willemhofsteestraat 30
1447GP Purmerend

wilma de wild beoordeelde op 2018-08-05

Klant vriendelijk snelle levering, wat wil je nog meer

Reactie van servettenenzo:
Dank je wel voor je leuke beoordeling

Natascha ten Barge beoordeelde op 2018-08-05

Goed en snel geleverd,

Dank je wel Natascha

Mia van der Linden beoordeelde op 2018-07-17

Ben heel tevreden, de servetten waren er heel snel en er was een heel mooi servet extra bij.
Ze zijn ook erg mooi.
Zal zeker blijven bestellen bij deze webshop.

Hallo Mia

Djw voor deze leuke beoordeling
Veel plezier met je servetten

Lian van Bokhoven beoordeelde op 2018-07-01

Netjes verpakt, geen lange wachttijd
Niks op aan te merken,

Djw Lian voor je fijne reactie. Groetjes Astrid

M. Postma beoordeelde op 2018-06-26

Snelle levering, en verder een prima service, ik kom graag nog eens terug.

Hallo mevr. M.Postma

Dank u wel voor uw fijne beoordeling

Lian van Bokhoven beoordeelde op 2018-06-15

Worden snel en netjes afgeleverd , Ber er tevreden over