Professor Cumulusstraat 5
1336HB Almere

Mevrouw S. Rooi beoordeelde op 2017-08-03

Reactie van 't KleinKadootje:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Hier ben ik erg blij mee.
Hartelijke groet,
Anita

Marieke beoordeelde op 2017-05-08

Ontzettend blij met onze geboortebedankjes! Fijn geholpen en Anita denkt goed mee. Voor herhaling vatbaar.

Reactie van 't KleinKadootje:
Dank je wel Marieke! Dank je voor de bestelling en veel geluk met jullie baby!

Louise beoordeelde op 2017-04-26

Ik heb een paar keer kraamcadeautjes besteld bij Anita voor zwangere familieleden. Het ziet er altijd leuk uit en het wordt op tijd bezorgd. Anita heeft een prettige benadering en heeft altijd een open oor voor specifieke wensen!

Reactie van 't KleinKadootje:
Hallo Louise, we hebben altijd fijn contact en goed overleg. Bedankt voor je reactie! Anita

Marije beoordeelde op 2017-04-22

Anita heeft ons geweldig geholpen bij het uitzoeken van bedankjes voor onze bruiloft. Ze heeft leuke creatieve ideeën en alle gasten waren ontzettend enthousiast. Het pakket is snel verzonden en goed ingepakt, dus alles kwam probleemloos aan bij ons. Klasse!

Reactie van 't KleinKadootje:
Dank je voor je leuke reactie Marije! Fijn te horen dat het zo in de smaak viel. Anita