Henriettedreef 107

9,0

Emiel Geeraerts beoordeelde op 2019-06-26

Lotte Ten klei beoordeelde op 2019-06-26

Babette Schans beoordeelde op 2019-06-24

The delivery was really fast but I think delivery @ my address should be a standard. I loved the candy in the package btw ;)

Reactie van stax.amsterdam:
Hi Babette,

Thank you for your order!

In regards to the delivery. Delivery at a service point is optional, during checkout you can select either home delivery or delivery at a service point for a reduced price. Neither of these is standard, the customer always decides.

Have a great week!

Cheralyn
Stax Customer Care

Celine Pohl beoordeelde op 2019-06-24

Moos Snoek beoordeelde op 2019-06-24

Antje Fermont beoordeelde op 2019-06-23

Joris Essink beoordeelde op 2019-06-23

Miriam Deforce beoordeelde op 2019-06-22

Fast delivery, great bonus candy!

Sasha Elzenga beoordeelde op 2019-06-19

Donderdag besteld en maandag ochtend al in mijn bezit, super!

marleen smit beoordeelde op 2019-06-18

Tim Schmidt beoordeelde op 2019-06-06

Mumtaz Sewrajsing beoordeelde op 2019-05-29

De site was handig en alles was er makkelijk te vinden, de kleding is super leuk en heel origineel. Het was ook snel bezorgd dus ik ben zeer tevreden. Er zaten wel paar vlekjes op maar kan er waarschijnlijk uitgewassen worden

Philipp Maier beoordeelde op 2019-05-28

Maksymilian Francus beoordeelde op 2019-05-28

very good

Alexandra Clot beoordeelde op 2019-05-25

Dunja van den Nerg beoordeelde op 2019-05-25

1 week later, en heb het pakketje nog steeds niet...

Senne Beeckman beoordeelde op 2019-05-23

a maz ing candy