morinistraat 132
7312KB Apeldoorn

9,0

Jolanda Maas beoordeelde op 2018-03-02

Producten als verwacht. Met zorg ingepakt. Leveringstijd zoals beloofd. Met een kleine traktatie ( monstertje) als extra.

Mandy van Dijl beoordeelde op 2018-02-28

Bestelling snel in huis. Jammer dat meer van de helft van de zakken open gescheurd waren

Reactie van snoepkeuze.nl:
Beste Mandy van Dijl,

Wij zullen de kwaliteit van het verpakking`s materiaal goed in de gaten houden.

Mvg. Snoepkeuze.nl

Jamie Morrison beoordeelde op 2018-02-28

Snel geleverd, goed verpakt, en goede kwaliteit

Monique Damen beoordeelde op 2018-02-25

Netjes verpakt en snelle levering

GM Schaap beoordeelde op 2018-02-19

Matig. Ik had 4 kg besteld. Dit kwam verpakt in 4 zakken in een grote doos. Twee zakken waren open/kapot en ik denk dat het gewicht op een gram precies was. Ik wilde het verdelen in zakjes van 2 ons, maar kwam voor het laatste zakje tekort.
Levering was wel snel.

catharina hazen beoordeelde op 2018-02-16

Snelle levering, alles was mooi en netjes verpakt. Heel tevreden.

Majda Bouma beoordeelde op 2018-01-30

Donderdag avond besteld.. zaterdag middag ontvangen.. snoep zakken waren erg netjes in de doos! Voor herhalingvatbaar!!

Janieke van Veen beoordeelde op 2018-01-25

Reageerden snel op mijn vraag via het contactformulier. Waren bereid om met me mee te denken. Snelle levering.

Malika beoordeelde op 2017-12-29

Goeie snelle service binnen 2dagen Had ik al Mn bestelling binnen zou zeker hier weer gaan bestellen ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Arwin Speerstra beoordeelde op 2017-12-29

Goeie website, netjes bezorgd, en het smaakt heerlijk!

Ingrid beoordeelde op 2017-12-20

Snoepzakken waren gescheurd (zakken van slechte kwaliteit), snoep lag los in de doos.

Reactie van snoepkeuze.nl:
Beste Ingrid,

Wij zullen de kwaliteit van het verpakking`s materiaal goed in de gaten houden.

Mvg. Snoepkeuze.nl

N Jansen beoordeelde op 2017-12-09

Goede kwaliteit chocola.
Snelle en nette service.

H.M Lubach beoordeelde op 2017-12-07

Uitgebreid assortiment, leuke aanbiedingen, makkelijk achteraf betalen, keurig verpakt en snel verzonden! Aanrader!!

BK beoordeelde op 2017-12-01

Bestellen ging makkelijk. Zondag besteld, direct dezelfde dag ingepakt en aangeboden bij DHL. Maar DHL blijft een onbetrouwbare vervoerder. Uiteindelijk werd het pakket op dinsdag bezorgd, maar niet tussen de door DHL opgegeven tijdspanne waardoor mijn vriendin onnodig lang thuis moest blijven. Maar de verrassing is aangekomen en dat is het belangrijkste.

ank regterink beoordeelde op 2017-11-27

Goed netjes goed verpakt en snel geleverd zeker de moeite waard.!!

huib schouten beoordeelde op 2017-11-26

snelle levering, netjes verpakt !!