Bovenas 14
8608ZZ Sneek

Enjoy beoordeelde op 2019-03-24

Prima. Door een fout van mij had ik iets besteld, wat je eigenlijk had moeten reserveren, maar dat had ik niet gezien. Toch deed ze er alles aan dat ik toch het artikel kon kopen. Echt super aardig. Maar er is zo veel leuks te krijgen, dus als het echt niet gelukt was, had ik nog keuze genoeg om daarvoor in de plaats iets anders leuks te bestellen

René beoordeelde op 2019-03-21

hoi hoi
ikheb anders altijd een goed pakketje ontvangen
maar dit keer niet daar was de konijn kapot er is een oor af dat vind ik wel heel jammer
had het ook gelijk gemeld met foto dat enigste wat ik tot nu gehoord heb is ahh wat sneu en ze hebben gevraagd of er noppenfolie omheen was en dat was er ook omheen en tot nu toe niks meer gehoord dat vind ik wel een beetje jammer gr.els

Monique beoordeelde op 2019-03-21

Topwinkel! Mooie spullen, goede communicatie.

angela bevers beoordeelde op 2019-03-20

keurig verzonden

Elly van den Burg beoordeelde op 2019-03-20

Hele mooie artikelen. Bestelling heel goed verpakt. Zag er verzorgd uit. TOP.!!

Irma van der Zwet beoordeelde op 2019-03-19

Tevreden snel antwoord als je iets vraagt!

Wilma Soetendaal beoordeelde op 2019-03-19

Heel tevreden , volgende dag al in huis en echt een super mooie hanglamp!

janneke kuiper beoordeelde op 2019-03-14

Snelle levering en prima service

Marja Koemans beoordeelde op 2019-03-13

Netjes geleverd! Prachtige lamp

Gea Schuurman beoordeelde op 2019-03-12

Erg goede service ,goed verpakt en snel in huis. en zeer klantvriendelijk.

Anja Harms beoordeelde op 2019-03-12

Ik had de bestelling al met 3 dagen binnen, precies wat ook aangegeven stond op de website. De bestelling, at keurig verpakt en goed dicht gemaakt in een doos en de bestelling zat ook nog verpakt in bubbeltjes plastisch ter bescherming. Er zat een kaartje bij geschreven met veel plezier toe gewenst. Super netjes en werd er erg blij van.

Klaasje Hessels-Coster beoordeelde op 2019-03-10

Bestelling geplaatst en enkele dagen daarna de artikelen in goede orde ontvangen. Artikelen voldoen aan mijn verwachtingen.

A.W. van de Weerd beoordeelde op 2019-03-10

Prima

Cora de Niet beoordeelde op 2019-03-10

Wederom tevreden!! Altijd een nette en snelle afhandeling.

Jolanda Kuiper beoordeelde op 2019-03-10

Ik ben altijd heel tevreden met de service van Marjolein van 't Sfeermoment. Mooie producten, goede service, snelle levering en een snelle reactie bij vragen.

Wilma Van rutten beoordeelde op 2019-03-10

Goed ingepakt en goede service

Bolk beoordeelde op 2019-03-10

Niets op aan te merken. Mooie produkten, goede kwaliteit, met zorg verpakt en verzonden.

Bellens Bieke beoordeelde op 2019-03-07

Bestelling na 3 werkdagen geleverd. Uitstekend verpakt, en prachtige artikelen! Uiterst tevreden

Teuni hommersom beoordeelde op 2019-03-07

Super snelle levering !! En zo fijn geholpen ...ik zal het iedereen aanbevelen ! Groet teuni

Hans van den Burg beoordeelde op 2019-03-05

Snelle en perfecte levering. Telefonisch ook prettig gesprek.