blankvoorn 107
3356EW papendrecht

3,2

Johan beoordeelde op 2019-05-10

Nu al 2 bestellingen gedaan voor sloggi ondergoed.
Nu 5 weken later nog steeds niks binnen. 2 x telefonisch contact gehad. Ligt aan de leverancier zeggen ze dan. Toch laten ze de advertentie op internet staan. Laatste telefoongesprek vorige week donderdag. " ja ze komen morgen binnen, mijn collega belt u nog even". Je raad het al we zijn weer een week verder, geen telefoontje en geen ondergoed.
Telefonisch onbereikbaar tot nu toe.
Ik hoop dat het niet zover moet komen dat ik naar Papendrecht moet gaan rijden. Maar ik zit er niet ver vanaf.
Heb me maten uit het N vak van Ado Den Haag altijd al een keer Papendrecht willen laten zien.

arjen beoordeelde op 2019-02-13

Erg slechte behandeling van consument, veel beloftes en geen daden. Communicatie erg belabberd, levering nog in afwachting.............

Silvana Weterings beoordeelde op 2019-02-11

1ste bestelling niet op gestuurd.
Vaak gebeld. Wordt niet terug gebeld of gemaild.
Nog een poging gedaan om te bestellen. Duurde weer erg lang. Zeker 4 keer achteraan gebeld.
Nu eindelijk binnen gekomen.

Gerrit Jan Bos beoordeelde op 2019-01-17

4 december besteld, 14 januari geleverd. eerste weken geen enkele communicatie. gaan we nooit meer doen. produkt is overigens wél ok

Kirsten Groeneveld beoordeelde op 2019-01-14

De levertijd is te lang vind ik.

Iris Hunink beoordeelde op 2019-01-09

6 weken geduurd voor dat de bestelling compleet geleverd was. Altijd zelf moeten bellen en mailen waar de spullen bleven. Geen info, hier bestel ik nooit meer wat

Stan beoordeelde op 2019-01-08

Sloggi’s op vrijdag 28-12 om 15:00 uur besteld voor mijn bejaarde Pa, die bijna al zijn ondergoed na n logeerpartij vergeten was. Zaterdags nog niet verzonden en gebeld: “post heeft paketjes niet opgehaald”; maandags gechat: “wordt nu snel verzonden”: woensdags ligt de chat eruit(??) en mailadres van website klopt niet(??); gebeld “ zoo druk gehad” en gaat vandaag ws de deur uit; donderdags weer contact met weer n andere smoes, vrijdags weer gebeld : “ ik houd u niet langer aan t lijntje en ga uw order annuleren ..”
(hier vroeg ik niet om, maar heb niet tegengesputterd)
inmiddels via internet aangifte bij de politie gedaan (wegens oplichting/ ik vertrouwde de wenshop niet meer, ook omdat de mail en chat niet werkte) maar kreeg wonderbaarlijk toch vandaag (maandag 8-1) m’n geld terug...

Maar wat n slechte webshop; ze zitten, zover ik kan zien, gewoon in n woonhuis en hebben volgens mij nul voorraad. Niet bestellen hier als je haast hebt!!
Zeg dat dan meteen dat je niet snel kunt leveren; het urgente probleem was vanaf dag 2 bekend.

Ik ben vandaag van Limburg naar m’n Pa in de Achterhoek gereden om m z’n schone maar ouwe was zelf maar te brengen...

Ton Salome beoordeelde op 2018-12-25

9 februari 2019

We zijn nu bijna 3 maanden na de bestelling en nog steeds zijn wij in afwachting van de laatste 2 heren onderbroeken. Wel was bij de levering van 4 dames en 2 heren onderbroeken een factuur van 4 en 4 maar in het pakje zaten toch echt 2 heren onderbroeken te weinig.
Wij geven niet op maar constateren dat de organisatie van Sloggi wel enige verbetering kan gebruiken.
Vriendelijke groet,

Ton Salome.

Inmiddels heeft ons drie kwart van de bestelling bereikt en blijven we in hoopvolle verwachting van het laatste kwart. Het heeft er wel toe geleid dat het begrip 'onderbroekenlol' een heel andere betekenis heeft gekregen.

Vriendelijke groet,

Ton Salome

Rob Friederichs beoordeelde op 2018-12-16

Een week of drie geleden besteld, geen levering, geen informatie. Zelf enkele keren gebeld en nu eindelijk een deellevering ontvangen. Helaas de verkeerde spullen. E-mail die ik ze hierover stuurde, komt onbestelbaar retour.

M beoordeelde op 2018-12-05

Drie weken geleden besteld en nog steeds niks ontvangen

Jeanne Hermens beoordeelde op 2018-12-05

Ik heb nog steeds niks ontvangen
Is nu al twee weken
Dus ik ben nog in afwachting wanneer het paket bezorgd wordt
Gr jeanne hermens
06 30358093

Tonnie Ten Have beoordeelde op 2018-11-12

Zoals besteld en supersnel geleverd. Perfect.

Reactie van sloggiondergoed.store:
Beste Tonnie,

Bedankt voor de 5 sterren beoordeling!

Het wordt gewaardeerd door ons dat je een positieve reactie hebt achtergelaten.

We zien je graag terug in van onze webshop.

Marieke – Klantenservice sloggiondergoed.store