Groningerweg 36
0646194923

Nieuwe Klant beoordeelde op 2018-11-30

Snelle en goede service

Michael beoordeelde op 2018-11-22

Ik ben erg tevreden over deze webshop. Tot voor kort kende ik deze partij nog niet, maar ik heb hier inmiddels meerdere keren besteld. De levering is erg snel en gratis bezorgd.

S Kollmer beoordeelde op 2018-11-18

Snelle levering maar levering was niet compleet waren vier items besteld en drie geleverd en op de pakbon

H Lurvink beoordeelde op 2018-09-09

Mooi ondergoed.

H.R. Koerts beoordeelde op 2018-08-19

Mooie kwaliteit en levering op Zondag.

Anoniem beoordeelde op 2018-07-26

Pasvorm was goed!
Pakketje was er de volgende dag al. Goeie service, goed product. Zeker een aanrader.