willemhofsteestraat 30
1447GP Purmerend

Francisca Bouwmeester beoordeelde op 2019-02-19

De servetten waren goed verpakt met een persoonlijk geschreven kaartje erbij; erg leuk!

Hermien Schilstra-van Houten beoordeelde op 2019-02-12

Gewoon goed, beloftes waargemaakt

Siep Baggel beoordeelde op 2019-02-12

Heel tevreden dinsdag besteld en de volgende dag binnen en netjes verpakt

Gerie Richter beoordeelde op 2019-02-09

Het ging allemaal heel vlot en zien er goed uit.

Mathilde Garretsen beoordeelde op 2019-02-04

Snelle levering.
De servetten, rijstpapier zijn prachtig! Ook heel leuk dan er een kleinigheidje zat bij de bestelling!

j Visser beoordeelde op 2019-01-20

Alles keurig netjes verpakt, en nog een kleinigheidje als dank voor je bestelling.

Hallo mevr.
Dank u wel voor uw positieve reactie daar doe ik het voor
Gr. Astrid

Erik Vermander beoordeelde op 2019-01-19

Goede levering maar enkele artikelen waren niet voorradig en werden zonder iets te vragen vervangen.

W de Bliek Weststrate beoordeelde op 2019-01-13

Er is nog nooit iets mis gegaan . Het wordt altijd volgens afspraak bezorgt en bij de bestelling zit altijd een leuk handgeschreven briefje .
En niet te vergeten een klein cadeautje . Super toch . Aan de ene kant een website aan de andere kant een (ouderwest) bedankje er bij .

Marleen Van Huffel beoordeelde op 2019-01-03

Heel snelle levering - maar verzendingskosten veel te hoog !!! Euro 9.95 voor grote
omslag die gewoon in postbus gaat.

Hallo Mevr.

Naar Belgie zijn de verzendkosten vanaf 9,95 en wordt van te voren op het bestelformulier aangegeven . Het is dan met track en trace omdat ik dan zeker ben dat het afgeleverd wordt. Brievenbuspost heeft me in het verleden teveel geld gekost omdat het vaak niet aankomt. Groetjes Astrid www.servettenenzo.nl

Erik Vermander beoordeelde op 2019-01-02

Artikels die niet meer voorradig waren werden zonder vragen vervangen door iets anders. Dat kan niet vind ik.

Hallo Erik
Djw voor de 4 sterren
De eerste bestelling klopte inderdaad niet helemaal ik heb hier wel wat anders voor gegeven als u dit niet gewild had had u mij een email kunnen sturen voor een oplossing De tweede bestelling was alles op voorraad. Ik heb u ook gratis artikelen bij beide bestellingen gegeven En de verzendkosten waren ook gratis jammer dat u dan niet tevreden bent . Ik heb hier weer van geleerd . Groetjes Astrid

Ida Gardenier beoordeelde op 2018-12-23

Ben altijd zeer tevreden erg netjes verpakt en snelle levering top

Dank je wel Ida voor je 5 sterren daar doe ik het voor
Groetjes en een fijn 2019
Astrid

Margaretha den Oude beoordeelde op 2018-12-19

Helemaal geweldig! Mooie servetten, prijs o.k., snelle verzending. En bij mijn laatste bestelling een leuke attentie in de vorm van een houten hertje.! Dank u wel!

Wilma Sieben beoordeelde op 2018-12-13

supersnelle levering top!

Wilma Klären beoordeelde op 2018-12-12

Prima produkten. Heel klantvriendelijk. Snel geleverd en goed verpakt met ook nog een leuke attentie er bij.

Gerda Bentley beoordeelde op 2018-12-09

Snel en netjes verpakt met klein extraatje erbij

djw Gerda voor je 5 sterren
Gr. Astrid

E Gasperovitch beoordeelde op 2018-11-28

Snel geleverd, goede producten

Reactie van servettenenzo:
Dank u wel voor uw positieve beoordeling
Gr, Astrid

Hilde smeets beoordeelde op 2018-11-28

Top service
Heel te vrede

Reactie van servettenenzo:
Dank je wel Hilda voor je positieve beoordeling!

Marita Molitor beoordeelde op 2018-11-27

Schnelle Lieferung und alles perfekt!!!

Reactie van servettenenzo:
Dank u wel voor uw positieve reactie!
Groetjes Astrid

j.c buis beoordeelde op 2018-11-26

Heel tevreden netjes en snel

Marian Janssen beoordeelde op 2018-11-26

Snelle levering en mooie producten