Laan der verenigde naties 1 119

9,1

J.van Katwijk beoordeelde op 2019-03-07

Gewoon goed en op tijd

Tinus beoordeelde op 2019-02-05

Prima afhandeling en bezorging. Maar waardeloos als het om retour sturen gaat. Het is onmogelijk om contact te leggen, om zo een retoursticker te ontvangen!
De kosten van retourzendingen komen volledig voor rekening van de klant! Iets wat normaal niet gebruikelijk is bij online bedrijven!

Myrjam beoordeelde op 2019-02-02

Snel geleverd, maar ook retour sturen en geld terug krijgen ging heel snel. Alleen maar positieve ervaringen!

J.K. Mol beoordeelde op 2019-01-07

Kleur van de agenda fletser dan verwacht (geen rood maar oranje).
Meebestelde vulling past niet. Ik zie nu dat in de tekst wordt vermeld welke vulling past [week/2 pagina's]. Maar in het dropdownmenu kan je gewoon de niet geschikte [1 dag/pagina] kiezen.
Levering niet op 2e, niet op 3e maar op 4e werkdag. Ook niet tussentijds gemeld. Zat natuurlijk oud en nieuw tussen, maar zet het dan niet prominent op je website.
Al met al een middelmatige ervaring. Een beetje als een ouderwetse winkel met een knorrige, niet geïnteresseerde eigenaar achter de toonbank.
Als het geen cadeautje was geweest had ik het waarschijnlijk teruggestuurd.

Leilah Slot beoordeelde op 2018-12-25

Prima product en snelle levering. Dat is bijzonder gezien de drukke kersttijd.

Philip Ensel beoordeelde op 2018-12-18

Prima prijs en snelle levering.

Cees van lieshout beoordeelde op 2018-12-16

Alles prima geregeld.

Hans van der Laan beoordeelde op 2018-12-12

Geachte mevrouw, heer,

Zeer tevreden.....keurig op tijd.....uitstekende kwaliteit.

Hans van der Laan Havelte

L.L. Vooijs beoordeelde op 2018-12-08

Prima agenda, had alleen niet door dat hij
met vulling geleverd werd. Nu heb ik er twee

W. Rotermundt beoordeelde op 2018-11-27

In eerste instantie telefonisch heel goed geholpen. Na de geplaatste bestelling alles uitstekend verlopen.

P.A. Blom beoordeelde op 2018-11-24

Gekregen wat ik verwachte zag er super uit de kwaliteit uitstekend en snelle levering

Annette Stevens beoordeelde op 2018-11-23

goede, snelle levering, goed verpakt: top ervaring

Judith Bouma beoordeelde op 2018-11-16

Prima geregeld

R. Slinger beoordeelde op 2018-11-16

Vlotte levering van het door mij bestelde.

G.P. Uitman beoordeelde op 2018-11-07

Gebruikersvriendelijke website, duidelijk en keurige levering. Voor mij voor herhaling vatbaar.

Evert de Vries beoordeelde op 2018-11-04

Wat jammer is, is dat er een kras in het leer zit. Voor de rest keurige levering. Je verwacht dat een kostbaar kwaliteitsproduct zorgvuldig gecontroleerd wordt. Kennelijk is dit mijn nadeel van webwinkelen. Jammer. Terugsturen vind ik dan weer zo omslachtig. Qua aanbevelen: deze opmerking hoort dan daar bij. Het is gemakkelijk maar duidelijk met één nadeel. Evert de Vries

Cgm Buchel beoordeelde op 2018-11-02

Ziet er mooi uit

Jose beoordeelde op 2018-10-26

Mijn agenda was keurig verpakt en op tijd geleverd, ik ben erg tevreden

C.M.F.Sevenstern-Potter beoordeelde op 2018-10-21

Precies afgeleverd op tijd en dat wat ik besteld had.

Elizabeth Hertog beoordeelde op 2018-09-25

Vooraleer ik hier een bestelling plaatste deed ik een informatief telefoontje,dit verliep correct en plezierig en het bestelproces verliep idem dito.
Jammer alleen dat ze geen accessoires meer verkopen.