Bovenas 14
8608ZZ Sneek

Gea Kloosterman beoordeelde op 2018-11-15

Heel tevreden goed verpakt en netjes bezorgd

Irene Van Hoof beoordeelde op 2018-11-14

Voor het weekend besteld en na het weekend al binnen! Inclusief handgeschreven kaartje! Top!!

Maureen roolvink-bourgonje beoordeelde op 2018-11-14

Alles ging netjes snel bezorgd

Miranda Barz beoordeelde op 2018-11-14

Spulletjes werden snel geleverd.

Geiske Wolbers beoordeelde op 2018-11-13

Super tevreden !

Ronelle van Rijsingen-Damen beoordeelde op 2018-11-12

Uitstekende service, snelle levering.

Kitty Hermsen beoordeelde op 2018-11-12

Had een bijzondere wens, qua levering, en daar is goed aan voldaan. Het contact is persoonlijk en verloopt prima!

CH de Quaasteniet beoordeelde op 2018-11-12

goede service

Angela beoordeelde op 2018-11-12

Had de volgende dag mijn bestelling al in huis! Super!

Iepie Stellingwerff Altena beoordeelde op 2018-11-05

Net een mailtje erheen gestuurd voor de goede levering en keurig ingepakt.
Super tevreden!!! ook nog een kaartje erbij.

Remko Rosendal beoordeelde op 2018-11-05

Mooie producten en goed in gepakt

Cindy Van den Bos beoordeelde op 2018-11-01

Ik werd heel prettig geholpen en ben heel blij met de 2 wandlampen.

L. Jongbloed beoordeelde op 2018-11-01

Levering werd elke keer gewijzigd bij post.nl. Bestelling was goed verpakt. Heb dinsdag een mail gestuurd en nog geen antwoord gekregen.

Rita Koornneef beoordeelde op 2018-11-01

Precies gekregen en verwacht wat ik besteld had

Patricia Joosten beoordeelde op 2018-10-30

Heel tevreden. Leuk kaartje bijgevoegd, heel attent.

Anselma Haring beoordeelde op 2018-10-29

goed bereikbaar als je vragen heb, snel een reactie

Tina van Oenen beoordeelde op 2018-10-29

Via marktplaats in contact gekomen met dit bedrijf. Een lamp laten reserveren daar deze binnenkort in voorraad zou zijn. Via marktplaats kreeg ik na verloop van tijd een bericht met daarin een link die naar de website van dit bedrijf verwees en direct naar de betreffende lamp. Besteld en binnen zeer korte tijd de lamp mogen ontvangen met zelfs een persoonlijk kaartje aan ons gericht. Bij vragen reageert dit bedrijf zeer snel. Kortom uitstekend bevallen en wij zullen vaker bij dit bedrijf bestellen.

Sabrina van den Bos beoordeelde op 2018-10-26

Leuke spullen, nette afhandeling en snelle levering. Het enige minpunt vind ik de manier van verzenden. Voor 5.95 verwacht ik meer dan dat mijn spullen in de verpakking aan elkaar getapt worden. Dan kan er minstens een doos omheen.

Karin verwimp beoordeelde op 2018-10-25

Super service en hebben contact gehouden tot ik ze binnen had .. was iets fout gegaan bij mijn bestelling

tiny van laarhoven beoordeelde op 2018-10-23

ben heel tevreden met mijn bestelling was er zeer snel