2018-10-15

Mooi op tijd en gekregen wat ik besteld heb, zo hoort het!

Lin beoordeelde op 2018-10-08

Heel tevreden. Mooie sieraden en snelle levering! Top!

Eddy beoordeelde op 2018-10-08

Goede kwaliteit en snelle verzending.

Joyce geerings beoordeelde op 2018-10-02

Heel tevreden. Snel geleverd en ketting om mogen ruilen voor een kortere... was geen enkel probleem

Anja Rijkelijkhuizen beoordeelde op 2018-09-30

Mooi sierraad voor een mooie prijs

Nik beoordeelde op 2018-09-30

Snelle levering, bedankt

Hilde beoordeelde op 2018-09-29

Prima ketting. Snel geleverd via brievenbus dus niet afhalen bij buren!

Johan van der schouw beoordeelde op 2018-09-29

Goed geholpen via de chat ,om de juiste combinatie van hanger en ketting te maken 👍🏼

Ron beoordeelde op 2018-09-29

Snel,prima hulp,goed verzonden

Floor beoordeelde op 2018-09-29

Snelle bezorging, goede kwaliteit.

AngieC beoordeelde op 2018-09-26

Vrij snel geleverd en netjes verpakt. Artikelen zijn precies zoals het op de site staan.

Brigitte Coolen beoordeelde op 2018-09-25

Heel tevreden.

Henk beoordeelde op 2018-09-25

Hallo Tamara,

Eerst even op de site rond gekeken, daarna een chatgesprek gevoerd wat zeer soepel verliep.
Ik zocht een rvs armband met siliconen, jij gelijk naar boven foto's maken en deze op de chat geplaatst...zodat ik een keus kon maken !ii!
Ik heb de armband besteld en betaald en kreeg daar een bevestiging van. Niet veel later kreeg ik een mail van je dat Post.nl de volgende dag (donderdag) zou staken. Het had weinig gescheeld of je had de armband zelf bij me afgeleverd !ii! Vrijdag heb ik de armband binnen gekregen en ziet er geweldig uit !ii!
Ik zou deze website aan willen bevelen aan een ieder die een mooi sieraad zoekt. De klantvriendelijkheid (10), service (10), nazorg (10) mocht het nodig zijn kan je haar altijd bellen of whats-appen, deze vrouw weet echt waar ze mee bezig is. Daar zouden anderen nog veel van kunnen leren.
Ik kom zeker nog een keer terug voor een aankoop.

Fred Kreijen beoordeelde op 2018-09-18

Heel tevreden - heb 2 afzonderlijke bestellingen geplaatst en beiden naar tevrredenheid en snel afgehandeld..
produkten naar wens ..

nICK beoordeelde op 2018-09-17

snelle levering

Marcel Wunderink beoordeelde op 2018-09-17

Snelle levering en deskundig advies.

Theo Hendriks Franssen beoordeelde op 2018-09-15

Snelle en goede service

Gerda de Haan beoordeelde op 2018-09-15

Snelle levering. Hygiënisch. Leuke sieraden en grappige, persoonlijke bevestigings mail.

Astrid P. beoordeelde op 2018-09-12

De bestelde rvs ketting kwam keurig op tijd, en was mooier dan verwacht.