Grote Kerk 30

9,1

Nima Pourtaran beoordeelde op 2018-10-26

Ike Boomsa beoordeelde op 2018-04-01

Ike Boomsma beoordeelde op 2017-12-16

Heel tevreden snel geleverd. Goede webshop !

Angela Bongers-heurter beoordeelde op 2017-11-23

De service is perfect, contact goed en professioneel. De levering binnen 1 dag. mijn dochter super blij met haar mooie nieuwe fiets. Leuke web shop.
Ben zeer tevreden..

Jansen beoordeelde op 2017-11-16

Ik ben blij verrast binnen 1 dag in huis. Geweldige kwaliteit. TOPPIE

Tineke Jansen beoordeelde op 2017-11-15

Wat een ontzettend groot assortiment, ik wist niet wat ik zag.
De prijs geweldig! Er stond 2-3 werkdagen maar werd de volgende dag al geleverd.
De verpakking TOP!

Boersma beoordeelde op 2017-09-06

Goede service werd keurig op de hoogte gehouden over de levering van mijn bestelling. Ik ga zeker vaker gebruikmaken van deze webshop.