Vrijheidslaan 98
1078PS Amsterdam
0031204422491

7,3

Viktor Bakker beoordeelde op 2018-11-05

Heb een bestelling bij jullie gedaan en ben er erg ontevreden over. Dan heb ik het over de service en commumicatie naar de klant toe. Ten eerste word ik niet gebeld of geinformeerd als het product niet op voorraad is ( Je zou ook de website bij kunnen werken) en moet ik zelf terugbellen en vragen waarom mijn product niet binnen de afgesproken levertijd is geleverd. Als ik op dat moment weer een afspraak maak met diegene dat als het wel weer op voorraad is mij terug zou moeten bellen. Dit zou niet langer duren dan 5/6 weken wat ik niet erg vomd om te wachten. tot mijn grootste verbazing werd deze afspraak ook niet nagekomen en moest ik weer na 8 weken bellen om te vragen hoe het met mijn bestelling is en werd mij verteld dat ze het niet precies wisten waar ik het over had en dat ik de verkeerde persoon aan de lijn had. Na 4 keer geprobeerd te bellen heb ik uiteindelijk mijn geld terug kunnen krijgen waar ik erg opgelucht mee was. Maar wat ik bij jullie heb meegemaakt vond ik erg onprofessioneel en laat zien dat de zaken totaal niet op orde zijn. Ik hoop voor jullie dat het een les is waar je van kan leren in de toekomst.

Serdar beoordeelde op 2018-11-01

Super fast delivery !