Bovenas 14
8608ZZ Sneek

Irma Rutten beoordeelde op 2018-09-23

Snelle levertijd, mooie producten, helemaal blij met m'n lampjes waar ik een jaar naar op zoek ben geweest.

bond beoordeelde op 2018-09-17

Super tevreden, goed verpakt en er zat een gezellig kaartje bij.

Frans Hazeleger beoordeelde op 2018-09-17

We zijn ontzettend goed geholpen , zijn wat ouder en niet zo gewend om via de pc te bestellen maar zijn door jullie heel goed geholpen, toen de bestselling rond was, was het lampen er binnen 2 dagen super bedankt

Betty van Dulst beoordeelde op 2018-09-17

snel geleverd artikel zoals verwacht

Jolanda Van Rooijen beoordeelde op 2018-09-16

Ik ben heel tevreden met de snelle levering en heel erg tevreden met mijn product !!

Margriet Verwoerd beoordeelde op 2018-09-16

Prachtig product. Precies zoals omschreven

Marjan koning beoordeelde op 2018-09-16

Zeer tevreden Geheel naar wens wat betreft de bestelling en de tijd van opsturen na overleg.

Ellen Brandsen beoordeelde op 2018-09-16

Leuke spullen en goed en snel geleverd!

Thea Zoutman beoordeelde op 2018-09-15

Het gaat allemaal heel snel en goed

Lisette van Linden beoordeelde op 2018-09-14

Heel snel in huis, alles keurig verpakt, leuk persoonlijk kaartje erbij! Ik bestel iedere keer weer graag!

Alie Ekhart beoordeelde op 2018-09-12

prachtige website, snelle levering en alles super verpakt ! Kortom aanrader !

Anneke van Zadel beoordeelde op 2018-09-09

Ondanks alleen online bestellen, krijg je door de persoonlijke benadering, het gevoel of je een personal shopper hebt. Zeer vriendelijk. Ik had een grote olijfbak besteld en die kwam keurig verpakt met Post.nl met handgeschreven kaartje in de doos erbij.

Gre booms beoordeelde op 2018-09-05

Wat ben ik blij met het sfeermoment, hele snelle levering. En de spulletjes zijn zo super mooi.
Ja ik kan het sfeermoment zeker aanbevelen voor iedereen die van mooie spulletjes houd.

Jolanda De graaf beoordeelde op 2018-09-04

Ik heb een lamp gekocht waar ik geen lampenbolletje in krijg. Dit omdat het kapje er niet af gaat. We zijn nu bijna een week verder. Gebeld, gemaild maar geen reacties. Ik zit dus met een lamp waar ik niks mee kan

Jeanette van der Star beoordeelde op 2018-08-30

Uitstekende service en als je een mail stuurt voor vragen of advies krijg je snel een persoonlijk antwoord. Dat vind je tegenwoordig niet meer, maar ik vind het reuze fijn!
Binnen 1 week al mijn 2e bestelling geplaatst omdat ik hun zo geweldig vind:-))

Scheper beoordeelde op 2018-08-28

Heel tevreden. Artikelen goed verpakt tegen het vervoer.

A van Veluw beoordeelde op 2018-08-26

Was goed verpakt en op tijd geleverd

Ciska beoordeelde op 2018-08-23

Erg snelle levering en je kan betalen via afterpay, heb daar de app van gedownload endan gaat het erg gemakkelijk.
Het sfeermoment is een erg leuke winkel met goede service dus zal er zeker weer bestellen

Vera Selles beoordeelde op 2018-08-19

Snelle levering prachtig product valt niks tegen persoonlijk geschreven boodschap erbij ben zeer tevreden!

Anita epskamp beoordeelde op 2018-08-19

Hele goede service besteld en twee dagen later al in huis , ik ben er heel erg blij mee