blankvoorn 107
3356EW papendrecht

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

7,5

Gerrit Jan Bos beoordeelde op 2019-01-17

4 december besteld, 14 januari geleverd. eerste weken geen enkele communicatie. gaan we nooit meer doen. produkt is overigens wél ok

Kirsten Groeneveld beoordeelde op 2019-01-14

De levertijd is te lang vind ik.

Iris Hunink beoordeelde op 2019-01-09

6 weken geduurd voor dat de bestelling compleet geleverd was. Altijd zelf moeten bellen en mailen waar de spullen bleven. Geen info, hier bestel ik nooit meer wat

Stan beoordeelde op 2019-01-08

Sloggi’s op vrijdag 28-12 om 15:00 uur besteld voor mijn bejaarde Pa, die bijna al zijn ondergoed na n logeerpartij vergeten was. Zaterdags nog niet verzonden en gebeld: “post heeft paketjes niet opgehaald”; maandags gechat: “wordt nu snel verzonden”: woensdags ligt de chat eruit(??) en mailadres van website klopt niet(??); gebeld “ zoo druk gehad” en gaat vandaag ws de deur uit; donderdags weer contact met weer n andere smoes, vrijdags weer gebeld : “ ik houd u niet langer aan t lijntje en ga uw order annuleren ..”
(hier vroeg ik niet om, maar heb niet tegengesputterd)
inmiddels via internet aangifte bij de politie gedaan (wegens oplichting/ ik vertrouwde de wenshop niet meer, ook omdat de mail en chat niet werkte) maar kreeg wonderbaarlijk toch vandaag (maandag 8-1) m’n geld terug...

Maar wat n slechte webshop; ze zitten, zover ik kan zien, gewoon in n woonhuis en hebben volgens mij nul voorraad. Niet bestellen hier als je haast hebt!!
Zeg dat dan meteen dat je niet snel kunt leveren; het urgente probleem was vanaf dag 2 bekend.

Ik ben vandaag van Limburg naar m’n Pa in de Achterhoek gereden om m z’n schone maar ouwe was zelf maar te brengen...

Ton Salome beoordeelde op 2018-12-25

9 februari 2019

We zijn nu bijna 3 maanden na de bestelling en nog steeds zijn wij in afwachting van de laatste 2 heren onderbroeken. Wel was bij de levering van 4 dames en 2 heren onderbroeken een factuur van 4 en 4 maar in het pakje zaten toch echt 2 heren onderbroeken te weinig.
Wij geven niet op maar constateren dat de organisatie van Sloggi wel enige verbetering kan gebruiken.
Vriendelijke groet,

Ton Salome.

Inmiddels heeft ons drie kwart van de bestelling bereikt en blijven we in hoopvolle verwachting van het laatste kwart. Het heeft er wel toe geleid dat het begrip 'onderbroekenlol' een heel andere betekenis heeft gekregen.

Vriendelijke groet,

Ton Salome

Rob Friederichs beoordeelde op 2018-12-16

Een week of drie geleden besteld, geen levering, geen informatie. Zelf enkele keren gebeld en nu eindelijk een deellevering ontvangen. Helaas de verkeerde spullen. E-mail die ik ze hierover stuurde, komt onbestelbaar retour.

M beoordeelde op 2018-12-05

Drie weken geleden besteld en nog steeds niks ontvangen

Jeanne Hermens beoordeelde op 2018-12-05

Ik heb nog steeds niks ontvangen
Is nu al twee weken
Dus ik ben nog in afwachting wanneer het paket bezorgd wordt
Gr jeanne hermens
06 30358093

Tonnie Ten Have beoordeelde op 2018-11-12

Zoals besteld en supersnel geleverd. Perfect.

Beste Tonnie,

Het wordt gewaardeerd door ons dat je een positieve reactie hebt achtergelaten.

We zien je graag terug in van onze webshop.

Marieke – Klantenservice sloggiondergoed.store

Kenny van waardenburg beoordeelde op 2018-11-09

Prima verlopen ze doen wat ze beloven helemaal goed.

Beste Kenny,

We hechten erg veel waarde aan onze service, daarvoor bedankt dat je ons een 5 sterren beoordeling hebt gegeven.

Gustavo meeuwissen beoordeelde op 2018-11-09

Goede website, snelle levering en mooie producten. Kortom: Sloggi altijd doen.

Beste Gustavo,

S hoeben beoordeelde op 2018-11-09

Duidelijke site. Veel keuze. Goede afhandeling en levering.

Beste S. Hoeben,

klant beoordeelde op 2018-11-09

Prima webshop! Overzichtelijk en zeer snelle levering!

Beste,

Ries van der Griffel beoordeelde op 2018-11-09

Een 10 met een griffel!!!

Beste Ries,

Astrid Koens beoordeelde op 2018-11-09

Ik ben zeer tevreden over de website en de bestelwijze. Ook de manier van vervolgstappen bij het ontvangen van de producten. 1 product heb ik retour gestuurd en op het document ingevuld dat ik deze wilde omruilen voor een ander model/print. Zonder enige moeite en extra bij betaling (het product koste even veel) werd een paar dagen later het nieuwe product geleverd.

Beste Astrid,

Kenza Koppelaar beoordeelde op 2018-11-09

Snel in huis en prima kwaliteit!

Beste Kenza,

Edwin de gast beoordeelde op 2018-11-09

Dik tevreden!

Beste Edwin,

Judith Leendertse beoordeelde op 2018-11-09

Snel geleverd. Heel leuk ingepakt. De ontvanger was er zeer tevreden mee.

Beste Judith,

Dagmar Leenders beoordeelde op 2018-11-09

Prima bestelling. Boxers de volgende dag binnen. Kwaliteit - prijsverhouding dik in orde. Slips en hemden dragen erg fijn

Beste Dagmar,

Remco Spee beoordeelde op 2018-11-09

Overzichtelijke site, groot assortiment en snelle levering +++ Sloggi blijft TOP

Beste Remco,